polijsten
-
- Contacteer:
Ik he wat krasjes en nou wou ik dat laten polijsten weet iemand ook wat dat kost? Gaat om een plek van ongeveer 35cm bij 10cm meer zal het niet zijn
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat wil je dan laten polijsten?
lak chrome alu ???
als het lak is zou ik de hele auto gelijk laten behandelen
lak chrome alu ???
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vaak beter om de hele auto mee te pakken!knnapt ie vaak wel van op!Luco/Alpine-racer schreef:wat wil je dan laten polijsten?
lak chrome alu ???
prijzen Zijn net wat je wilt!je kan naar een eerste en de beste poetsalie gaan en voor 50 euro klaar zijn,maar vaak na een regenbui is het Siliconen middeltje eraf!als ik jou was zou ik voor een Focwa gecertificeerd poets bedrijf kiezen!je betaal wel wat meer,maar dan heb je ook wat!ik schat dat je voor ongeveer 150 euro er weer netjes bij rijd
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Contacteer:
Dit ging niet om mijn auto maar om mijn motor er zitten wat krasjes op de tank. De prijs valt mij erg mee ga morgen meteen even lang een bedrijg want wil hem verkopen maar bedankt voor de snelle reacties.
alles wat je met je pink voelt in je lak krijg je er niet meer uit,maar wat je niet voelt kan je er vaak redelijk uit polijsten
toch kan je ook plekjes die je voelt in de lak flink aanpakken, ze zullen niet helemaal weg zijn, maar vaak zie je er echt een stuk minder van. en goed polijsten kost veel tijd maar dan is het resultaat er meestal ook na
R5GTT. Drive it like you stole it
ik zou dit zelf doen, veel goedkoper alleen een tankje ?J. Reekers schreef:Dit ging niet om mijn auto maar om mijn motor er zitten wat krasjes op de tank. De prijs valt mij erg mee ga morgen meteen even lang een bedrijg want wil hem verkopen maar bedankt voor de snelle reacties.
De tank zou ik fijn laten spuiten opnieuw 

alex1971 schreef:poetsmachientje kopen (paar tientjes) Commandant 5 voor poetsmachine's (!) en gaan.
Half uur werk, 200% mooier en misschien zelfs helemaal weg.
zo een k.t ding van de halfords zeker?daar krijg je weinig mee weg!vaak heb je toch wel een echte tol, nodig en die kost een paar honderd!
precies!
nee, dat klopt.. maar heb zelf een apparaatje letterlijk voor 15 euro gekocht en dat werkt prima.. heb er nu al 2,5 auto mee gedaan en is nog heel.. dus geld is al verdiend 
Toerental is het belangrijkste. Niet te hoog in dit geval. Wat heb jij dan voor machientje, Rupes?

Toerental is het belangrijkste. Niet te hoog in dit geval. Wat heb jij dan voor machientje, Rupes?
-
- Contacteer:
wij hebben op de zaak een rupes maak dat is gewoon formaat haakse slijper
werkt perfectalex1971 schreef:ja, klopt.. maar wel mooie apparaatjes!