is goed waneer?meteen ff ruitje tinten?-Ray- schreef:ga je nou gewoon jezelf zitten quoten slappe ouwehoer?? dan heb je echt niks te doen zeker
ga auto's poetsen man
rijd ie alweer?
is goed waneer?meteen ff ruitje tinten?-Ray- schreef:ga je nou gewoon jezelf zitten quoten slappe ouwehoer?? dan heb je echt niks te doen zeker
ga auto's poetsen man
rj jij mag niet meer radenRobert-Jan schreef:Ron heeft geen zin meer om te werken volgens mij.
neejRonnie B. schreef:is goed waneer?meteen ff ruitje tinten?-Ray- schreef:ga je nou gewoon jezelf zitten quoten slappe ouwehoer?? dan heb je echt niks te doen zeker
ga auto's poetsen man
rijd ie alweer?
is goed man-Ray- schreef:zit niet mee valt wel mee. die jongen heeft gewoon geen tijd en ik ook weinig, dus de weken gaan snel ineens. maakt niet uit, ik heb liever 6 coniferen achter in die express als op me achterbank van de TQ
tis alleen nog maar een kwestie van in mekaar schroeven en erin hangen.
ron, we vinden wel een momentje om dat achterraam te doen. als je het nou zondag ff meeneemt neem ik m mee naar huis, doe ik het op me gemakkie.
precies rj zo hard mogelijk vlammen overal ivo en zijn al ff aan het trainen geweest gisterenRobert-Jan schreef:Wat is er zondag dan, een racetoertocht toch.
nee doe maar niet anders poets je het stof erinRonnie B. schreef:doen we die 21 anders wel een x bij jl als tie in elkaar staat?
hoort hem dan-Ray- schreef:sjonge jonge nu moet ik Riel wel een beetje gelijk geven hoor.... de grap is er nu wel af stelletje kleuters!
geen ideeRobert-Jan schreef:Hoe zit het dan met je lidmaatschap gaan ze dat afpakken.
tuurlijk-Ray- schreef:je hoort mij niet zeggen dat er zondag een rallye achtige toertocht is hoor....
stevie en ik gaan voor de omgeving!
iwi schreef:welke omgeving?-Ray- schreef:je hoort mij niet zeggen dat er zondag een rallye achtige toertocht is hoor....
Ik hou ook wel van een beetje cultuur....-Ray- schreef:je hoort mij niet zeggen dat er zondag een rallye achtige toertocht is hoor....
Ronnie wees nou is volwassen..., je zou op de site verder geen info meer geven over mijn rijstijl....!Ronnie B. schreef: precies rj zo hard mogelijk vlammen overal ivo en zijn al ff aan het trainen geweest gisteren
zegt degene die in een goed gesprek op weg naar huis toegeeft zelf ook een jaartje ouder te wordenSteven schreef:Ik moet een beetje rustig aan doen met die ouweRonnie B. schreef:tuurlijk-Ray- schreef:je hoort mij niet zeggen dat er zondag een rallye achtige toertocht is hoor....
Daarom... je krijgt een bleu sport stoel btw.-Ray- schreef:zegt degene die in een goed gesprek op weg naar huis toegeeft zelf ook een jaartje ouder te wordenSteven schreef:Ik moet een beetje rustig aan doen met die ouweRonnie B. schreef:tuurlijk-Ray- schreef:je hoort mij niet zeggen dat er zondag een rallye achtige toertocht is hoor....