vraagje over mijn instal :(

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
DxRsd

hoi hoi,

ik heb sinds een paar weken een dvd spelertje gekocht met scherm natuurlijk maar die zijn wel afzonderlijk dvd speler is van het merk zeus maar ik heb ut dus laten aansluiten door vriend van me die is automonteur dus ik dacht die zal het wel weten hoe dat het moet maar als ik nu mijn dvd speler uitzet dan krijg ik een doffe klap (knal) uit mijn speakers incl. woofer en hoedeplank speakers die versterkt zijn...

mijn vraag is nu hoe krijg ik die knal (klap) weg... want wil echt nix opblazen in mijn auto dat zou ik zwaar klote vinden... wie weet wat dit kan zijn??? bij de autoshop zeggen ze dat het met de massa te maken heeft maar hoe zou ik dit kunnen verhelpen want mijn versterkers zijn rechtstreeks van de accu af iig de + zoals normaal dus... maar mijn dvd speler is van de radio kabels afgeleid zowel + als - als de rest van de benodigde kabels...

HELP!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?! :(

Groeten DxRsd
Riël
Über-Spammer

Wat heb je voro versterker?
Meestal doen wie williewappie versterkers dat, op zich kun je daar nite zo veel aan doen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
DxRsd

usblaster 1200 terwijl ik met mijn audio instal met radio cd er geen last van had :S vage shit man :S
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

simpel eigenlijk

wil niet lullig zijn, maar het komt door gebruik van voordelige merken.

neem maar eens een dvd-speler van een "echt" merk, en een goede versterker en je bent er vanaf

Dit is een nadeel van voordeel
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
gerard lanting
Contacteer:

zet je toch eerst je radio uit, dan is je versterker ook uit.
kun je daarna je beeldschermpje uitzetten
oertwingo

misschien kun je anders eens proberen je massa van je carroserie te halen in plaats van bij je radio vandaan dus je + van je dvd op je radio zetten zoals je zegt dat hij staat en de - van je carroserie wel ff kaal maken misschien dat dat je probleem is
SQWilliams

Massa op de zelfde plek aansluiten als die van je versterkers... :wink:
MarcoG
Contacteer:

SQWilliams schreef:Massa op de zelfde plek aansluiten als die van je versterkers... :wink:
Idd. Had eenzelfde situatie en bleek gewoon een massaprobleem.
Plaats reactie