-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hee hee wel lief zijn voor "mijn " 9tje.....
Ja valt niet tegen he dat ie z'n teller uitloopt....
Idd ff met cif wit poetsen en hij is wer helemaal oke ..
Die handrem is idd wat lastig met die stoelen, als je pech hebt scheur je je halve nagel af ivb een hendel van de 21 stoel ( zeer pijnlijk, heb het meegemaakt tijdens de sneeuw)
Ja valt niet tegen he dat ie z'n teller uitloopt....
Idd ff met cif wit poetsen en hij is wer helemaal oke ..
Die handrem is idd wat lastig met die stoelen, als je pech hebt scheur je je halve nagel af ivb een hendel van de 21 stoel ( zeer pijnlijk, heb het meegemaakt tijdens de sneeuw)
-
Steven, die steun linksvoor kost geen drol: iets van 15 euro geloof ik. Nummer weet ik zo niet.
Ga gewoon naar de dealer met het chassisnummer, en zeg tegen die kerel dat ie even het microfiche apparaat aanzwengelt, omdat je een onderdeel nodig hebt van een 9. Zal ie fijn vinden
Als ie dat type nog kent.......
Mocht je er niet uitkomen dan kijk ik wel effe op een steun die ik nog heb liggen, of daar een nummer op staat.
Ga gewoon naar de dealer met het chassisnummer, en zeg tegen die kerel dat ie even het microfiche apparaat aanzwengelt, omdat je een onderdeel nodig hebt van een 9. Zal ie fijn vinden
Als ie dat type nog kent.......
Mocht je er niet uitkomen dan kijk ik wel effe op een steun die ik nog heb liggen, of daar een nummer op staat.
Hell Yeah, als jij wilt kijken graag, dan kan ik em namelijk telefonisch bestellen. Anders moet ik eerder uit me werk en ik zie de teleurstelling al.
Die ouwe reno-knar achter die pc heeft er altijd maar weinig zin in.
Die ouwe reno-knar achter die pc heeft er altijd maar weinig zin in.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja die mannen lijken altijd cjhago achter de reno desk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tis niet altijd lijken......die in groningen zijn het ook nog
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja: PIMP MIJN NEGER
haha, Jaah chrome spinner wieldoppe 

vindt je het heel gek?je zou elke dag dat gezeik en gezanik maar aan moeten horen!tozzzzz ik heb 21 nevada diezzel weettzzzjeErik Olijnsma schreef:tis niet altijd lijken......die in groningen zijn het ook nog
Zow nieuwe motosteun erin, achterklep gelast, beugeltje bij de stoel verbogen en ontdaan van plastic en handrem gesteld.
Doet het al stukken beter zo, alleen die remmen achter zijn een beetje op geloof ik
Morgen maar een beurtje geven, koelsysteem ziet er ook uit alsof er sate inzit. En dan van de week es kijken of ie apk mag hebben...
Doet het al stukken beter zo, alleen die remmen achter zijn een beetje op geloof ik

Morgen maar een beurtje geven, koelsysteem ziet er ook uit alsof er sate inzit. En dan van de week es kijken of ie apk mag hebben...
heb hier nog nieuwe remschoenen liggen steven
als je ze wil hebben...neem ik ze zondag wel mee
als je ze wil hebben...neem ik ze zondag wel mee

niemand wil die meuk en bij mij is t schuurvullig, dus als ik jou er gelukkig mee kan maken... een McFlurry 

owja...girling of bendix? of geen idee? Heb ze allebei namelijk, dan krijg ik de overgebleven set wel een keer terug van je.. 

done
ik twee gruwelijke cd's
jij twee doosies remvoeringen

ik twee gruwelijke cd's

jij twee doosies remvoeringen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat was er met de achterklep dan ? omdat je die gelast heb ....
Dat koelsysteem had ik al een x schoon gemaakt, maar er blijft altijd wat zitten ( blijkbaar
, moest nog een x )
De remmen achter op ? hoe is dat nou mogelijk ?
( wintertijd
)
Dat koelsysteem had ik al een x schoon gemaakt, maar er blijft altijd wat zitten ( blijkbaar
De remmen achter op ? hoe is dat nou mogelijk ?

Die achterklep zat een vouw in die als scharnier diende, kon zo die klep paar cm optillen. En dat zie je ook klapperen op de snelweg.
Dus de vouw beetje rechtgetrokken, uitgegutst las eroverheen klaar
Trouwens dat blaadje wat erin ligt met 'things to do' (fusee- stuurkogels, baksteun, veerpootlagers, remmen voor&achter etc.) wat is daar al van gedaan? Dempers achter, remmen voor en linker motorsteun iig wel..
Naja het wordt nog wel wat
Dus de vouw beetje rechtgetrokken, uitgegutst las eroverheen klaar

Trouwens dat blaadje wat erin ligt met 'things to do' (fusee- stuurkogels, baksteun, veerpootlagers, remmen voor&achter etc.) wat is daar al van gedaan? Dempers achter, remmen voor en linker motorsteun iig wel..
Naja het wordt nog wel wat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das niet van die auto ...maar van een clio die ik ooit wou kopen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh nee dat was ik niet hoezo?
moest daar nog altijd naar kijken he , maarja hij reed en dus lui....
Papiertje was echt van clio 16v kon ik toen kopen via arco die auto kwam niet door de apk en eigennaar wou hem weg doen .........maar niet voor 400 euro
moest daar nog altijd naar kijken he , maarja hij reed en dus lui....
Papiertje was echt van clio 16v kon ik toen kopen via arco die auto kwam niet door de apk en eigennaar wou hem weg doen .........maar niet voor 400 euro

leuk man zo'n project topic!
keep up the good work Steven, ik ben benieuwd naar het eindresultaat

keep up the good work Steven, ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Immer wieder die verdammte Holländer
inzoomen op alle velgen!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Burnnie burn out
Tjeeminee het 'hok' heeft nog APK gekregen ook 
Wel moesten 2 aandrijfashoesjes gelijmt, de trekhaak verwijderd (vanwege roest in de trekbalk) en... de achterbanden moesten vervangen worden wegens kale plekken
Voor 33 2 gebruikte bandjes met 70% profiel erop en halee ik rijd gewoon helemaal legaal...
Alleen vind ik dat motortje beetje bokkerig, misschien die carb eens een beetje opfrissen.
Enneh het blijkt ook dattie niet zuinig is als je hard door de bocht gaat, ding zeikt gewoon liters via de tankdop naar buiten

Wel moesten 2 aandrijfashoesjes gelijmt, de trekhaak verwijderd (vanwege roest in de trekbalk) en... de achterbanden moesten vervangen worden wegens kale plekken

Voor 33 2 gebruikte bandjes met 70% profiel erop en halee ik rijd gewoon helemaal legaal...
Alleen vind ik dat motortje beetje bokkerig, misschien die carb eens een beetje opfrissen.
Enneh het blijkt ook dattie niet zuinig is als je hard door de bocht gaat, ding zeikt gewoon liters via de tankdop naar buiten