Pa heeft de cam mee naar mexico.Mr Bullet (Sietze) schreef:Waar blijft je foto van de nieuwe pruttelpot?![]()
Welke een heerlijke sound heeft!
ACT: Clio RS
Nou Type nummer voor de sproeier heb ik het is: 77 01 207 152 WASHER JET is voor de rechterkant(als je in de auto zit.Foeke schreef:Iemand het type nummer voor mij is voor de rechter kant (als je in de auto zit).Foeke schreef:Weet iemand de prijs van een koplamp sproeier van een RS ph.2 en misschien type nummer, en of deze makkelijk te vervangen is????????
Met hoeveel moment moet je de wielbouten aandraaien??? en de schijven moet je die ook met moment aandraaien en zo ja hoeveel???
Iemand ook nog een idee welk type ferodo DS2500 blokken er passen op een PH.2
02/00-> FCP406
02/00-> FCP565
Iemand mischien nog antwoord op de andere vragen??????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Foeke schreef:Pa heeft de cam mee naar mexico.Mr Bullet (Sietze) schreef:Waar blijft je foto van de nieuwe pruttelpot?![]()
Welke een heerlijke sound heeft!
Mmmm helaas!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mmmmmm goedkope vriendin hoor+Clio16v+ schreef:ej dan krijg ik nog 50 euro van jerasit.. schreef:ja ook sorry namens mijn kant, ik neem jullie vriendinnen mee dus heb niet eens tijd voor internet. Ik ga niet verhuizen, ga werken in het buitenland een tijdje. Dank je.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Nou kan er vanaf de onderkant niet bij als ik de beschermplaten weg haal.Maus schreef:Via de onderkant kan je erbij, je zal dan wel wat beschermplaten weg / los moeten halen.
Grote steeksleutel erop en je draait ze zo los.
Zeker het balletje kwijt?
Wil nu proberen om m'n koplamp eruit te halen en misschien dat ik er dan bij kan, maar dat wou niet echt, iemand een tip om je koplamp eruit te halen????????
-
om de koplamp te verwijderen moet de bumper eraf
VLK Groep
Damnit.
Dacht het even makkelijk op te kunnen lossen.
Dan is het ook de enige oplossing om je koplamp sproeier te vervangen bumper eraf. Is dit een beetje makkelijk te doen????
Dacht het even makkelijk op te kunnen lossen.
Dan is het ook de enige oplossing om je koplamp sproeier te vervangen bumper eraf. Is dit een beetje makkelijk te doen????
-
binnenkuipen in je wielkasten voor een gedeelte eruit halen zodat je bij de M6 boutje kan, zit aan beide zijde 1 boutje.
onderplaat de voorste boutje losdraaien.
bovenzijde van de grille losmaken.
onderplaat de voorste boutje losdraaien.
bovenzijde van de grille losmaken.
VLK Groep
-
You're welcome
.

VLK Groep
-
- Contacteer:
is het mogelijk om op 5w40 vol syn te gaan rijden ? Er word 10w40 voorgeschreven maar heb nog 7 liter staan.
Er zijn "mensen" die het afraden omdat de auto nooit op een vol syn gereden heeft.
hoop dat topic hier goed staat
Er zijn "mensen" die het afraden omdat de auto nooit op een vol syn gereden heeft.

