ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-

Kun je wel zeggen, maar ik ga nooit op iemand zijn bumper zitten. Nooit meer.+Clio16v+ schreef:gaan nu toch niet het heilig boontje uithangen he?
Ollie kan het net zo goed vertellen, we waren op weg om voor n laguna te gaan kijken voor m. Richting amsterdam.
Het weer was beetje druilerig, natte weg, wat spatwater. Het was erg druk, iedereen reed wel netjes 120, maar krap op elkaar.
In een keer zo'n 5 auto 's voor me de remlichten aan.
Plus dat ik in een keer een persoon (motorrijder) een paar meter de lucht in zie vliegen, boven op een busje zie landen er er net zo hard weer afkieperde. Zijn vrouw/vriendin lag met de motor op de grond.
Het was dat om een of andere reden rechts naast me (ik reed op de linkerbaan) geen auto meer reed, dus ik kon al half schuivend vol naar rechts sturen om er niet op te klappen.
Nee jong, als je bumperkleeft ben je DOM bezig, alles wat ik wil zeggen.
Dat heeft iedereen denk ik wel eens..... Maar als je zo'n ervaring hebt gehad dan denk je er nog wel een keertje goed overna denk ik 

AmenRiël schreef:Kun je wel zeggen, maar ik ga nooit op iemand zijn bumper zitten. Nooit meer.+Clio16v+ schreef:gaan nu toch niet het heilig boontje uithangen he?
Ollie kan het net zo goed vertellen, we waren op weg om voor n laguna te gaan kijken voor m. Richting amsterdam.
Het weer was beetje druilerig, natte weg, wat spatwater. Het was erg druk, iedereen reed wel netjes 120, maar krap op elkaar.
In een keer zo'n 5 auto 's voor me de remlichten aan.
Plus dat ik in een keer een persoon (motorrijder) een paar meter de lucht in zie vliegen, boven op een busje zie landen er er net zo hard weer afkieperde. Zijn vrouw/vriendin lag met de motor op de grond.
Het was dat om een of andere reden rechts naast me (ik reed op de linkerbaan) geen auto meer reed, dus ik kon al half schuivend vol naar rechts sturen om er niet op te klappen.
Nee jong, als je bumperkleeft ben je DOM bezig, alles wat ik wil zeggen.

ja dat ging heel netjes gelijk opIvo8hoven schreef:Vanavond vanaf Oudewater naar Bodegraven,
Audi A3 1.6 FSI - BMW 116i
Gelijke strijd Ronnie.....

heb daarna nog ff op het bodegraven circuit gereden,maar das toch niet alles met nat weer

oh kut nu zijn we weer betrokken bij een straatrace ivo?
zijn we weer met ons lidmaatschap aan het spotten!
zijn we weer met ons lidmaatschap aan het spotten!
Nee meneer V Zou niet durven
Jij had voorzitter moeten worden!

tja dan houd het op!het was maar een voorstel!Mark V schreef:Sorry Ronnie,Maar daar heb ik helaas geen tijd voor!![]()

nee joh dan wordt er alleen maar gestraatraced!krijg je weer scheve gezichtenIvo8hoven schreef:Is het nix voor jouw dan Ronnie.....

Sow, hoe lang gaat het nog uitgemolken worden?
ken je niet tegen een geintje dan?Riël schreef:Sow, hoe lang gaat het nog uitgemolken worden?

Oh jawel, ik heb een heel goed gevoel voor humor, alleen na 10x is de grap er wel af, ik vat 'm wel 
Riël schreef:Moet Riel zijnhaas schreef:Oh jawel, ik heb een heel goed gevoel voor humor, alleen na 10x is de grap er wel af, ik vat 'm wel![]()
Oh even geen chat hier

5GTT-vs-audi 80 qautro op een b-weg
Ree achter hem begon ie te blazen dus er achter na, eerste bocht in, hard eruit en aan de binnenkant er omheen na de 3e bocht werd de afstand hem te groot en haakte die af
5GTT-vs-Golf2 GTi

Ree achter hem begon ie te blazen dus er achter na, eerste bocht in, hard eruit en aan de binnenkant er omheen na de 3e bocht werd de afstand hem te groot en haakte die af
5GTT-vs-Golf2 GTi

turbo powerrrrrrrr
das goed te doen ja zo'n 80Keisuki schreef:5GTT-vs-audi 80 qautro op een b-weg
5GTT-vs-Golf2 GTi![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een dieseltje?
btw die C-max 2.0 TDCi :
wat gaan die dingen ontzettend rap
btw die C-max 2.0 TDCi :

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, nieuwe Transit 137pk en 375nm. Service auto van het werk.
Ja, C-max 2.0 TDCi rijdt ook aardig maar in een Focus is ie nog leuker.
Ken je nog harder de bocht in en uit.
Ja, C-max 2.0 TDCi rijdt ook aardig maar in een Focus is ie nog leuker.
Ken je nog harder de bocht in en uit.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Zo superirritant, al die stinkdiesels. Koppel is wel geinig, maar heel weinig vermogen, een hoop gewicht, dus bij elk stoplicht rijdt dat spul altijd rokend en zichzelf de tyfus schakelend gruwelijk in de weg. Al dat golluf tdi volk heeft daar ook altijd zo'n handje van, denken dat ze snel zijn. 

rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rustig rustig, wind je niet op het is zondag en erug vroeg 

Hahaha heb je ooit wel eens tegen een 150 pk dci gereden? Je kunt niet ontkennen dat het snel spul is...Menno schreef:Zo superirritant, al die stinkdiesels. Koppel is wel geinig, maar heel weinig vermogen, een hoop gewicht, dus bij elk stoplicht rijdt dat spul altijd rokend en zichzelf de t*%us schakelend gruwelijk in de weg. Al dat golluf tdi volk heeft daar ook altijd zo'n handje van, denken dat ze snel zijn.
- '94 Clio RSi -
ik zeg niks
Immer wieder die verdammte Holländer