Ik kan je ff niet volgen Je verkoopt je auto om bepaalde redenen, je hebt een nieuwe baan (gefeliciteerd natuurlijk) en je hebt weer een andere auto op het oog, niet iets te snel geweest met de verkoop van je vorige dan ?? BTW dit wagentje ziet er ook netjes uit hoor
Nee hoor. Er zijn bepaalde afspraken gemaakt in de privésfeer over die auto (vriendin). Daarnaast was het verkopen van die andere auto het indekken tegen onnodige kosten. Als de auto er maar staat en je gebruikt 'm niet... Ik was ook wel wat uitgehobby-ed op die andere auto. Deze is een stuk luxer en wat sneller
Ben er net even wezen kijken en rijden, maar heb 'm gewoon lekker laten staan.
Wat een ragbak. Echt overal, maar dan ook overal deuken. De motor was duidelijk aan geklooit door iemand met geen verstand. Luchtfilterhuis was op sommige punten kapot wat voor mij al genoeg zegt over de persoon. Een mislukte poging om er een sportfilter op te zetten.
En dan nog iets, dit was een monopoint, maar wat een ongelooflijk traag kreng zeg! Als al die GTXjes zo zijn (de 87pk monopoint) dan kijk ik niet weer naar zo'n dweil op wielen. Geen gang in te krijgen.
We kijken gewoon lekker verder. Kom vanzelf wel iets leuks tegen.
Chris@R5 schreef:En dan nog iets, dit was een monopoint, maar wat een ongelooflijk traag kreng zeg! Als al die GTXjes zo zijn (de 87pk monopoint) dan kijk ik niet weer naar zo'n dweil op wielen. Geen gang in te krijgen.
Chris@R5 schreef:En dan nog iets, dit was een monopoint, maar wat een ongelooflijk traag kreng zeg! Als al die GTXjes zo zijn (de 87pk monopoint) dan kijk ik niet weer naar zo'n dweil op wielen. Geen gang in te krijgen.
monopoint = 75 pk, carburateur = 87 pk
Carb.: 90pk
Mono: 87
Multi: 75
(Toch?)
Is een knap lijstje sinds wanneer leverd een monopoint meer pk dan een mulipoint
Op de foto ziet er zeer netjes uit, jammer dat ie in t eggie minder is...
en idd, een mono is de zwakste, met 75PK, daarna de carb met bijna 90 en de multi volgt met 95PK. Maar een mono is niet echt langzaam hoor, een GTE is sneller, maar je kan zeker lekker meekomen. Kheb er ook 1 gehad namelijk. Als ie echt traag was, dan was het motortje net zo fris als het uiterlijk :LOL: