StreetPower Edition 5 - 2 OKT TT-Circuit ASSEN
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.automaxx.nl/newsite/data/ima ... bflyer.jpg[/img]
Dit najaar sluit het Nederlandse tuningseizoen af met een echte klapper: AutoMaxx Street Power Edition 5! Een outdoor tuning evenement vol actie en prachtige showwagens, waar je echt geweest moet zijn als je gek bent op tuning én autos. Of je nu houdt van uiterlijk vertoon (lekker dikke showwagens), motorische tuning (supersnelle sprintwagens) of audio (prachtige In Car Entertainment installaties), we raden iedere tuningfan aan om op zondag 2 oktober richting Assen te trekken.
De liefhebber kan met zijn eigen wagen aan diverse spannende contests deelnemen. Durf jij het aan om deskundige juryleden jouw auto onder de loep te laten nemen? Of ben je iemand die liever naar andere autos kijkt en er meer over te weten komt? Ook dat is geen probleem, want tijdens AutoMaxx Street Power Edition 5 kun je de goedgevulde paddock bezichtigen. En wellicht wel nieuwe ideeën opdoen voor je eigen project
Natuurlijk zijn er op 2 oktober diverse spectaculaire demonstraties te zien, die je niet mag missen. Wat deze acts zijn, houden we nog even geheim, maar spannend zal het zeker worden
PS. In eerdere communicatie richting clubs is de naam Tuner Grand Prix genoemd. Dit is echter een foutieve naam, op 2 oktober zal AutoMaxx Street Power Edition 5 plaatsvinden. Onze excuses voor de verwarring!
Dit najaar sluit het Nederlandse tuningseizoen af met een echte klapper: AutoMaxx Street Power Edition 5! Een outdoor tuning evenement vol actie en prachtige showwagens, waar je echt geweest moet zijn als je gek bent op tuning én autos. Of je nu houdt van uiterlijk vertoon (lekker dikke showwagens), motorische tuning (supersnelle sprintwagens) of audio (prachtige In Car Entertainment installaties), we raden iedere tuningfan aan om op zondag 2 oktober richting Assen te trekken.
De liefhebber kan met zijn eigen wagen aan diverse spannende contests deelnemen. Durf jij het aan om deskundige juryleden jouw auto onder de loep te laten nemen? Of ben je iemand die liever naar andere autos kijkt en er meer over te weten komt? Ook dat is geen probleem, want tijdens AutoMaxx Street Power Edition 5 kun je de goedgevulde paddock bezichtigen. En wellicht wel nieuwe ideeën opdoen voor je eigen project
Natuurlijk zijn er op 2 oktober diverse spectaculaire demonstraties te zien, die je niet mag missen. Wat deze acts zijn, houden we nog even geheim, maar spannend zal het zeker worden
PS. In eerdere communicatie richting clubs is de naam Tuner Grand Prix genoemd. Dit is echter een foutieve naam, op 2 oktober zal AutoMaxx Street Power Edition 5 plaatsvinden. Onze excuses voor de verwarring!
Laatst gewijzigd door dennisvr op vr 16 sep 2005 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
wie gaan er heen? ik wel 
ohja topic titel moet ff veranderd worden
automaxx heeft zojuist laten weten dat het event gewoon weer als street power edition 5 door het leven gaat 
quote van de automaxx website:
"PS. In eerdere communicatie richting clubs is de naam Tuner Grand Prix genoemd. Dit is echter een foutieve naam, op 2 oktober zal AutoMaxx Street Power Edition 5 plaatsvinden. Onze excuses voor de verwarring!"

