adres voor bestellen centreerringen naaf

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
dixie

heuj mense!
ik zoek eik al un tijd naar un adres waar k mn centreerringen kan bestellen. T liefst regio Oss of online. en weet iemand toevallig of deze maat goed opgemeten kan zijn en of deze verhouding wel bestaat? : 63.3mm / 60.1mm
H8bal

dixie schreef:heuj mense!
ik zoek eik al un tijd naar un adres waar k mn centreerringen kan bestellen. T liefst regio Oss of online. en weet iemand toevallig of deze maat goed opgemeten kan zijn en of deze verhouding wel bestaat? : 63.3mm / 60.1mm
Die bestaan , want die heb ik ook terug nodig :p
Chris@R5

die kun je wel krijgen bij je lokale velgenboer.
dixie

ben bij dn bandeboer geweest maar die heb maar een maat en die durft mij wijs te make dat ze nie bestaan... hmzzz denk dak s over zn dikke pens ga rijde met mn cliootje.. als ie dr tegenop komt tenminste :p :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Welk merk velgen heb je? En zoek daar de leverancier/importeur eens op. die kunnen ze zeker voor je leveren.

GR.Frits
dixie

heb de site gevonde van t merk..
http://www.devinoroadconcepts.com

maar op die site staan alleen maar in amerika enz.. vink toch iets te wijt rijde... (N) maaruhh ok nog mar ff gegoogled en ok nix kunne vinde.. :(
Tom
Moderator
Car: MB

anders effe laten draaien ergens
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
dixie

ben bang da je da nooit mooi gelijk krijgt.. heb het er wel al over gehad met iemand om ze te maken.. misschien als laatste optie? ... maar die dingen moeten toch ergens te halen zijn? :s :ja:
Tom
Moderator
Car: MB

hoezo nooit gelijk krijgt. met fatsoenlijk meet gereedschap kun je dat exact gelijk krijgen. En ik zou hem gewoon uit één lengte draaien en vervolgens afsteken zodat ze per wiel absoluut hetzelfde zijn (immers uit één lengte gedraaid)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
dixie

misschien n hele stomme vraag he.. mar 2 maten weet ik.. van 63.3 naar 60.1 maar hoe dik hoort zo'n ring te zijn?

alvast bedankt :worship:
H8bal

dixie schreef:misschien n hele stomme vraag he.. mar 2 maten weet ik.. van 63.3 naar 60.1 maar hoe dik hoort zo'n ring te zijn?

alvast bedankt :worship:
(63.3 - 60.1) /2 misschien ? :p
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

rijd even naar een andere grote wielen boer die veel lm velgen verkoopt
ze zijn er echt wel hoor
dixie

gevonden... voor de mense in de buurt die ze ok zoeken... de banden en wielencentrale in Oss. tel. 0412-646440 alsk t goed heb. aan de hertogensingel. 8)
Plaats reactie