Fkes voorstellen: Marije_twingo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Mark van Nierop
Contacteer:

mooie witte airbrush op je voorscherm :lol:
PaulM

Gabri schreef:mooi rood is niet lelijk :wink: (Y)
jup :D
Xabre
Car: 19 16V

rood is een %^&* kleur :( , vandaag de rode peu 309 van pa&ma gecleanerd, wat een pokke werk, ik was aan het eind van de dag kapot
Haas
Car: Megane RS

rood heeeft zeker wel zijn charmes!
PaulM

heb ook rode, maar keer dagje goed poetsen en hij blinkt als hondelul in manenschijn. Wat wel pokke werk is, zijn de zwarte strips op dak en in de deuren weer mooi zwart maken. Die van mij op dak zijn helemaal verweert en uitgedroogd. :(
Madmaus

+Clio16v+ schreef:heb ook rode, maar keer dagje goed poetsen en hij blinkt als hondelul in manenschijn. Wat wel pokke werk is, zijn de zwarte strips op dak en in de deuren weer mooi zwart maken. Die van mij op dak zijn helemaal verweert en uitgedroogd. :(
Probeer die strips eens met silliconen. Die hebben ze in potjes(vaseline). Je kan ook bumperzwart nemen. Volgens mij gaat er ergens nog een heel topic over.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

+Clio16v+ schreef:heb ook rode, maar keer dagje goed poetsen en hij blinkt als hondelul in manenschijn.
subtiel! :D
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
edwin19
Contacteer:

Madmaus schreef:
+Clio16v+ schreef:heb ook rode, maar keer dagje goed poetsen en hij blinkt als hondelul in manenschijn. Wat wel pokke werk is, zijn de zwarte strips op dak en in de deuren weer mooi zwart maken. Die van mij op dak zijn helemaal verweert en uitgedroogd. :(
Probeer die strips eens met silliconen. Die hebben ze in potjes(vaseline). Je kan ook bumperzwart nemen. Volgens mij gaat er ergens nog een heel topic over.

NOOIT siliconen gebruiken!!!! als dat ding ooit een gespoten moet worden heb je een probleem (N)
Plaats reactie