[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Gabri van der Veen
Über-Spammer

het is duurder dan climax maar ook stukken beter :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Robke
Car: Lexus IS250

1nsane schreef:ik zat te denken anders haal ik een climax bullet 500 misschien dat dat beter is :P
Dat is dezelfde toei, dus spaar dan gewoon door en koop wat fatsoenlijks......
Riël
Über-Spammer

http://cgi.ebay.de/ROCKFORD-FOSGATE-PUN ... dZViewItem

Trouwens ook wel endstufen te vinden.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
1nsane

tja zou ook ietsje meer uit kunnen geven voor een jblletje of zoiets als ground zero, crunch of magnat ofzo, beetje prijsklasse van 150 euro ongeveer dat is wel te vinden toch wellicht 2e hands?
peter5GTTurbo
Contacteer:

Kijk eens op http://www.caradio.nl die gast kan aan alle goede merken komen voor een zacht prijsje.

Wordt je een stuk blijer van dan van een Climax woofertje.
1nsane

peter5GTTurbo schreef:Kijk eens op http://www.caradio.nl die gast kan aan alle goede merken komen voor een zacht prijsje.

Wordt je een stuk blijer van dan van een Climax woofertje.
had het over een versterker van climax, die jbl woofer staat zo n beetje wel vast, anyways ik wordt een beetje getikt van iedere x die waardes, wat me opvalt:

er zijn best veel versterkers met hoge rms waarden voor niet heel erg duur, maar wat is daar zo perse slechter aan dan aan eentje van zelfde sterkte van bijvoorbeeld jbl, of aan een gelijk geprijsde met minder vermogen??
Bram

Omdat een merk als Climax bv 1000 Watt RMS opgeeft als waarde. Als je het vervolgens gaat nameten mag je vaak blij zijn als je de helft haalt.
JBL schijnt er ook wel van te houden om het iets hoger aan te geven dan dat ze werkelijk halen. Het verschil zal wel een stuk minder zijn dan bij een B-merk versterker.
1nsane

ik heb nog nooit gehoord van een climax met 1000 watt rms, wat jij bedoeld is pmpo denk ik... anyways die 1000 watt jbl woofer is in huis :) ik ga het eerst met die weconic proberen, beter halen kan altijd nog, heb ik iig iets :), morgen maar ff t zaakje aansluiten en kijken wat het doet :) eerst zorgen dat het goed vast zit want die woofer weegt echt een ton :S
Bram

Ik noemde maar een voorbeeldje, heb totaal geen verstand van Climax.

bv = bijvoorbeeld
1nsane

hahahahahaha ging net ff me jbl testen, die reflexxion versterker heb ik min of meer opgeblazen maarrr die weconic doet het nog best heel aardig! iig 1000000x beter dan wat ik in me clio had, heb ook nog een jvc digifine versterker gevonden misschien daar ff wat mee expirimenteren van het weekend :) enige nadeel daarvan is dat de helft van de kanalen op zijn geblazen :P
peter5GTTurbo
Contacteer:

Heb hier nog een GZ 4150X liggen.
Beetje overbodig om er 2 van te hebben in m`n 5je :P

Mag de deur uit voor €200,-
1nsane

ground zero heh? hmm da's wel leuk spul, als je hem volgende maand nog hebt hou ik me aanbevolen :) overgens ook me uitlaat wat verhangen, ding tikt nu eindelijk nie meer zo :) nog btje maar da's van 1 of ander schildje wat onder de auto zit, wat er tegenaan tikt, kijk ik vant weekend naar :)
1nsane

van het weekend wegens prive dingetjes geen tijd gehad voor de dorpels :( erg jammer, wel ff snel installatie ingebouwd, had eerst een opstelling gemaakt maar de inhoud van de kist was net te klein, gevolg, weinig bass :( maar met de kist van me oude woofer komt de jbl prima tot zijn recht, de weconic versterker trekt t ook prima dus dat blijft voorlopig ff zo zitten, ik wil ook de tellerbak eruit halen om een aantal redenen:

-dagteller en kilometerteller doen het niet :S

-helft van de dashboard lampjes zijn wiped out

- oliedruk meter hapert af en toe

het dakje erboven zit al los, kan iemand me vertellen hoe ik nu de tellerbak eruit haal?

thnxx alvast
Riël
Über-Spammer

Met een schroevendraaier voorzichtig de tellerbak naar boven wippen (aan de onderkant tussen tellerbak en dashboard zetten), en dan aan de bovenkant naar voren trekken. Het gaat niet heel makkelijk. Pas op dat je geen stukjes afbreekt met de schroevendraaier.
Patrick L.

dat dakje kun je zo omhoog wippen, daarna 2 kleine torx losschroeven, links en rechts van de tellerbak en dan de tellerbak omhoog trekken, als je em met 2 handen bovenop vastpakt kun je de bak omhoog trekken, heb je geen schroevedraaier nodig.
Riël
Über-Spammer

Ja ik ben zo sterk niet als jij :)
Chris@R5

Hoef je niet sterk voor te zijn. Is een kwestie van tillen en naar je toe trekken. Anders mol je je tellerbak, barst het glas.
1nsane

vandaag ff wat onderzoek gedaan naar het bekleden van de stoelen resultaat:

