[img]http://www.imt-tuning.be/gfx/meetings/f ... 202005.jpg[/img]
Zou het dit jaar beter worden dan vorig jaar? (reactie topic vorig jaar: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=14805 )
100% Tuning Ahoy Rotterdam 15/16 Okt 2005
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Misschien dat ze van vorig jaar geleerd hebben

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik hoop het... 

-
- Contacteer:
Ik ga ook wel ff kijken hoor!
Maar tis idd hopen dat t beter is als vorig jaar
Maar tis idd hopen dat t beter is als vorig jaar
ik ben wederom present 

Heerlijk weer een franse auto
Als het goed is ga ik ook even langs 

het entreebedrag okee... maar 8,50 voor parkeren :| dat vond ik bizar,
verder vond ik het toch een beetje tegenvallen maar okee.
verder vond ik het toch een beetje tegenvallen maar okee.
Iemand rob nog zien bouwen?
-
vast wel ken alleen rob verders niet.. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat vond ik ook.willow schreef:ik vond dat ik weer erg snel uitgekeken was voor dat absurde intree bedragstonden uiteraard wel veel leuke auto's
Leuk, maar voor een uurtje of 2 bezoek 14 euro neertikken......
toen had ik het echt helemaal gezien
Ik moet wel zeggen dat de meeste stands er goed uitzagen, vooral de stands met stripings vond ik erg uitnodigend
en de stripings waren ook vooral erg mooi terwijl ik er niet zo van hou.. maarja 275 euro voor een set
en de stripings waren ook vooral erg mooi terwijl ik er niet zo van hou.. maarja 275 euro voor een set

Zo, ik ben ook net weer thuis. 
Ik vond ook dat er niet echt veel te zien was, maar ja ik heb alleen zaterdagochtend om 8:00 even gauw een rondje gelopen, dus ik weet niet of er daarna wat meer te beleven was.
Ik heb gehoord dat er 105.000 bezoekers zijn geweest, dus dat is wel heel erg veel.
Verder heb ik aan de rode C2 gewerkt en uitendelijk hebben we er maar 18 uur over gedaan en toch nog gewonnen.

Ik vond ook dat er niet echt veel te zien was, maar ja ik heb alleen zaterdagochtend om 8:00 even gauw een rondje gelopen, dus ik weet niet of er daarna wat meer te beleven was.
Ik heb gehoord dat er 105.000 bezoekers zijn geweest, dus dat is wel heel erg veel.
Verder heb ik aan de rode C2 gewerkt en uitendelijk hebben we er maar 18 uur over gedaan en toch nog gewonnen.

bizar druk was t!!!!!!!!!!! niet leuk meer, allemaal zalfjes die met de mond open stonden te kijken naar een paarvrouwtjes die stnden te dansen 

Heerlijk weer een franse auto
Ik ben er op zondag ook geweest, wat een drukte man niet normaal...alle parkeergarages daar echt helemaal vol
Ik vond dit toch echt de meest interessante auto die daar stond:
[img]http://members.home.nl/dmwilmink/images/SV402672.JPG[/img]
Domper op de dag was toch die parkeerbon
Als je langs de ahoy reed, kreeg je op een gegeven moment rechts een aantal zandweggetjes,
helemaal vol met auto's...wij daar ook staan op een aftakking (net zo'n zandweg) en bij terugkomst, ja hoor, wij een boete (en alle auto's die er stonden)
maar niemand op de overige zandwegen
Wat een boerenhufters die wouten...
Nog wel op de heen- en terugweg een aantal auto's gesmoked, Alfa'tjes (145, 155, 156), CRX'en, diverse Opels, een verlebte 325i en een tweetal civic coupes.
En dat met zn 3en in een WRX

Ik vond dit toch echt de meest interessante auto die daar stond:
[img]http://members.home.nl/dmwilmink/images/SV402672.JPG[/img]
Domper op de dag was toch die parkeerbon

helemaal vol met auto's...wij daar ook staan op een aftakking (net zo'n zandweg) en bij terugkomst, ja hoor, wij een boete (en alle auto's die er stonden)
maar niemand op de overige zandwegen

Wat een boerenhufters die wouten...

Nog wel op de heen- en terugweg een aantal auto's gesmoked, Alfa'tjes (145, 155, 156), CRX'en, diverse Opels, een verlebte 325i en een tweetal civic coupes.
En dat met zn 3en in een WRX

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
die 206 was inderdaad mooi. heeft in automaxx gestaan geloof ik.
hoe ze ooit de honda blok erin hebben gekregen??boel werk lijkt mij. hij was ook nog niet af. turbo zat er wel aan vast maar verders nog niet aangesloten.
vond de radiator een beetje klein trouwens.
hoe ze ooit de honda blok erin hebben gekregen??boel werk lijkt mij. hij was ook nog niet af. turbo zat er wel aan vast maar verders nog niet aangesloten.
vond de radiator een beetje klein trouwens.
Zijn er ook foto's van wat het uiteindelijk is geworden???robclio16V schreef:Zo, ik ben ook net weer thuis.
Verder heb ik aan de rode C2 gewerkt en uitendelijk hebben we er maar 18 uur over gedaan en toch nog gewonnen.![]()
Ik heb zelf even gauw een foto gemaakt van de kofferbak toen hij klaar was.
De foto is niet echt de beste kwaliteit, maar ik heb hem even gauw met m'n telefoon gemaakt onder dat belabberde licht.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi8T ... 5%20C2.JPG[/img]
De foto is niet echt de beste kwaliteit, maar ik heb hem even gauw met m'n telefoon gemaakt onder dat belabberde licht.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi8T ... 5%20C2.JPG[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ziet er goed uit Rob! 
Wanneer doe je mijn kofferbak?

Wanneer doe je mijn kofferbak?