ga m binnenkort ook verlagen, snel over heuvels kan ik nu toch al niet meer
dat zijn dan wel heuvels op de himalaya toer zeker.............Erik Olijnsma schreef:heb ook niet een Jeep, door die kutvelgen van mij moet ik tegenwoordig ook al opletten op heuveltjes![]()
ik vind 'm ook te ver ! ik heb er geen 500 km meer voor overChris schreef:waarom nietMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jij vergeet 1 ding, meeste grote meetings zijn in de hoek Breda/Rotterdam/Utrecht geweest. Als ik vanaf het begin van RTC kijk tot op heden zijn er 2 meetings in Breda, 1 in Rotterdam, 3 in De Meern en 1 x in Marum (prov. Groningen) geweest. Dus op 7 grote meetings is er eentje in het Noorden geweest. Eigenlijks heb je niet eens wat te zeuren want er zijn er genoeg in jouw regio geweest.Remco T. schreef:Tja ik vind t ook ver.. en als de noorderlingen mogen zeiken mogen wij ook zeiken lijkt mij
Verder nog vindt ik het een goed iets dat de meetins gerouleerd worden. Volgende mag voor mijn part wel in Limburg gehouden worden. Change of scenery is ook wel leuk. Breda en De Meern ken ik zo langzamerhand wel.
Roulatie van de meetings is inderdaad een goed punt.
Maar De Meern is gewoon dé perfecte plaats voor een grote meeting(goed te bereiken, redelijk centraal, groot terrein, toestemming van gemeent&eigenaar, eten&drinken&toiletten in de buurt).
Komt nog eens bij dat het niet erg eenvoudig is om voor +/- 300 auto's een lokatie te vinden waar je mag staan.
Het is een feit dat er altijd wat te zeiken is, maar daarom zijn we ook Nederlanders.
Persoonlijk zie ik De Meern als dé plek voor de afsluitmeeting, want daar is het allemaal begonnen in 2001.
De openingsmeeting kan door het hele land.
Iedereen moet gewoon komen! Leg vanaf vandaag elke dag één Euro opzij, en je bent goed op weg!
Mja laten we nou niet een dom wellus nietus spelletje spelen!Erik Olijnsma schreef:heb ook niet een Jeep, door die kutvelgen van mij moet ik tegenwoordig ook al opletten op heuveltjes![]()
500 km? jij woont in Parijs ofzo?andyboy schreef:ik vind 'm ook te ver ! ik heb er geen 500 km meer voor over
had anders wel graag geweest!
Dat gezeik blijf je houden..HelaasSteven schreef:Sja ik zal em niet missen...
Kunnen de posts van de mensen die zo nodig moeten melden dat ze niet komen, gewoon verwijdert worden? Gezeik telkens
mijn zegen heb jeSteven schreef:Sja ik zal em niet missen...
Kunnen de posts van de mensen die zo nodig moeten melden dat ze niet komen, gewoon verwijdert worden? Gezeik telkens
Bram schreef:Ja, dat heb je altijd met een club met leden vanuit het hele land. De locatie kan nooit voor iedereen gunstig zijn. Utrecht was voor mij ook gunstiger geweest ja. Hopen dat de belgen ook de moeite nemen om zo'n stuk te rijden
denk je ?~Haas~ schreef:
Kan me bij julie ook best wel voorstellen, dat jullie denken van: de mazzel....
Vrije verkoop
Gedurende de dag bieden wij het onderstaande assortiment drank aan;
(vrije verkoop)
▫ Koffie en thee 1,25
▫ Warme chocolademelk 1,75
▫ Frisdranken 1,50
Gedurende de dag bieden wij het onderstaande assortiment broodjes aan;
(vrije verkoop)
▫ Broodje kaas 1,50
▫ Broodje beenham 1,50
▫ Vlokkenpuntje gezond 1,75
▫ Saucijzenbroodje 1,75
En toch blijf ik denken: Wat een mafkezen-jo- schreef:denk je ?~Haas~ schreef:
http://renaultclubbelgie.be/phpBB/viewt ... =7673#7673
Dat zeg je tegen elke gek die meer dan 2 uur wil rijden voor een meetingJacco Twingi schreef:
En toch blijf ik denken: Wat een mafkezen![]()
![]()
Je bedoelt jezelf?Gabri schreef:Dat zeg je tegen elke gek die meer dan 2 uur wil rijden voor een meetingJacco Twingi schreef:
En toch blijf ik denken: Wat een mafkezen![]()
![]()
2 uur valt niet te vergelijken met de 14 uur UKJacco Twingi schreef:En toch blijf ik denken: Wat een mafkezen-jo- schreef:denk je ?~Haas~ schreef:
http://renaultclubbelgie.be/phpBB/viewt ... =7673#7673![]()
![]()
Wel super dat jullie weer van de parij zullen zijn...![]()
dat hebben wij ook een keer gedaan,450 km door engeland heen voor een meeting-jo- schreef:2 uur valt niet te vergelijken met de 14 uur UKJacco Twingi schreef:En toch blijf ik denken: Wat een mafkezen-jo- schreef:denk je ?~Haas~ schreef:
http://renaultclubbelgie.be/phpBB/viewt ... =7673#7673![]()
![]()
Wel super dat jullie weer van de parij zullen zijn...![]()
Hermsdorf dit jaar was ook 580 km heen, en ja we moesten ook weer terug. Je moet er gewoon wat voor over hebben.chris-mc schreef:
dat hebben wij ook een keer gedaan,450 km door engeland heen voor een meeting![]()
was wel een meeting om niet te vergeten![]()
![]()
andyboy komt dus toch !!!!andyboy schreef:ik vind 'm ook te ver ! ik heb er geen 500 km meer voor overChris schreef:waarom nietMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jij vergeet 1 ding, meeste grote meetings zijn in de hoek Breda/Rotterdam/Utrecht geweest. Als ik vanaf het begin van RTC kijk tot op heden zijn er 2 meetings in Breda, 1 in Rotterdam, 3 in De Meern en 1 x in Marum (prov. Groningen) geweest. Dus op 7 grote meetings is er eentje in het Noorden geweest. Eigenlijks heb je niet eens wat te zeuren want er zijn er genoeg in jouw regio geweest.Remco T. schreef:Tja ik vind t ook ver.. en als de noorderlingen mogen zeiken mogen wij ook zeiken lijkt mij
Verder nog vindt ik het een goed iets dat de meetins gerouleerd worden. Volgende mag voor mijn part wel in Limburg gehouden worden. Change of scenery is ook wel leuk. Breda en De Meern ken ik zo langzamerhand wel.
Roulatie van de meetings is inderdaad een goed punt.
Maar De Meern is gewoon dé perfecte plaats voor een grote meeting(goed te bereiken, redelijk centraal, groot terrein, toestemming van gemeent&eigenaar, eten&drinken&toiletten in de buurt).
Komt nog eens bij dat het niet erg eenvoudig is om voor +/- 300 auto's een lokatie te vinden waar je mag staan.
Het is een feit dat er altijd wat te zeiken is, maar daarom zijn we ook Nederlanders.
Persoonlijk zie ik De Meern als dé plek voor de afsluitmeeting, want daar is het allemaal begonnen in 2001.
De openingsmeeting kan door het hele land.
Iedereen moet gewoon komen! Leg vanaf vandaag elke dag één Euro opzij, en je bent goed op weg!
had anders wel graag geweest!