Ik heb er Elf Excellium 5W40 inzitten, staat bij mij in het instructie boekje dat het ook aangeraden wordt voor de 2.0 16V
Van mij ook ff een vraagje. Wat voor remvloeistof zit er standaard in de RS??????
Van mij ook ff een vraagje. Wat voor remvloeistof zit er standaard in de RS??????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Marcel GTT schreef:
hoop dat topic hier goed staat
als je nou gewoon die link was gevolgd in mijn post, dan was er niets verkeerd of dubbelgegaan
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Vanmiddag was ik lekker aan 't knutselen aan de Clio, zie ik dat er bij de schakelaartjes van Cruisecontrole / snelheidsbegrenzer, ESP en dimmer van dash-licht nog een vierde stekker zit (zwart, 6-polig (als ik me niet vergis)). Bij mij is deze niet aangesloten. Iemand enig idee waar die voor dient?
Een gokje. Niet alle Clio's hebben xenonverlichting met automatische hoogte afstelling. Als je normale halogeen koplampen hebt, zit daar ook het stelwieltje voor de handmatige hoogte afstelling. Die draad zit nou eenmaal in de standaard kabelboom.Maus schreef:Vanmiddag was ik lekker aan 't knutselen aan de Clio, zie ik dat er bij de schakelaartjes van Cruisecontrole / snelheidsbegrenzer, ESP en dimmer van dash-licht nog een vierde stekker zit (zwart, 6-polig (als ik me niet vergis)). Bij mij is deze niet aangesloten. Iemand enig idee waar die voor dient?
-
- Contacteer:
new clio rs
[img]http://idata.over-blog.com/0/10/88/60/i ... 508713.jpg[/img]
[img]http://idata.over-blog.com/0/10/88/60/i ... 208707.jpg[/img]
alleen een verkeerde kleur, maar puik karretje hoor!
[img]http://idata.over-blog.com/0/10/88/60/i ... 508713.jpg[/img]
[img]http://idata.over-blog.com/0/10/88/60/i ... 208707.jpg[/img]
alleen een verkeerde kleur, maar puik karretje hoor!
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Contacteer:
Godver. Eergisteren door een of ander mallot in de file van achter aangereden. Gelukkig niet te veel schade en het wordt vergoed natuurlijk.
Maar goed, wat k wil weten. kent iemand een goede (Renault) schadebedrijf/dealer in regio Leiden? Ik ga normaal altijd naar Van Marwijk Leiden, perfect daar, maar het schadebedrijf waar zij hem heen sturen heeft pas 5 december weer plek! Moet wel een Schadegarant bedrijf zijn.
Maar goed, wat k wil weten. kent iemand een goede (Renault) schadebedrijf/dealer in regio Leiden? Ik ga normaal altijd naar Van Marwijk Leiden, perfect daar, maar het schadebedrijf waar zij hem heen sturen heeft pas 5 december weer plek! Moet wel een Schadegarant bedrijf zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kun je niet naar de dealer?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Van Marwijk Leiden is de Renault dealer is mijn werkgeverErik Olijnsma schreef:kun je niet naar de dealer?
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry
maar zitten toch wel meer Renault dealers in die regio?

maar zitten toch wel meer Renault dealers in die regio?
-
Wordt je ook doorverwezen naar een schadebedrijfMarcel B. schreef:Bierman Noordwijk?
VLK Groep
Weet niet meer of zeeuw in delft nog zijn eigen schade herstel heeft aan de motorenweg?elmotheelk (Eric) schreef:Godver. Eergisteren door een of ander mallot in de file van achter aangereden. Gelukkig niet te veel schade en het wordt vergoed natuurlijk.
-
- Contacteer:
Hmm Delft. Ja dat kan ik proberen (als deze niet naar hetzelfde bedrijf doorsturen als Van Marwijk maar dat zal wel niet). Mijn vriendin woont daar dus das ook wel makkelijk. Thanks!
Enne, Robert-Jan, ga eens zorgen dat ik korting/een voorkeusbehandeling krijg voortaan.
Fucking hell, het mag dan wel wat regenachtig zijn de laatste tijd maar 3 weken wachten voor een beetje schade aan achterbumper, -licht en -klep...
Enne, Robert-Jan, ga eens zorgen dat ik korting/een voorkeusbehandeling krijg voortaan.

Fucking hell, het mag dan wel wat regenachtig zijn de laatste tijd maar 3 weken wachten voor een beetje schade aan achterbumper, -licht en -klep...
Ik heb de schade gezienelmotheelk (Eric) schreef:Godver. Eergisteren door een of ander mallot in de file van achter aangereden. Gelukkig niet te veel schade en het wordt vergoed natuurlijk.

Echt zonde, maar als ie gemaakt is is ie weer

-
- Contacteer:
Hij gaat woensdag naar Autohaag Zeeuw Delft.
ken je niet ff wat foto's posten of is dat de moeite niet waard?