[pioneer deh-p80mp] is iemand bekend met deze radio??

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Robert-Jan

Ik heb ook een hertz composet klinkt echt goed (Y).
VLK Groep
Engl

prijzen????
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Ik vraag me af, wat 5 jaar geleden een topmodel was, kan dat nou niet meer mee?

ZIjn vaak mooiere radio's dan tegenwoordig ...
ik speel tegenwoordig nog steeds met een topmodel Pioneer van 6 jaar terug,

zelfs nog een cassette speler! maar dat ding speelt vele malen beter dan de meeste radios van tegenwoordig.

was het eerste toestel overigens met een grafisch scherm van Pioneer, maar dat is toen als luxe aangevoerd,
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:ben zeeer tevreden over mn hertz composet bevalt prima en niet eens zo hele duur
Robert-Jan schreef:Ik heb ook een hertz composet klinkt echt goed (Y).
goh :p

hoe zou dat nou komen :D

ik heb die set in zowel mijn GTT als ook in mijn coupé :wink: :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Tom
Moderator
Car: MB

Engl schreef:ik zie hier wel veel pioneer fans maar zitten hier ook
die-hard alpine fans?? hoe zijn bv de compo setjes van alpine tov pioneer??
die hard niet maar over mijn HU van Alpine ben ik erg te spreken. Kost een paar centen maar het is erg goed spul
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Stefan S.

Composet kun je zo duur aanschaffen zoals je zelf wilt. De beste instapcomposet vind ik de Audio-System MX 165 Plus voor 100 euro. :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

het punt is met speakers dat iedereen zijn eigen smaak heeft, en dat kun je niet adviseren via de pc. moet je in het echt doen
Engl

Zoals jullie misschien wel gezien hebben is er vorige week tegen mijn auto aangereden en is de dader onbekend. de radio is dus effe uitgesteld om dat ik nou eerst de schade wil oplossen maar de alpine radio komt er zeker!!
Jesper

Zelf zou ik voor een DEH P77MP gaan, zit zelf in dit werk en voor +/- €500,- heb je een hele goede radio (ook simpel en strak, geen dolfijntjes enz.) ik zou niet weten welke Alpine voor dit geld er tegenop kan......
Stefan S.

Jesper schreef:Zelf zou ik voor een DEH P77MP gaan, zit zelf in dit werk en voor +/- €500,- heb je een hele goede radio (ook simpel en strak, geen dolfijntjes enz.) ik zou niet weten welke Alpine voor dit geld er tegenop kan......
Ikke wel, bijna elke Alpine. :wink: Ik heb zelf 3 jaar gespeeld met mijn Pioneer DEH-P77MP en ben altijd vol lof geweest. Ik heb nu een Alpine CDA-9847 voor 200 euro gekocht en deze klinkt toch echt beter. Klinkt ruimtelijker, detailrijker en dynamischer. De Pioneer had wellicht meer power, maar Alpine klinkt musikaler. Tis maar wat je smaak is, welke muziek je draait en welke eisen je hebt :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

mee eens, bijna elke Alpine is beter dan de Pioneers
Gielske
Contacteer:

Engl schreef:Dat is wel erg handig ja,
maar kan dat met de deh-p80mp ook?
Viel me op dat deze vraag nog niet was beantwoord... Ja, met de DEH-P80MP kun je zelfs 2 subs individueel regelen.
Plaats reactie