~Haas~ schreef:Vind t echt grappig, dat de mensen die normaal dichtbij wonen t hardst roepen dat noorderlingen enz niet zo moeten zeuren voor een gezellig meeting met renaultjes en nu ze zelf wat verder moeten rijden de zieligerds uit gaan lopen hangen
Jij vergeet 1 ding, meeste grote meetings zijn in de hoek Breda/Rotterdam/Utrecht geweest. Als ik vanaf het begin van RTC kijk tot op heden zijn er 2 meetings in Breda, 1 in Rotterdam, 3 in De Meern en 1 x in Marum (prov. Groningen) geweest. Dus op 7 grote meetings is er eentje in het Noorden geweest. Eigenlijks heb je niet eens wat te zeuren want er zijn er genoeg in jouw regio geweest.Remco T. schreef:Tja ik vind t ook ver.. en als de noorderlingen mogen zeiken mogen wij ook zeiken lijkt mij
I'm inMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Volgende mag voor mijn part wel in Limburg gehouden worden.
Noord LimburgRiël schreef:I'm inMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Volgende mag voor mijn part wel in Limburg gehouden worden.![]()
Maar da's weer wat érg uit de richting denk ik.
Roulatie van de meetings is inderdaad een goed punt.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jij vergeet 1 ding, meeste grote meetings zijn in de hoek Breda/Rotterdam/Utrecht geweest. Als ik vanaf het begin van RTC kijk tot op heden zijn er 2 meetings in Breda, 1 in Rotterdam, 3 in De Meern en 1 x in Marum (prov. Groningen) geweest. Dus op 7 grote meetings is er eentje in het Noorden geweest. Eigenlijks heb je niet eens wat te zeuren want er zijn er genoeg in jouw regio geweest.Remco T. schreef:Tja ik vind t ook ver.. en als de noorderlingen mogen zeiken mogen wij ook zeiken lijkt mij
Verder nog vindt ik het een goed iets dat de meetins gerouleerd worden. Volgende mag voor mijn part wel in Limburg gehouden worden. Change of scenery is ook wel leuk. Breda en De Meern ken ik zo langzamerhand wel.
Mag het bestuur ook een beetje slapen in het weekend?antoine schreef:Wat ik nog steeds niet snap is waarom iedereen zondag's moet uitslapen en daarom de meeting pas om 13:00 uur begint. Waarom niet gewoon om 10:00 uur. Je bent toch niet verplicht om er zo vroeg te zijn.
Makkelijk te verklaren.antoine schreef:Wat ik nog steeds niet snap is waarom iedereen zondag's moet uitslapen en daarom de meeting pas om 13:00 uur begint. Waarom niet gewoon om 10:00 uur. Je bent toch niet verplicht om er zo vroeg te zijn.
He, maar je mag best komen zo vroeg. En dat meen ikantoine schreef:Wat ik nog steeds niet snap is waarom iedereen zondag's moet uitslapen en daarom de meeting pas om 13:00 uur begint. Waarom niet gewoon om 10:00 uur. Je bent toch niet verplicht om er zo vroeg te zijn.
rijd je rond half vier weer terug...is een uurtje rijden , dus+Clio16v+ schreef:hoelang duurt zon meeting meestal? (hoogtepunt met bezoekers) moet om 17:00 uur weer werken in nijmegen
ik weet niet of ik tot zo laat kan blijven, maar als ik er dan nog ben, dan ben je verzekerd van nog een afbrekertGabri schreef:help wel mee met afbreken van de stand na afloop
die drempel valt best mee, het is prima te doenRonald1916V schreef:Woon er zo'n 200 meter vanaf dus ik kom uiteraard ook even buurten met de 19 16V.. en inderdaad wat EVO zegt.. neem oprijplaten mee ofzo want die drempel stond ik laatst bijna op vast.. oke.. hij is wel laag.. maar denk dat er genoeg Renaultjes zijn die net zo laag zijn:)
je hebt daar 2 parkeerplekken heRonald1916V schreef:Okeey.. k zeg al niks meer..t heeft mij al eens een katalysator gekost namelijk
we hebben niet allemaal een jeep erikErik Olijnsma schreef:die drempel valt best mee, het is prima te doenRonald1916V schreef:Woon er zo'n 200 meter vanaf dus ik kom uiteraard ook even buurten met de 19 16V.. en inderdaad wat EVO zegt.. neem oprijplaten mee ofzo want die drempel stond ik laatst bijna op vast.. oke.. hij is wel laag.. maar denk dat er genoeg Renaultjes zijn die net zo laag zijn:)