Hoe weet jij dat het om een echte ging?
Hoe zie je dat?
Zelf had ik zeer veel argwaan bij de aankoop van deze wagen.
Nadat ik een klein voorschot had gegeven ben ik thuis uren gaan rondgesurfen om wat meer te weten te komen over de biturbo.
Conclusie: zeer zeer zeer zeldzaam
Wat de prestaties betreft is dit niet zo.
Een audi 4.2, een BMW 540 of een Mercedes 420 van dezelfde periode zullen zeker niet moeten onderdoen.
Alhoewel... het comfort is werkelijk subliem en steekt wat mij betreft toch boven de Duitse wagens uit, maar dat is eerder een kwestie van smaak.
Het blijft natuurlijk altijd een gok (hoeveel kost het maken van de automaat???). Langs de andere kant leek het mij een prachtige (zeldzame) wagen. De toekomst zal uitwijzen of deze wagen "te duur" zal zijn.
Robert-Jan schreef:Denk dat dit wel een echte is maar niet helemaal fris volgens mij.
Zo meenemen zonder garantie!
Dit is een echte , ben al een paar x wezen kijken .
Hij is van hans( eigennaar renault woerden...paardelul ) heeft er eerst zelf mee gereden toen is ie naar een man in lopik gegaan ( 2de auto, een mooie dikke clio ) en toen heeft hans hem weer teruggekocht en overlaten spuiten als ik me niet vergis
Als je een dergelijke wagen koopt als autoliefhebber kijk je natuurlijk eens goed rond, ook onder de motorkap etc. Anders is het als de wagen geparkeerd staat en je er toevallig passeerd. Op zich is het voor het grote publiek een onopvallende wagen, maar voor een beetje liefhebber is het en blijft het
"wow, een ...... "
Ook dat zal wel meegespeeld hebben in de beslissing deze wagen aan te schaffen.
Op dit ogenblik is het nog hopen op een redelijk herstellings factuur