Deze heb ik zonet gekocht bij Biesheuvel.
Leuk stuurtje en speciaal naafje, maar hoe moet dit gemonteerd worden?
Het asje is dus uitneembaar maar moet dit op de originele stuuras gelast worden of zo?
Er zit namelijk geen gebruiksaanwijzing bij of dergelijke.
Iemand ervaring met deze hebbedingetjes?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/ ... /stuur.jpg[/img]
Sparco Quick release
Snap-off naaf, leuk als je je stuur wil meenemen ipv er een stuurslot erop te zetten, maar verder redelijk overbodig.
Denk dat je het te-snappen-gedeelte van de naaf toch in een Renaultversie zult moeten zoeken. Hier heb je geen zak aan.
Of beter een gewone sportstuurnaaf nemen zoals iedereen...
Denk dat je het te-snappen-gedeelte van de naaf toch in een Renaultversie zult moeten zoeken. Hier heb je geen zak aan.
Of beter een gewone sportstuurnaaf nemen zoals iedereen...
Toch gemakkelijker om in een circuit auto te stappen als je de zetels alleen maar kan verstellen door de bouten te lossen, + het klimmen langs de rolkooi 
Nu ja in een circuit auto zit je al laag en dicht op je stuur dus leek het me makkelijker om dit er in te hebben.
Morgen ge ik es prutsen met een originele naaf en dat asje, moet wel lukken.
Toch bedankt!

Nu ja in een circuit auto zit je al laag en dicht op je stuur dus leek het me makkelijker om dit er in te hebben.
Morgen ge ik es prutsen met een originele naaf en dat asje, moet wel lukken.
Toch bedankt!
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
bij biesheuvel zelf weten ze echt wel hoe je dat moet monteren
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
2 keer de helft rick
-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:19
- Car: Renault 5 GT Turbo B
- Locatie: Roosendaal
Soooo, mooi spul, kost ook zeker 2x de helft denk ik
Maar je hebt precies de verkeerde versie, deze moet je lassen zoals je al zegt..
Er is ook een versie waarbij je het systeem aan de stuurnaaf(wel een Sparco versie o.i.d.) kan monteren.
Succes ermee(vooral het gecentreerd krijgen van dat asje!!!)
Mijn advies, ruilen die handel voor art. nr. 015R99FM of 015R99TU.
edit: foutje, de nummerrs hierboven zijn voor 6 gaats sturen, voor de 3 gaats heb je niet anders helaas, dus dat wordt lassen of een ander stuur + qiuck-release systeem..

Maar je hebt precies de verkeerde versie, deze moet je lassen zoals je al zegt..

Er is ook een versie waarbij je het systeem aan de stuurnaaf(wel een Sparco versie o.i.d.) kan monteren.
Succes ermee(vooral het gecentreerd krijgen van dat asje!!!)
Mijn advies, ruilen die handel voor art. nr. 015R99FM of 015R99TU.
edit: foutje, de nummerrs hierboven zijn voor 6 gaats sturen, voor de 3 gaats heb je niet anders helaas, dus dat wordt lassen of een ander stuur + qiuck-release systeem..
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Matthijs, dit is de fm, ik denk dat je de 015r99n bedoelt.Matthijs Bleu Sport schreef:Soooo, mooi spul, kost ook zeker 2x de helft denk ik![]()
Maar je hebt precies de verkeerde versie, deze moet je lassen zoals je al zegt..![]()
Er is ook een versie waarbij je het systeem aan de stuurnaaf(wel een Sparco versie o.i.d.) kan monteren.
Succes ermee(vooral het gecentreerd krijgen van dat asje!!!)
Mijn advies, ruilen die handel voor art. nr. 015R99FM of 015R99TU.
Deze zijn alleen 100 euro duurder.

-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:19
- Car: Renault 5 GT Turbo B
- Locatie: Roosendaal
Verrek, ik zie het hier in de catalogus, ze staan vermeld onder hetzelfde nummer.. jij hebt de Monoposto/sport Formula and Sport Car versie, je moet de Group N hebben met dus een ander stuur..