ACT: Clio16V I
-
- Moderator
- Car: MB
koop gewoon effe een setje nieuwe joh. voor die paar euro's (zeker als j ze zonder chromen uiteinde wilt hebben). Evenals alle andere bouten in een auto worden ze niet beter van 10 jaar gebruik..........los vast los vast.........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Wat is de standaard maat van de wielbouten?
M12x1,5 en lengte 28mm ??
Gr, Frits.
Gr, Frits.
goeden avond heren..
een maatje van me kwam vanavond aan met de volgende velgen
oz polaris een zeer goede staat, 16 inch et 37 / 4x 100 7.5 j
hij vroeg of ik geinteresseerd was, hij wil dr 650 euro voor hebben, eromheen liggen goede toyo proxes t1s banden, de velgen zijn als nieuw
ten eerste, denken jullie dat dit past ( ik ga dit nog uitproberen)
en ten 2e, is dit een goede prijs, wat kosten deze velgen nieuw??
een maatje van me kwam vanavond aan met de volgende velgen
oz polaris een zeer goede staat, 16 inch et 37 / 4x 100 7.5 j
hij vroeg of ik geinteresseerd was, hij wil dr 650 euro voor hebben, eromheen liggen goede toyo proxes t1s banden, de velgen zijn als nieuw
ten eerste, denken jullie dat dit past ( ik ga dit nog uitproberen)
en ten 2e, is dit een goede prijs, wat kosten deze velgen nieuw??
-
- Moderator
- Car: MB
vraagje over een 16v/willi blok. Kun je zomaar het takeloog (die bij je gaskabel) losdraaien van je blok? Dus zijn dit gewone bout gaten of staan deze in verbinding met de koeling (waardoor het er dus uit zou lopen wanneer je de bout los draait)?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
eeyz weet iemand of de achterspatbord verbreders van de saxo vast zitten op de body van die auto?????????? zit er aan te denken om die op de clio te gaan zetten. en zou imand die met photoshop een op mijn clio willen zetten. kan ik ff kijken hoe het lijkt.
greetzzzzzzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sjhdd.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/hjgdsa.jpg[/img]
greetzzzzzzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sjhdd.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/hjgdsa.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ jiggy. die van het oude type 106 passen wat mooier volgens mij...
En er is laatst al een topicje inc. foto's geweest van zo'n ombouw...
Gr.Frits
En er is laatst al een topicje inc. foto's geweest van zo'n ombouw...

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
oke bedankt man zal ff zoekenFrits schreef:@ jiggy. die van het oude type 106 passen wat mooier volgens mij...
En er is laatst al een topicje inc. foto's geweest van zo'n ombouw...![]()
Gr.Frits

greeezzzzzzzz marcel
ben ff aant zoeken geweest ,maar kan niets vinden een topic dat een kerel er ook naar vraagt.
hellllllllllllllllllllllppppp
greetzzzzzzz marcel
hellllllllllllllllllllllppppp
greetzzzzzzz marcel
deze zouden dus beter zijn???
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 119268.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 119268.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee het vorige model. die iets vierkantere. Ralley uitvoering is dat geloof ik.jiggy schreef:deze zouden dus beter zijn???
greetzzzzzz marcel
Zal ff zoeken naar een foto.
Edit: Zo iets dus..
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 122139.jpg[/img]
die zijn ook wel leuk ,maar beetje vierkant vindt zelf die van het nieuwere model mooier
greetzzzzzzzz marcel
greetzzzzzzzz marcel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
had ook al gezien gabri stuurde me de foto ook al ,maat toch bedankt.
greetzzzzzzz marcel
greetzzzzzzz marcel
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat soort mensen bedenkt zich dat pas naderhand 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja als ze hem ergens tegenaanhonken als ze helemaal onderuitgezakt en schuin achter het stuur zittenPaul1916v schreef:Dat soort mensen bedenkt zich dat pas naderhand
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Damn die rioolpijp ook 

-
- Über-Spammer
dat stond ook al in het topic waar die foto uitkomtPaul1916v schreef:Damn die rioolpijp ook

-
- Contacteer:
T valt dus op? 

No comment
Žk Steek me geld toch liever in goeie wegligging, remmerij en motortje (en neem dan eindelijk die M3 te grazen).

Hey Jiggy, misschien dat ik binnenkort ook aan de "optische" tuning ga. Loop met het idee om het spoilertje achter in kleur te spuiten (aangezien ik dat ding toch opnieuw moet gaan monteren ivm verroest klemmetje) en dan de deurklinken ook meteen mee te nemen. Kleur komt gewoon uit de spuitbus en klopt merkwaardigerwijze verrekes goed.

Žk Steek me geld toch liever in goeie wegligging, remmerij en motortje (en neem dan eindelijk die M3 te grazen).

Hey Jiggy, misschien dat ik binnenkort ook aan de "optische" tuning ga. Loop met het idee om het spoilertje achter in kleur te spuiten (aangezien ik dat ding toch opnieuw moet gaan monteren ivm verroest klemmetje) en dan de deurklinken ook meteen mee te nemen. Kleur komt gewoon uit de spuitbus en klopt merkwaardigerwijze verrekes goed.

