Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
En die van de 19, was ie nou in slaap gevallen of niet? want op t team1916v forum zegt ie zelf dat ie uitbrak en nog corrigeerde enzo, maar heb idd ook ergens gehoord dat ie in slaap was gevallen....
Paul1916v schreef:
En die van de 19, was ie nou in slaap gevallen of niet? want op t team1916v forum zegt ie zelf dat ie uitbrak en nog corrigeerde enzo, maar heb idd ook ergens gehoord dat ie in slaap was gevallen....
Op het 19 16v forum heeft hij zelf gezegd dat hij waarschijnlijk in slaap gevallen was.
He ivo wel lachuh hoor met gelijke motoren 1.6 power sporten!we gingen gewoon gelijk de snelweg op!alleen achterwiel aandrijving is toch net ff wat leuker
Zo, ik heb ook even de posts van de laatste weken doorgespit. Pfff...
Die Bodegraven circuit dag heeft aardig wat commotie opgeleverd zeg! Ben benieuwd of er nog een volgende gaat komen.
Ik was trouwens van plan om eens met m'n RS naar Leiden te komen maar na dat verhaal van RJ weet ik dat nog zo zeker niet... RS en Leiden is misschien niet zo'n goede combi.
GijsClioRS schreef:Zo, ik heb ook even de posts van de laatste weken doorgespit. Pfff...
Die Bodegraven circuit dag heeft aardig wat commotie opgeleverd zeg! Ben benieuwd of er nog een volgende gaat komen.
Ik was trouwens van plan om eens met m'n RS naar Leiden te komen maar na dat verhaal van RJ weet ik dat nog zo zeker niet... RS en Leiden is misschien niet zo'n goede combi.
He gijs bij deze ben je uitgenodigd voor de nieuwe circuitdag!datum moeten we nog prikken (ohoh nu krijg ik weer op mn kloten van het bestuur denk ik)