en toch blijf ik dit zielig vinden heren mods........beetje jammerchris-mc schreef:*edit: nee dus dat gingen we niet doen*
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
de manier waarop vind ik al .....CChris schreef:en toch blijf ik dit zielig vinden heren mods........beetje jammerchris-mc schreef:*edit: nee dus dat gingen we niet doen*
en ik heb nog een post geplaats met de vraag of het kon/mog
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
heren mods hebben nix gedaan, waren heren en dame bestuur 
no offense. Daarbij is er wel degelijk gezegd: geen filmpies op de site. Klaar als een klontje denk ik.
@chris MC: geen idee van wie je toestemmign had, boeit me ook niet, maar goed, bovenstaande zin zegt genoeg denk ik. Dat wil niet zeggen datik t er mee eens ben. Bestuur wil t zo...klaar

no offense. Daarbij is er wel degelijk gezegd: geen filmpies op de site. Klaar als een klontje denk ik.
@chris MC: geen idee van wie je toestemmign had, boeit me ook niet, maar goed, bovenstaande zin zegt genoeg denk ik. Dat wil niet zeggen datik t er mee eens ben. Bestuur wil t zo...klaar

nee...excuses hoeft niet hoor

-
- Contacteer:
de links doen het niet echt goedCChris schreef:@chris-mc, kan je mij dan ff die links pmmen??
tnx alvast!
dus msnen?
christian_de_vriend@hotmail.com

-
- Contacteer:
als je je dwijl-style filmpie wilt,voeg me ff toeSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:chris mc help me nou ff jou heb ik in de uch gezet
zie msn adres hierboven

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mag ik hier wellicht ten overvloede melden dat wij alleen een meeting hier gaan organiseren?
Als jullie gebruik willen maken van het Bodegraafs race circuit, prima, maar dat kan niet in dit topic worden besproken.
Doe dit even via msn.
Als jullie gebruik willen maken van het Bodegraafs race circuit, prima, maar dat kan niet in dit topic worden besproken.
Doe dit even via msn.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Erik Olijnsma schreef:Mag ik hier wellicht ten overvloede melden dat wij alleen een meeting hier gaan organiseren?
Doe dit even via msn.

ja leuk gezellig tinoTino schreef:VET fILMPIE
Wanneer weer en geef dan effe een belletje![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ron PM-de : Keileweg 7Chris schreef:??Lex schreef:Das in Rotterdam, Ron en die weg is afgesloten.
Lex, je kan ook achter of met ons meerijden.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
De tering......Chris schreef:Ik hoorde onlangs dat het 1200 Euro kost als je daar iemand meeneemt die staat te liften!
En ze hebben al 100 bekeuringen uitgedeelt.....

Aardig gek zeg..., das lekker verdienen dan...
Het ANP nieuws wist dat te vertellen...Ivo8hoven schreef:De t@ring......Chris schreef:Ik hoorde onlangs dat het 1200 Euro kost als je daar iemand meeneemt die staat te liften!
En ze hebben al 100 bekeuringen uitgedeelt.....![]()
![]()
Aardig gek zeg..., das lekker verdienen dan...
Gek he, mensen bedoelen het goed, en je word gelijk gestraft!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Waar dan?Ivo8hoven schreef:Ehh, ik woon in een keurige nette nieuwbouw wijk jongens....![]()
Bel je vanmiddag wel eff Flex
Ik werk daar toevallig en rij regelmatig de stad door maar heb jou nog nooit zien rijden

Dat zal wel komen omdat hij daar zelden met zijn 5 rijdt. 
Respect:

Respect:
http://www.renault5.org/forum/viewtopic ... 51&start=0Joost (DoubleYou) schreef:Voor diegenen die het volgen weten het al, ik zit in het Raedthuys Solar Team van de Universiteit Twente, en afgelopen dinsdag is onze zonnewagen in de transportbox gegaan en onderweg naar Australië. Zelf gaat het team vrijdagochtend, we moeten om 5 uur op Schiphol zijn
Nou heb ik morgen een dagje rust (en zal vast nog wel 's avonds de reply's lezen), en zeg bij deze alvast gedag en tot ziens! Ik ben pas eind oktober weer terug, dus zal dit forum niet of nauwelijks bezoeken. Als internet aanwezig is zullen alle teamleden daar gebruik van willen maken, dus meer dan email kijken zal het niet worden, of hooguit één post. Daar zal ik dan dit topic voor gebruiken, en in november probeer ik alles weer bij te lezen
Alles wat er gebeurt in Australië zal allemaal op onze site te vinden zijn, en die is nu heel makkelijk http://www.solarteam.nl geworden. Tot slot nog een foto van onze testdag: ik in coureurspak bij de wagen op ons testterrein: vliegbasis Twente
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... rcarjk.jpg[/img]

Er was net een vergadering van de BBD(Bodegraafse Bewakingsdienst, Politie en de bedrijven op het industrieterrein van Bodegraven). Er word dan gesproken over inbraken, hangjongeren etc etc etc.
Ze hadden het ook over afgelopen zondag!
De bedrijven vonden het alleen maar "goed" wat er afgelopen zondag gebeurde, lees minder kans op inbraak! Hoe meer mensen op het industrie hoe beter! En de politie beschreef de bezoekers als nette jongens, die gelijk stopten toen dat gevraagd werd.

Je zou zeggen, bijna goede reclame voor de RTC!

Het is verder algemeen bekend, dat motoren, minibikes, auto's etc etc, zich uitleven op dit mooie stuk afsfalt.

Binnenkort is het doordeweeks een industrie terein en op zondag een circuit

Heerlijk weer een franse auto
schitterend 

Immer wieder die verdammte Holländer
oftewel planken met die meuk
ik zeg gang is alles 

Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
Betersssss chris
volgende keer weer
kan niet w88
al datum bekend??
volgende keer weer

al datum bekend??

mooi
man