Wist je dat ... Orig renault radio

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
bossie

Wist je dat je ook met de orig radio veel mogeljkheden hebt zoals het aansluiten van een andere cd / mp3 wisselaar of zelfs van aansluiten van een I pod !
PaulM

dit moet denk bij ICE :). ik heb zelf hier nog een originele renault radio liggen (alleen met cassette dek), best leuk, vooral die security code die erop zit, en die je niet meer weet nadat de radio een half jaar op de kast heeft gelegen |:
Menno

Bij zo'n ding met cassete heb je vaak aan de voorkant zo'n 3,5mm plugje. Ik heb die er weleens uitgehaald, en vervangen door een schakelaartje. De draden naar achter, en als ingang gebruiken.
rev it like a rental
bossie

wat ik eigenlijk bedoelde is dat je ook via een adapter een mp3 wisselaar ( of I pod ) van een ander merk kan aansturen niet dat doe het zelf .
gaat trouwens met alle recente tuner list modellen
Black Beauty

Welk merk is dat trouwens de radio renault tuner list modelen?
bossie

staat er niet meer op maar was vroeger philips dus zal waarschijnlijk VDO dayton zijn nu
Mrtn
Car: R5GTT

Is Philips VDO Dayton geworden?? Ik verdiep me daar nooit zo in :lol:
Mrtn = Maarten
bossie

yep , das nu vdo dayton . Ik heb het nog even opgezocht en de VDO Dayton CHM 604 MP3 wisselaar heeft zelfs geen adapter nodig , deze zou gewoon aansluiten zijn en spelen maar ( tis een mp3 en wma )
Een goede wma klink trouwens stukken beter dan mp3
Plaats reactie