Patrick L. schreef:normaal zeik ik niet zo over meetings in het land, maar dit ligt toch wel een aardig eindje uit de buurt zeg, Utrecht was toch een betere optie vind ik.
Van de 11 afgelopen meetings zijn ze vrijwel allemaal zuid of centraal geweest.
Bij deze een keer in het noorden
Trouwens of je nu 200km (utrecht) of 230km (zwolle) rijdt. Voor ons is 't toch allemaal ver
Ja, dat heb je altijd met een club met leden vanuit het hele land. De locatie kan nooit voor iedereen gunstig zijn. Utrecht was voor mij ook gunstiger geweest ja . Hopen dat de belgen ook de moeite nemen om zo'n stuk te rijden
Bram schreef:Ja, dat heb je altijd met een club met leden vanuit het hele land. De locatie kan nooit voor iedereen gunstig zijn. Utrecht was voor mij ook gunstiger geweest ja . Hopen dat de belgen ook de moeite nemen om zo'n stuk te rijden
dat is precies het punt, Utrecht is voor het gros goed te doen, ook voor mensen uit zwolle. hoe centraler hoe meer mensen lijkt me. maargoed zal er verder ook niet moeilijk over doen, maar slim lijkt het me niet echt...
Bram schreef:Ja, dat heb je altijd met een club met leden vanuit het hele land. De locatie kan nooit voor iedereen gunstig zijn. Utrecht was voor mij ook gunstiger geweest ja . Hopen dat de belgen ook de moeite nemen om zo'n stuk te rijden
dat is precies het punt, Utrecht is voor het gros goed te doen, ook voor mensen uit zwolle. hoe centraler hoe meer mensen lijkt me. maargoed zal er verder ook niet moeilijk over doen, maar slim lijkt het me niet echt...
Begin dit jaar was het Rotterdam, eind vorig jaar was het de Meern, opening was in dat jaar Breda.
Is het dan zo punt dat we nu iets noordelijker gaan?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Volgende keer doen we de meeting bij iedereen in de achtertuin, iedereen zet er een webcam bij, dat zetten we dan allemaal aan 1 grote website en voilá niemand hoeft nog ooit met de auto te rijden.
dat scheelt pas brandstof
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Van Breda - Prinsenbeek (NL, 4841)
Naar Zwolle (NL)
Afstand 158,6 km.
Reisduur 01:31
Maar mij maakt het niet uit ik kom toch wel.
Echter we hebben altijd wel een poll met hoe de auto's staan is het geen idee om de volgende keer een keer een poll te houden over "in welke provincie houden we de meeting" en wat daaruit komt gebruik je dan bij het zoeken van een locatie.