wieowie
Ik heb sinds 2 weken een 5 GTE. Ik wil als eerste eens alle vloeistoffen /bougies en filters verversen. Wie kan mij zeggen waar de aftapplug voor het koelwater zit in het blok? of is het voldoende de laagst gelegen waterslang los te maken? Wat zijn trouwens de beste bougies die ik erin kan draaien?
Ik maak trouwens voor het eerst gebruik van een nieuwsgroep dus moet nog een beetje wennen aan replies en dergelijke.
R5 GTE koelwater aftapplug
-
- Contacteer:
Je moet de koelslang onder op je radiator los halen en dan de ontluchtingsnippel losmaken, koelvaatje open en je radiateur open.
Bedankt voor de snelle reacties! mooi is dat zo'n nieuwsgroep!!
Op de radiator zit geen geen dop om te openen(toch?) behalve de aan de linkerkant waarop staat "do not open". over welke ontluchtingsnippel heb je het? ik heb er 2 zitten. 1 aan de achterkant tussen schutbord en motor (een soort T stuk). In het motorblok hoef ik dus geen aftapplug open te draaien zoals gewoonlijk?
Op de radiator zit geen geen dop om te openen(toch?) behalve de aan de linkerkant waarop staat "do not open". over welke ontluchtingsnippel heb je het? ik heb er 2 zitten. 1 aan de achterkant tussen schutbord en motor (een soort T stuk). In het motorblok hoef ik dus geen aftapplug open te draaien zoals gewoonlijk?