route omdraaien niemand die het herkendJacco Twingi schreef:Rij jij hem over een week of 2 ff na dan?Paul1916v schreef:OKJacco Twingi schreef: Of ik zet een nieuwe uit, doen we er volgende maand nog 1![]()

route omdraaien niemand die het herkendJacco Twingi schreef:Rij jij hem over een week of 2 ff na dan?Paul1916v schreef:OKJacco Twingi schreef: Of ik zet een nieuwe uit, doen we er volgende maand nog 1![]()
Als jij zorgt dat er minimaal 15 auto's komenSteven schreef:Hell Yeah!Paul1916v schreef:OKJacco Twingi schreef: Of ik zet een nieuwe uit, doen we er volgende maand nog 1![]()
Nee, dan zetten we wel een hele nieuwe uit, zij het met een aantal bekende onderdelenGabri schreef: route omdraaien niemand die het herkend
Plateau's, lama's, plateau's, trage auto's, plateau's, regenbogen, plateau's, dode fazanten, rare mannen in de berm, plateau's, vliegende lollies, plateau's, vonken, plateau's, regen, plateau's, forten, plateau's kortom top tocht, nogmaals RALF, Suus, Paul en Jacco bedanktJohan schreef:Zo weer een mooie tocht achter de rug gehad.Dat was weer wel het dagje: dempels, burggetjes, paarden op de weg, paard met wagen, rijplaten, kuilen. Maar wel gelachen.
Wij ook niet he Wilma!!Robert-Jan schreef:Ik weet van niksJacco Twingi schreef: @ De mensen op de snelwegen: Wat deden jullie daar in vredesnaam?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan die auto niet keren ofzo???Hesselgouda schreef:W: Als we nou de volgende afslag nemen??
H: Ja!
W: Komt t goed!!
H: Volgens mij horen we hier niet te rijden!
W: .....
H: Lollie??
W: Ja!!
W: Moesten we nou eigelijk rechtdoor en dan naar links??
H: hmmmmm ja!
W: We zijn nu linksgegaan en rechtdoor dus zouden we ook hier uit zijn gekomen!!
H:
Hebben we ook een paar keer uitgeprobeerd en doet tieiwi schreef:Kan die auto niet keren ofzo???
Eindelijk. En bedankt!Erik Olijnsma schreef:rechts klik en opslaan als
ik heb voldoende bandbreedte, dus downloaden is geen probleem