Waar is dit 'ding' ookalweer voor ?
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/camcoCustom.jpg[/img]
Camco RS650
-
Haha..
Dit 'ding' word meegeleverd in de doos, oftwel iemand die dit alarm ook ingebouwd heeft weet waar dit ding voor is.
Dit 'ding' word meegeleverd in de doos, oftwel iemand die dit alarm ook ingebouwd heeft weet waar dit ding voor is.
Ja dat is je startonderbreker.
Kijk eens in de gebruikershandleiding, staat naast de 7P stekker uitgelegd. Je sluit geloof ik WIT en GRIJS erop aan, met de 2 groene en het relais onderbreek je de onstekings +.
Kijk eens in de gebruikershandleiding, staat naast de 7P stekker uitgelegd. Je sluit geloof ik WIT en GRIJS erop aan, met de 2 groene en het relais onderbreek je de onstekings +.
Laatst gewijzigd door Riël op wo 21 sep 2005 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ok, maar in de inbouw beschrijving staat niet beschreven hoe deze aangesloten moet worden.
Heb dus geen idee waar ik deze op moet aansluiten.
Heb mijn post geedit, staat er wel, b eter kijkenMacMouse schreef:Ok, maar in de inbouw beschrijving staat niet beschreven hoe deze aangesloten moet worden.

-
hehe, ok dan je wel, ga ik even beter kijken 

ow als je slim bent zorg ten alle tijden dat je de auto niet in de versnelling hebt staan is dat wel het geval en je start da auto moet je ongeveer 20 sec. wachten voordat je de auto weer uit kunt zetten dus mocht er een auto voor of achter staan rijd je in die 20 sec je auto totalloss met het prostar alarm van camco heb je dit probleem niet door de ingebouwde veiligheid
Nou ik heb geen last van die 20 sec. Bovendien start ie niet als ie niet op de handrem staat.
Op afstand starten is verder de meest waardeloze functie die ik ken

kun jij mij dat zwart op wit zetten en laten zien waar waar je het vandaan hebt dat hij niet kan starten als hij op de handrem staat?Riël schreef:Nou ik heb geen last van die 20 sec. Bovendien start ie niet als ie niet op de handrem staat.
en welk type alarm heb je er op zitten?
ik zit met een rechtzaak waar een auto met dat alarm aan het rijden is gegaan en ik zou graag meer info over die beveiliging willen weten dat kan mij heel veel geld schelen daar om mocht iemand mij kunnen helpen dan zou ik je euwig dankdaar kunnen zijn
Dat de beveiliging op het alarm zit betekent nog niet dat hij ook daadwerkelijk aangesloten wordt.
Geef dan liever wat meer geld uit voor een fatsoenlijk alarm waar zo weinig mogelijk nutteloze extra's op zitten.
Dat blijft tenminste lange tijd probleemloos......
Geef dan liever wat meer geld uit voor een fatsoenlijk alarm waar zo weinig mogelijk nutteloze extra's op zitten.
Dat blijft tenminste lange tijd probleemloos......
Nee niet op papier ,dan koop je inderdaad geen alarm van n paar tientjes.knetter schreef:ik zit met een rechtzaak waar een auto met dat alarm aan het rijden is gegaan en ik zou graag meer info over die beveiliging willen weten dat kan mij heel veel geld schelen daar om mocht iemand mij kunnen helpen dan zou ik je euwig dankdaar kunnen zijn
Ervaringsgewijs startte ie niet toen de handremsensor niet werkte.
't is vervelen, maar ik blijf het nut niet zien van op afstand starten. technisch gezien is de kans op een menselijke fout té groot. Hij had ook wel door de handrem heen gestart waarschijnlijk.
Camco is goed voor een leuke auto die moet bléren als iemand er aan komt en verder neits, voor hi-tech security moet je er niet bij wezen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zelfs dan is Camco bagger, niets anders dan foutmeldingen en storingen.
Ik heb dat ding 3x voor een klant ingebouwd, en er is 3x een echt alarm in die auto's gekomen (gemini)
want wat een bagger is die zooi
Ik heb dat ding 3x voor een klant ingebouwd, en er is 3x een echt alarm in die auto's gekomen (gemini)
want wat een bagger is die zooi
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
bij mij werkt hij perfect en ik heb er gee problemen mee maar imand die vroeg van hoe werkt dat nou bij zijn auto daar werkte die niet helemaal goed en reed 3 auto's toto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
met die oude bakjes was het niet alles nee.
maar het systeem zelf werkt prima, en met die nieuwe bakjes heb ik er nooit problemen mee gehad
maar het systeem zelf werkt prima, en met die nieuwe bakjes heb ik er nooit problemen mee gehad
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
mmm ik denk als ik wat geld over heb dat ik hem laat in bouwen
dat is me die paar euro wel waard... alarm kost 180 euro en met inbouwen ben je dan 350 kwijt...
en net wat ze zeggen dan heb je inbouw garantie, alles werkt hoe het moet werken... en je bent er zelf geen dag mee druk...

en net wat ze zeggen dan heb je inbouw garantie, alles werkt hoe het moet werken... en je bent er zelf geen dag mee druk...
wat, die camco?
-
nieuw gemini alarm incl inbouwen 225 op marktplaats, zelfde die ik heb echt een super alarmarmando1234 schreef:mmm ik denk als ik wat geld over heb dat ik hem laat in bouwendat is me die paar euro wel waard... alarm kost 180 euro en met inbouwen ben je dan 350 kwijt...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd niet doen die camco, grote bagger,
spaar even door voor een Gemini ofzo, echt vele malen beter, vind die prijs van Marktplaats wel érg laag, een standaard gemini begint bij 180 euro en inbouw is gauw 100-150 euro
spaar even door voor een Gemini ofzo, echt vele malen beter, vind die prijs van Marktplaats wel érg laag, een standaard gemini begint bij 180 euro en inbouw is gauw 100-150 euro
-
ik ga wel ff wat informeren voor een Gemini alarmpje
thnx voor de tips

-
ik heb die voor mij nieuw in doos voor 135 euro. met geluidje 15euro extraErik Olijnsma schreef:idd niet doen die camco, grote bagger,
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
das niet duur zeg 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
hij staat nog steeds op marktplaats
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik heb al een alarm in de patrol een clifford5gt8vturbo schreef:hij staat nog steeds op marktplaats

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wie kan me van een camco effe in het boekje kijken hoe je een nieuwe handzender aanmeld? Ben t boekje kwijt 

-
- Contacteer:
In disarming state ---> turn the key to on position ---> press and release the valet button fot over 5 times ----> status LED flashes quicklyRiël schreef:Wie kan me van een camco effe in het boekje kijken hoe je een nieuwe handzender aanmeld? Ben t boekje kwijt
(within 6 sec) Press the A button for 0,5 sec once ----> then press the B button for 0,5 sec once ----> horn sounds for 5 times ---> turn lights flash for 5 times
It is indicated that the code memorizing is succesfull!!
Note:
- the remote control's code has been memorized in the factory, you do not need te memorize it unless you lose the remote control and obtain a new one!
- The system can memorize at most 2 remote controls
Greetz rene