Waar blijven de FILMPJES
gvd haas het is dat je zover weg woontHaas schreef:ray..smoel houden anders ban ik je van de upload![]()
vanavond ist zover![]()
hij gaat verder hoor, 0.7/0.8 staat ie zo. De foto is alleen niet op het goede moment genomen-Ray- schreef:gooi die druk eens omhoog johan!
ej een kenner. Fotografie is zijn hobby zie http://www.koenrutten.com.Marcel B. schreef:Leuk zo'n fisheye lens
ik zal er vanavond mee aan de gang, nu het nog licht is, kan ik eerst even de nieuwe velgen voor de Mégane schurenPaul1916v schreef: van Olijnsma weet ik zo niet...
Weer op die Erik O. wachten...Erik O. schreef:ik zal er vanavond mee aan de gang, nu het nog licht is, kan ik eerst even de nieuwe velgen voor de Mégane schurenPaul1916v schreef: van Olijnsma weet ik zo niet...
Lex schreef:Zit nu Big Brother te kijken, Ray je hebt gelijkDido roeleert
LacheJohan schreef:ej een kenner. Fotografie is zijn hobby zie http://www.koenrutten.com.Marcel B. schreef:Leuk zo'n fisheye lens
weet ik, dank jeRobert-Jan schreef:Lex schreef:Zit nu Big Brother te kijken, Ray je hebt gelijkDido roeleert
Ben ik het volledig mee eens.
die van mij komt morgen,Haas schreef:&^*#)&#*)($#*()&_)&$(*)#_&$@(#_@%&![]()
heb ik die film op dvd gebrand, begint die hoerenpc hier te mekkeren dat de dvd niet geformatteerd is..donder toch straal op.
morgen nieuwe kansen...
ja maar niet voor een 5je, wel voor clio maar ik neem niet aan dat die in een x passen zou wel fijn zijn als ik niet te veel hoef te zagen enz, die dingen zijn immers niet zo goedkoop dus heb geen zin om het te kopen als het toch niet goed pastPaul1916v schreef:Gewoon bij autostyle te verkrijgen toch?
roest?Gabri schreef:is er iets dat meteen goed past op een renault dan
Ik kan de toertocht wel opsturen, kun je hem alsnog rijdenSasjeSuper5 schreef:Klinkt echt leuk allemaal, ik vind het heel jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn. Zeker omdat dit TT in noord-holland ook zo geslaagd was!
Maar ja, volgende keer beter!!
OKJacco Twingi schreef: Of ik zet een nieuwe uit, doen we er volgende maand nog 1
Hehehehe, schiet maar eens op met dat beeldmateriaal.Haas schreef: op een gegeven moment hoor je mij: "ik denk dat we hier links moeten...."
Typerend: "Jij moet helemaal niet denken..."
Doe het ff 30 oktober. Ben ik toch al in de buurtPaul1916v schreef:Als ik dan nog niets heb: goed hoor![]()
die laatste iig erg goedrobclio16V schreef:Hehehehe, schiet maar eens op met dat beeldmateriaal.Haas schreef: op een gegeven moment hoor je mij: "ik denk dat we hier links moeten...."
Typerend: "Jij moet helemaal niet denken..."
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden welke acties er nou allemaal op staan.![]()