ook weer niet te druk

rij toch al achteraan

idd, zoiets heb ik ook gezien vorige keer, was een verkleurde lelijke citroen ax bij met een uitlaat die bij de voorbumper uitkwam en die ging gewoon ff de hondaatjes crx voorbij en een aantal sierra's ook.......was egt gaaf om te zien!~Haas~ schreef:nou, heb destijds met mijn rover 114 Si ook lol genoeg gehad op zandvoort tegen de sierra 2liters hoor! Trekkracht mis je zeker, maa rik ging harder door de bochten dan wie ook. Grappig man, als zo'n ford je op t rechte stuk voorbijblaast en dan bij t aanremmen voor tarzan op zijn achterbumper duiken en gelijk de bocht uitkomen
We zullen proberen om de eer hoog te houden van dat gele ding.... motor gaat t vast niet aan liggenPtrGte schreef:http://www.tomaatnet.nl/~elfer/1.bmp
Deze auto zul je niet meer tegenkomen...of...toch wel? ja toch wel, maar niet meer met mij achter het stuur...
net als ik de fakkel van me gele cliootje overdroeg aan Christiaan heb ik ook de gehele auto van de hand gedaan...
geen circuitdagen meer voor mij? mmm...denk het wel...![]()
18 november zal ik zeer waarschijnlijk niet gaan redden...maar als ik in 2006 terug kom...kom ik wel weer in Renault-Style![]()
tot 2006
en de uitstraling ook nietBart V schreef:We zullen proberen om de eer hoog te houden van dat gele ding.... motor gaat t vast niet aan liggenPtrGte schreef:http://www.tomaatnet.nl/~elfer/1.bmp
Deze auto zul je niet meer tegenkomen...of...toch wel? ja toch wel, maar niet meer met mij achter het stuur...
net als ik de fakkel van me gele cliootje overdroeg aan Christiaan heb ik ook de gehele auto van de hand gedaan...
geen circuitdagen meer voor mij? mmm...denk het wel...![]()
18 november zal ik zeer waarschijnlijk niet gaan redden...maar als ik in 2006 terug kom...kom ik wel weer in Renault-Style![]()
tot 2006
ja foutjeSteven schreef:bmp is toch ook geen fotoformaat
2 december schijn je ook te kunnen rijdencanonballman schreef:Owww.....
Heb me ook niet ingeschreven, omdat het nog niet helemaal zeker was dat ik kon....
En zo nog 2 vrienden van me met een volvo 440 turbo.
En Steven heeft neem ik aan ook geen inschrijving?
Ik dacht: het zal wel geen storm lopen zo laat in het jaar.....
Naja, ik ga gewoon toch denk ik, en zie wel. Zal toch altijd wel iemand zn auto in de poeier rijden?
heb geen zin dat pleuriseind te rijden zonder zeker te zijn om te kunnen rijdenSteven schreef:Ik ben er gewoon, dan maar niet rijdend, maar gewoon es kijken
En 40 reserves, nou daar blijven er zeker 30 van thuis, zullen er nog wel 5 niet opdagen dus denk dat je nog wel es kan rije als je echt wilt.
Ik denk ook wel dat je kunt rijden als je erheen gaat. En zoniet: pech dan, plezier heb ik toch wel alleen dan wat minderSteven schreef:En 40 reserves, nou daar blijven er zeker 30 van thuis, zullen er nog wel 5 niet opdagen dus denk dat je nog wel es kan rije als je echt wilt.