idd laat mijn kleur ook altijd drukken in een spuitbus. en komt precies overeen (doet een schilder bedrijf in damwoude)maar wil zelf ook zo veel mogelijk zwarte dingen op de auto wit hebben wordt ie een stukje strakker van. aangezien de kleur wit niet de mooiste isMarcoG schreef:No comment![]()
Žk Steek me geld toch liever in goeie wegligging, remmerij en motortje (en neem dan eindelijk die M3 te grazen).![]()
![]()

greetzzzzzzzzzz marcel
Ik laat de lak niet zelf maken en in een spuitbus drukken. De standaard kleur die bij de Heuts te koop is, klopt voor praktisch 100% Ik heb eens goed gekeken en nog steeds geen verschil kunnen ontdekken. Alhoewel de spatbordranden (waar ik gespoten heb) een paar jaar geleden al opnieuw zijn gespoten.
Om welke kleur gaat het hier eigenlijk?MarcoG schreef:Ik laat de lak niet zelf maken en in een spuitbus drukken. De standaard kleur die bij de Heuts te koop is, klopt voor praktisch 100% Ik heb eens goed gekeken en nog steeds geen verschil kunnen ontdekken. Alhoewel de spatbordranden (waar ik gespoten heb) een paar jaar geleden al opnieuw zijn gespoten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Donker grijs. als ik me niet vergis.Calle schreef:Om welke kleur gaat het hier eigenlijk?MarcoG schreef:.
ik laat het lekker maken. en kost 17,50 en het is goed spul. en scheelt me weer een hele zoek tocht naat de goede kleur.MarcoG schreef:Ik laat de lak niet zelf maken en in een spuitbus drukken. De standaard kleur die bij de Heuts te koop is, klopt voor praktisch 100% Ik heb eens goed gekeken en nog steeds geen verschil kunnen ontdekken. Alhoewel de spatbordranden (waar ik gespoten heb) een paar jaar geleden al opnieuw zijn gespoten.
greetzzzzzzz marcel
-
?Clio Baccara 16v schreef:Wat is de standaard maat van de wielbouten?
Gr, Frits.

Donkergrijs inderdaad, met een snufje groen erdoor (HHGRRRR ftuh!).
Ben geschrokken van de gelijkenis, zal die spuitbus zeker vaker gaan hanteren bij simpele reparaties aan de body. Vooral de kokers enzo, dat spuit je met het grootste gemak zelf bij. Alleen uitkijken voor druppels, en niet te dik want daŽs alleen maar extra gewicht.
De kleur hoef je trouwens niet te zoeken. Je onthoud even de kleurcode van je skelter, loopt naar de balie, die pakken daar een gruwelijk dik boek tevoorschijn en bladeren naar Renault Clio, onthouden even een nummer, lopen naar het rek en pakken zo de perfekte kleur eruit.
Ben geschrokken van de gelijkenis, zal die spuitbus zeker vaker gaan hanteren bij simpele reparaties aan de body. Vooral de kokers enzo, dat spuit je met het grootste gemak zelf bij. Alleen uitkijken voor druppels, en niet te dik want daŽs alleen maar extra gewicht.
De kleur hoef je trouwens niet te zoeken. Je onthoud even de kleurcode van je skelter, loopt naar de balie, die pakken daar een gruwelijk dik boek tevoorschijn en bladeren naar Renault Clio, onthouden even een nummer, lopen naar het rek en pakken zo de perfekte kleur eruit.

-
Zijn er hier mensen met een Devil katvervanger onder hun clio 16v?
Ik wilde er namelijk 1 bestellen alleen kan Platimex hem vreemd genoeg niet los bestellen. Maar alleen samen met een middendemper
Misschien dat iemand iets van een bestelnummer heeft ofzo?
Het lijkt me toch wel dat dat ding los te bestellen is.
Gr, Frits.
Ik wilde er namelijk 1 bestellen alleen kan Platimex hem vreemd genoeg niet los bestellen. Maar alleen samen met een middendemper

Misschien dat iemand iets van een bestelnummer heeft ofzo?
Het lijkt me toch wel dat dat ding los te bestellen is.
Gr, Frits.
-
Ik heb al een middendemper-vervanger liggen, dus heb alleen een katvervanger nodig.
Hij hoeft niet speciaal van Devil te zijn. Maar omdat Platimex Devil levert en clubsponsor is (korting) heb ik daarvoor gekozen. Bovendien is Devil gewoon goed spul.
Maarja, moeten ze hem wel kunnen bestellen...
Gr, Frits.
Hij hoeft niet speciaal van Devil te zijn. Maar omdat Platimex Devil levert en clubsponsor is (korting) heb ik daarvoor gekozen. Bovendien is Devil gewoon goed spul.
Maarja, moeten ze hem wel kunnen bestellen...

Gr, Frits.
-
Ik heb net Platimex weer aan de telefoon gehad, en ze hebben de katvervanger met nummer 71072 liggen.
Alleen is die volgens hun voor de williams, en hebben ze voor de 1.8 16v alleen een lange buis die de middendemper en kat tegelijk vervangt.
Maar nu zag ik op reichhard dat Devil maar 1 type katvervanger levert voor de clio 1 (wat dus ook die 71072 is).
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... cts_id=817
Past deze dan op de 1.8 16v EN de williams??
Wil het even zeker weten voordat ik hem bestel
Gr, Frits.
Alleen is die volgens hun voor de williams, en hebben ze voor de 1.8 16v alleen een lange buis die de middendemper en kat tegelijk vervangt.
Maar nu zag ik op reichhard dat Devil maar 1 type katvervanger levert voor de clio 1 (wat dus ook die 71072 is).
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... cts_id=817
Past deze dan op de 1.8 16v EN de williams??
Wil het even zeker weten voordat ik hem bestel

Gr, Frits.
nog iemand opzoek naar een sportfilter voor zen 16v, ze zijn nu in de aanbieding bij the autosportcompany
http://www.autosportcompany.nl/picture. ... TOPBOX.jpg
http://www.autosportcompany.nl/picture. ... TOPBOX.jpg
R5GTT. Drive it like you stole it