ja zag het laterErik Olijnsma schreef:tjek kentekenChris@R5 schreef:Was dat nou weer?
In zwolle is ie te zien

ik had 2 nieuwe aandrijfassen voor 130 euroChris@R5 schreef:Ja dat is wel de planning. Voorlopig zijn we wel even blut.
Wat kost zo'n aandrijfas?
Jammer dat ik er niet bij was gisteren.Bouw schreef:Ja heb de mail ontvangen en die beste man incl. cc een mailtje retour gedaan. Ga ervan uit dat ik vanzelf wat hoor. Als het allemaal door gaat zie ik je donderdag.
als het goed is zijn de schokbrekers die er standaard onder zitten van sachs.........misschien stuggere veren? ik heb ook van die sachs dingen er onder zitten......maar misschien heb ik het fout?Chris@R5 schreef:Kom er net achter dat de auto staat op Sachs schokdempers. Is dat extra stevig spul ofzo, want dit ding is net zo flexibel als een stuk beton![]()
D'r zit ook een OMP veerpootbrug onder, een K&N open filter (mja...), Apex veren en een zelf gemaakte uitlaat (best mooi).
@Bouw ik spreek je zoiezo. Nog mail ontvangen van ons over de GTX?
nu twijfel ik ook.......vette kar trouwens!! maar dr is vast wel iemand die het wel zeker weet hierChris@R5 schreef:Ik weet het niet. Dacht dat koni of de Carbon of zoiets standaard was, maar ik vraag maar even
Chris@R5 schreef:Achja, vergeleken met me vorige R5 is dit al 400% fijner.
Heb vandaag even een lijstje gemaakt van de dingen die de vorige eigenaar blijkbaar niet belangrijk vond![]()
![]()
-Plastic onder de motorkap bij de krik en accu (parafan?)
-Kapje onder het stuur
-ophangpunten hoedenplank
-speakerophanging rechts
-rek reservewiel
-krik en sleutel
-grootlichtschakelaar doet vreemd (sluiting) andere dus
-ander glas rechter buitenspiegel
-kapje zekeringkast
Tis klein spul, maar het is o zo slordig als het allemaal mist![]()
Zaterdagochtend eens kijken of ik een gtx/ gts of r19/r21 op de sloop kan strippen op een paar van deze onderdeeltjes.