FF Voorstellen : Maarten

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
dixie

heej mensen
Sinds ongeveer 1,5 maand ben ik dan toch eindelijk de bezitter van een auto.. en dan natuurlijk wel een renault clio. uit jan. 98 issie en donker blauw.. helaas wel maar een 1.2 :( maar jah we beginnen maar klein he.. ben ondertussen al druk aan t verbouwen geweest aan mijn autootje, zo hek n klepspoiler erop gebouwd, (naar mijn idee) behoorlijk dikke velgen eronder geplaatst, chrome instaplijsten of hoe je t ook noeme wil.. paar mooie boxjes ingebouwd in de hoedenplank en neon onder de stoelen. maar da zalk nog wel een x onder "project " vertelle + een paar foto's . mooi forum btw. :worship:
Laatst gewijzigd door dixie op zo 9 okt 2005 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
mikko
Contacteer:

Welkom, ennuh :foto: vinden we altijd leuk :)
ARNO16V
Contacteer:

Dixie? is dat je echte naam? welkoms trouwen en idd heb je wat foto's van je auto? :)
dixie

hahah denkte nou echt da pa en ma me naar een schijthok vernoemt zoude hebbe? :p :klop: hahah enneh foto's kome dr binnekort ff bij.. morge staan ze dr denkk op!
dixie

[img]http://www.freewebs.com/dixie_berghem/DSCN2212.JPG[/img]

Dissum dan.. mn racebakkie :bang: :p
Gabri van der Veen
Über-Spammer

ziet er goed uit (Y)

nog plannen kwa verlaging en bumpers in kleur spuiten?
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
ARNO16V
Contacteer:

dixie schreef:hahah denkte nou echt da pa en ma me naar een schijthok vernoemt zoude hebbe? :p :klop: hahah enneh foto's kome dr binnekort ff bij.. morge staan ze dr denkk op!
:lol: :lol: :lol: Ik dacht vraag et toch ffe :lol:
ARNO16V
Contacteer:

Leuk wagentje trouwens, kom je ook nog langs op de eindejaarsmeeting 13 november in Zwolle? :)
dixie

denk dr nog over na om hem ietsje te verlage jah.. :) maar voorlopig nog niet.. eerst maar s ff die bumpers spuite... maakt m iets meer af. blij da jullie m ok mooi vinde! :worship: hahah ons pa en ma zegge dan misschien wel da ik net zo meur als n dixie maaruhh k heb toch wel wa meer inhoud. :p :bonk:
Ronnie B.
Contacteer:

mooie velgen (Y)
Plaats reactie