Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!
what made you decide that?
Immer wieder die verdammte Holländer
Je bent altijd bezig met de auto. Andere dingen komen er onder te lijden... Dat kan niet de bedoeling zijn van een auto. Zit ook nog zwaar te twijfelen want ik ben toch wel aardig verslaafd. Is gewoon lastig. Hij hoeft daarom niet weg maar kan hij weg voor de juiste prijs dat gaat hij...
kut hè zo'n gevoel.... mja ik begrijp het wel. de ene keer heb je er weer helemaal zin in en het andere moment schijt je m het liefst weg. naja wat je er ook mee doet, succes!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
komop ff vol houden
straks een nieuwe windmolen en je kan weer 

-
- Über-Spammer
idd, damn fijn zo'n ritje in DrachtenTino schreef:Knallen met die wagen.

Heb vaak met die gedachte gespeeld, zeker bij tegenslag.Job-turbo schreef:Je bent altijd bezig met de auto. Andere dingen komen er onder te lijden... Dat kan niet de bedoeling zijn van een auto. Zit ook nog zwaar te twijfelen want ik ben toch wel aardig verslaafd. Is gewoon lastig. Hij hoeft daarom niet weg maar kan hij weg voor de juiste prijs dat gaat hij...
En weet je, doe het niet! Gewoon even staan laten, niks aan doen.
Komt later de energie wel weer op het op te pakken.
Inderdaad, heb gister even mee mogen rijden. Jeroen had een andere turbo erop gezet namelijk. Rijdt echt vet. Stuiteren, hoeken, remmen, alles perfect.GTI1-G60 schreef: En weet je, doe het niet! Gewoon even staan laten, niks aan doen.
Komt later de energie wel weer op het op te pakken.

Nou .... Blijkbaar mag ik hem van niemand verkopen.... Wordt door iedereen voor gek verklaard... Maar het is zo dubbel allemaal.... Het is net een relatie met een vrouw 
Nu ook nog goed nieuws.. Waterlekkage is opgelost
Andere turbo erop gezet maar daar krijg ik de druk ook niet hoger dan 0,8/0,9 bar. Probleem ligt dus ergens anders... We gaan weer door met zoeken. Probeer vanavond het intercooler systeem op druk te zetten misschien zit daar ergens een lek.
Het autotje reed wel weer lekker.....

Nu ook nog goed nieuws.. Waterlekkage is opgelost

Andere turbo erop gezet maar daar krijg ik de druk ook niet hoger dan 0,8/0,9 bar. Probleem ligt dus ergens anders... We gaan weer door met zoeken. Probeer vanavond het intercooler systeem op druk te zetten misschien zit daar ergens een lek.
Het autotje reed wel weer lekker.....

Heb gisteravond een andere aquator op de turbo gemonteerd en ik krijg de turbodruk nu wel hoger. Nu heb ik de turbo eerst maar even op een 1.1 bar gezet. Hij gaat nu alweer een stukje sneller
Wel heb ik het idee dat het niet superhard gaat...
Maar ik moet haar eerst maar es tegen een andere auto rijden want misschien is het ook wel allemaal bedrog en wil hij behoorlijk van zijn plaats...
Vrijwilligers?

Maar ik moet haar eerst maar es tegen een andere auto rijden want misschien is het ook wel allemaal bedrog en wil hij behoorlijk van zijn plaats...
Vrijwilligers?

-
- Contacteer:
ja hoor (moet wel droog zijn) 

Jaaa!! Wil dat ding van jou wel eens in actie zien 
Lijkt me leuk....

Lijkt me leuk....
-
- Contacteer:
zondag wat te doen??? 

Niet veel volgens mij..... 

-
- Contacteer:
pm ff je tel nummer bel ik wel als het droog is , rij zo naar dr88 toe 

-
- Über-Spammer
meld zich voor de passagiersstoelJob-turbo schreef:Heb gisteravond een andere aquator op de turbo gemonteerd en ik krijg de turbodruk nu wel hoger. Nu heb ik de turbo eerst maar even op een 1.1 bar gezet. Hij gaat nu alweer een stukje snellerWel heb ik het idee dat het niet superhard gaat...
Vrijwilligers?

wil dit weer eens meemaken

Pm je zo mijn nummer.... (niet te vroeg bellen he.. ga zaterdag wel op stap
)
Ik ben vrijdagavond waarschijnlijk ook wel even bij de mac in Drachten. Misschien zie ik je daar dan wel even Gabri?
Neem je die vrouwtjes ook weer even mee?? haha Grapje hoor....

Ik ben vrijdagavond waarschijnlijk ook wel even bij de mac in Drachten. Misschien zie ik je daar dan wel even Gabri?
Neem je die vrouwtjes ook weer even mee?? haha Grapje hoor....
Laatst gewijzigd door Job-turbo op di 27 sep 2005 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
vrijdag word voor mij nix, ga dit weekend bezig met een dash-swap dus neem daar even de tijd voor
denk dat het volgende week vrijdag word, en die dames die gaan vast wel weer mee
denk dat het volgende week vrijdag word, en die dames die gaan vast wel weer mee

Mooi zo

Komen steeds meer Renaultjes in Drachten op vrijdagavond...
Kunnen we die tupperware auto's laten zien wat echt mooie auto's zijn

Komen steeds meer Renaultjes in Drachten op vrijdagavond...
Kunnen we die tupperware auto's laten zien wat echt mooie auto's zijn

-
Anders knal ik vrijdag ook ff naar Drachten toe Jeroen.
Wil ook wel ff met je mee gassen
Wil ook wel ff met je mee gassen

-
- Über-Spammer
volgende week vrijdagavond rond een uur of 8 - 9 bij de mac in drachten een renault meetingTMC16v schreef:Waar in drachten als ik vragen mag![]()
Heb nog nooit een aangepaste GTT zien jagen

waarom weet ik daar niks vanGabri schreef:volgende week vrijdagavond rond een uur of 8 - 9 bij de mac in drachten een renault meetingTMC16v schreef:Waar in drachten als ik vragen mag![]()
Heb nog nooit een aangepaste GTT zien jagen

-
- Über-Spammer
omdat het nu pas bekend is 

Zoo.... Ben wel populair in 1 keer 
Moet idd geld gaan vragen voor een ritje merk ik wel weer
Wil de auto eigenlijk zaterdag nog even aan de computer hangen om een aantal dingen nog even te checken.
Vrijdagavond kom ik wel even bij de mac maar ik weet niet precies hoe laat.

Moet idd geld gaan vragen voor een ritje merk ik wel weer

Wil de auto eigenlijk zaterdag nog even aan de computer hangen om een aantal dingen nog even te checken.
Vrijdagavond kom ik wel even bij de mac maar ik weet niet precies hoe laat.

-
Morgen bij de MAC zijn er ook gratis ritjes te verkrijgenXedrah schreef:Dat gratis ritje vanavond was wel ok.

Denk dat ik vanavond niet met de GT bij de mac kom. Ik moet nog een aantal dingen even checken voordat hij weer de straat op gaat.
Moet wel heel blijven natuurlijk
Moet wel heel blijven natuurlijk

Sta je weer lekker op met je harses.
[img]http://www.cybersuitecasting.nl/albums/ ... G_9915.jpg[/img]

[img]http://www.cybersuitecasting.nl/albums/ ... G_9915.jpg[/img]
Wat is het ook een lekker ding he 

-
dank je
Zie je Vrijdag
Zie je Vrijdag

Ik kom vrijdag wel maar zal we later op de avond zijn... Heb eerst andere dingen te doen. Heb geen idee hoe laat ik er zal zijn...