Ik heb een vraagje, ik heb zelf een Clio 100 pk Diesel
Als ik hier een stabilisatorstang in zet, word het rijgedrag
wat beter door bochten of merk je het verschil niet..
Clio100DCI schreef:Ik heb een vraagje, ik heb zelf een Clio 100 pk Diesel
Als ik hier een stabilisatorstang in zet, word het rijgedrag
wat beter door bochten of merk je het verschil niet..
Hoor het wel...
Veerpootbrug bedoel je ? Want stabilisatorstang zal er zowiezo wel opzitten zeker ?
Staat wel leuk, maar als je zo ver wil gaan dat je er daadwerkelijk wat aan hebt dan kun je beter net als Pierre zegt andere schokdempers en veren monteren.
Het zorgt er nl alleen voor dat de carroseriestijfheid wordt vergroot. Dus dat ie voor 'rechter' blijft. Denk niet dat je voor dagelijks gebruik zo veel van je auto vraagt.
Clio100DCI schreef:Ik heb een vraagje, ik heb zelf een Clio 100 pk Diesel
Als ik hier een stabilisatorstang in zet, word het rijgedrag
wat beter door bochten of merk je het verschil niet..
Hoor het wel...
Veerpootbrug bedoel je ? Want stabilisatorstang zal er zowiezo wel opzitten zeker ?
een stuggere is wel een mogelijkheid natuurlijk, stabistang dan
Veerpootbrug kan ook. Maar zoals gezegd, merk je dat in dagelijks gebruik?
Clio100DCI schreef:Ik heb een vraagje, ik heb zelf een Clio 100 pk Diesel
Als ik hier een stabilisatorstang in zet, word het rijgedrag
wat beter door bochten of merk je het verschil niet..
Hoor het wel...
Veerpootbrug bedoel je ? Want stabilisatorstang zal er zowiezo wel opzitten zeker ?
een stuggere is wel een mogelijkheid natuurlijk, stabistang dan
Veerpootbrug kan ook. Maar zoals gezegd, merk je dat in dagelijks gebruik?
Riël schreef:Stabilisatorstang zit er wel, heeft bijna elke auto wel
Ophanging is niet gelijk aan een 16v, de remmerij ook niet, die is gelijk aan bijv.de gtturbo.
ok. Ik had namelijk ergens gelezen (weet helaas niet meer waar) dat de RSi (fase 3) qua onderstel en wegligging vergelijkbaar is met de Clio 16V (ook al omdat de fase 3 de ''opvolger'' is van de 16V toen die ((speciale uitvoering van de 16V) in 1996 voor het laatst werd geproduceerd en Renault dus toen geen (snel) topmodel had. Het gaat dus om de fase 3 RSi, 1996-1997).