Ik krijg binnekort mijn eerst auto, een Renault Clio 1.8 16v, en nu ben ik alvast naar andere velgen aan het kijken. Nu kwam ik deze Audi RS4 velgen tegen.
7,5x17 ET38 steek 4x100
Past dat op een Clio 1.8 16v?
Het is de eerste keer dat ik voor velgen moet gaan kijken dus snap nog niet helemaal wat het nou precies allemaal in houd..
ET waarde Clio 16v?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
et zit wel goed, maar gaat niet passen met de naafdikte, die van renault is 60,1 en die van Opel en VW geloof ik 56
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
bij de velgen dokter in uden kunnen ze op maat gemaakt worden
Wat kan op maat gemaakt worden? De ET-waarde, de J-waarde, de spoorverbreders?knetter schreef:bij de velgen dokter in uden kunnen ze op maat gemaakt worden
denk datie bedoeld het naafgat uitdraaien 

Kotteren 

-
- Contacteer:
Laat je de velg toch gewoon zoals die is en haal je die rand gewoon van de auto af ja, scheelt weer wat alleen maar een slijpschijfje 

ik hoop dat je dat als grapje bedoeld????:S
ff een ander vraagje. ik heb toora's strada besteld 16" 215 40. en nu passen ze er niet op omdat de velg tegen de remklauw loopt heeft dit te maken met de et waarde? en met spoorverbreders loopt het wiel vast in de wielkas. nu heb ik gehoord dat ze een stukje van je remklauw af kunnen frezen is dit een redelijke oplossing?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heeft te maken met de verkeerde ET waarde, verkeerde velgbreedte
en van iets van de klauw affrezen heb ik nog nooit gehoord, en zo te horen is dat een lekkere sjonnie oplossing
en van iets van de klauw affrezen heb ik nog nooit gehoord, en zo te horen is dat een lekkere sjonnie oplossing
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
volgens mij heb je de verkeerde velgen gekozen bij je clio, als ik het zo hoor...je hebt ze nieuw toch? waarom dan niet meteen met de goeie et en een goeie bandenmaat erbij?
ik heb gevraagd of ik toora stada's kon krijgen voor mijn clio en hij zegt deze moeten passen 16" 215 40 dus mag ik er ook van uit gaan dat alles goed komt maar niet dus
hij heeft vandaag gebeld en hij had een goede oplossing gevonden hij is met de auto naar een ander bedrijf geweest en daar hebben ze alles netjes voor elkaar gemaakt kan hem morgen ophalen
hij heeft vandaag gebeld en hij had een goede oplossing gevonden hij is met de auto naar een ander bedrijf geweest en daar hebben ze alles netjes voor elkaar gemaakt kan hem morgen ophalen
-
- Contacteer:
Ik maak nooit grapjesik hoop dat je dat als grapje bedoeld????:S