-@ lokale meubelstoffeerder 900 eus, ja sorry dat vind ik te duur

-@ competizione (autobekledentoko id buurt) 200 tot 300, redelijke prijs

-nieuwe stoelen jamex ofzo: 180 euro per set

-zelf doen met stof die overeenkomt van competizione, 12,50 per meter stof, wordt alleen nooit zo mooi als dat ik het zou laten doen of nieuwe stoeluh

dussss ik heb beetje dillema :P
Riël
Über-Spammer

NIeuwe kopen en de oude verpatsen aan iemand die een circuitbakkie wil hebben :)
1nsane

hahaha aan jou dus riel :P ohnee jij had al een setje jamexen van 300 ;)
Riël
Über-Spammer

:lol: :lol:

sjjjt
niet iedereen hoeft te weten dat ik je bijna een poot uit gereten had :lol:
1nsane

ach wat onderlinge humor mag toch wel :P :P
1nsane

ik ga btw mooi sparen voor een ruilturbo liefst een t25 hyb, deze doet het nog wel goed hoor(heeeeeel af en toe een pluim rook erachteruit, dan ruik je ff olie :P mag verder geen naam hebbe, is 1x in de week ofzo) maar ik wil geen risico's nemen en als ik er voor spaar kom ik niet ineens onverwacht voor dingen te staan :) maarja gewoon tot die tijd beetje rustig aan doen met em, niet te veel op zijn staart jagen heb er geen trek in dat ik strax wat sloop :) en natuurlijk gewoon als altijd netjes warm rijden en uit laten lopen.
Wel comisch trouwens als ik in de AX van me ma rijd heb ik ook de neiging bij aankomst om de motor nog een minuutje uit te laten draaien :lol:
1nsane

gister is volgens mij me tempsensor mol gegaan, de ventilator slaat niet meer aan :( reed door de stad, maarja stoplicht na stoplicht, keek op me tempmeter ineens stond de temp bijna in het rood (laatste streepjes) dus hup motor uit en kijken, alles knallend heet, voor de zekerheid maar ff KVS bijgevuld, af laten koelen en naar huis gereje, hoewel hij tijdens het rijden wel weer mooi op temperatuur blijft moet ik zeggen, ergens bij t eerste streepje dus zal de tempsensor wel zijn, die zit in je rad toch?
heb inmiddels ook de voorkant afgemonteerd met mistlampen en een nieuw (nouja 2e hands) logotje van de sloop :)volgende week ff stof gaan regelen voor me stoelen en dan proberen zelf te bekleden, baad t niet dan schaad t niet.
Riël
Über-Spammer

Tempsensor zit in je kop. Even goed ontluchten als ie erg heet word! Bij de rad zit alleen ventilatorschakelaartje, als er lucht (dus geen warm water) in zit slaat deze niet aan.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik denk dat ie de tempswitch bedoeld riël :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Riël
Über-Spammer

Hmm. En hij moest koelvloeistof bijvullen?
1nsane

ventilatorschakelaar is de boosdoener bedoel ik (dat denk ik) ohja nog een vraagje, riel of ollie weet dat wel, ik kreeg bij de auto (ten minste dat lag los in de ruimte waar ook de krik zit) een soort pompachtig ding, lag er los in, kwam er achter dat er een stekker los hing in het motorruim wat daar oppast, wie o wie :P

ohja bij deze hier een foto van hoe hij er nu bij staat :)

[img]http://i21.photobucket.com/albums/b277/ ... A40212.jpg[/img]

[img]http://i21.photobucket.com/albums/b277/ ... A40213.jpg[/img]

[img]http://i21.photobucket.com/albums/b277/ ... A40214.jpg[/img]
Riël
Über-Spammer

Is de antiperculatieklep. Dat is eraf gehaald, de dumpvalve zit op de slang. Kun je weglaten, is nergens geod voor behalve het milieu :)
ARNO16V
Contacteer:

Leuke Turbo, ben alleen niet zo gek op die witte mistlamp kapjes...
Steven
Car: M536

Jij staat zeker voor je werk wel eens langs de weg met een auto waarvan 1 hella kapje eraf is? En blijkbaar neem jij je werk dus mee naar huis :p
Florus

'S een mooi bakkie zo,alleen vind ik die zwarte knippers een beetje vreemd staan,denk dat witte 'm zeer goed zouden staan :)
1nsane

Steven schreef:Jij staat zeker voor je werk wel eens langs de weg met een auto waarvan 1 hella kapje eraf is? En blijkbaar neem jij je werk dus mee naar huis :p
wel eens een GTT langs de kant van de weg zien staan met een agent met een krantje achter het stuur? nee precies ik ook niet :lol: :lol:
1nsane

Florus schreef:'S een mooi bakkie zo,alleen vind ik die zwarte knippers een beetje vreemd staan,denk dat witte 'm zeer goed zouden staan :)
volgende salaris komen die erop stond al in de planning
Florus

(Y) ,goede keus :D
Plaats reactie