ohja topic titel moet ff veranderd worden

quote van de automaxx website:
"PS. In eerdere communicatie richting clubs is de naam Tuner Grand Prix genoemd. Dit is echter een foutieve naam, op 2 oktober zal AutoMaxx Street Power Edition 5 plaatsvinden. Onze excuses voor de verwarring!"
Laatst gewijzigd door 1nsane op vr 16 sep 2005 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
tourtocht rtc + karten lijkt me toch leuker dan zo'n automaxx gebeuren 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is nog niet zeker of wij als club zijnde hieraan gaan meedoen, hun huidig beleid komt niet meer overeen met het beleid dat wij voeren als club.
Wij zijn hiermee nog aan het corresponderen met VDB.
Wij zijn hiermee nog aan het corresponderen met VDB.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Leg uit Erik?
Ik ben bij de toertocht trouwens...dus ga sowieso niet naar assen
Ik ben bij de toertocht trouwens...dus ga sowieso niet naar assen
denk niet dat dat hier besproken hoeft te worden waarom wel of niet 
als we wel aanwezig zijn, wordt dat nog vermeld, neem ik aan. Hou het nu aan op dat we niet aanwezig zijn...

als we wel aanwezig zijn, wordt dat nog vermeld, neem ik aan. Hou het nu aan op dat we niet aanwezig zijn...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nee ok, maar ben wel benieuwd wat er mis is dan? maar goed..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maakt niet uit Martijn, we zijn hier niet om geheimzinnig te doen
En het is ook niet een denderende mededeling, ik denk dat meerdere hier het "Ohja" gevoel hebben
We zijn in maart/april de dans nog een beetje ontsprongen, maar deze regel staat nu pertinent in hun brief.
En aangezien de RTC voor iedereen is met een Renault en wij géén onderscheid willen maken in de standvoorkeuren.
Kunnen wij dus niet meer aan zoiets meedoen. Wij zouden mensen moeten gaan weigeren op de stands en dat is dus volkomen tegen het beleid van de RTC, want elke Renault is immers welkom, hoe gaar die ook is.
En het is ook niet een denderende mededeling, ik denk dat meerdere hier het "Ohja" gevoel hebben
Het gaat voornamelijk om deze regel uit hun uitnodigingsbrief, er zijn meerdere dingetjes, maar voornamelijk deze.Bij deze willen we iedereen nogmaals wijzen op het paddockbeleid: standaard wagens, wagens met schade en wagens under construction worden geweigerd tot de paddock
We zijn in maart/april de dans nog een beetje ontsprongen, maar deze regel staat nu pertinent in hun brief.
En aangezien de RTC voor iedereen is met een Renault en wij géén onderscheid willen maken in de standvoorkeuren.
Kunnen wij dus niet meer aan zoiets meedoen. Wij zouden mensen moeten gaan weigeren op de stands en dat is dus volkomen tegen het beleid van de RTC, want elke Renault is immers welkom, hoe gaar die ook is.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
ok, prima uitleg.
Laten we het hier dan bij houden, zonder reacties, want dat lokt alleen maar discussie uit
Laten we het hier dan bij houden, zonder reacties, want dat lokt alleen maar discussie uit

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach met de lopende projecten hebben we straks een aantal dikke show & go wagens in huis als club.
Dus ik denk dat het de club goed doet als ze met deze wagen een aantal automaxx evenementen bezoekt.
Dus ik denk dat het de club goed doet als ze met deze wagen een aantal automaxx evenementen bezoekt.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ga even in het ACT verder chatten~Haas~ schreef:ok, prima uitleg.
opzich snap ik automaxx wel het gaat over het algemeen over dikke motoren met veel pk'tjes en zwaar gepimpte wagen, maar het zou wel handig zijn als ik wist of we wel gaan of niet.ik ga namelijk wel.
greetzzzzz marcel
greetzzzzz marcel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Moet ook eerlijk zeggen dat ik liever dat doe dan wat op een meeting staan 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ff kort mijn mail en het antwoord. Verder hoeft daar geen discussie over te komen, we zijn gewoon welkom.
Helaas hebben wij op deze dag al iets anders op de kalender.
Mijn mail
Helaas hebben wij op deze dag al iets anders op de kalender.
Mijn mail
AntwoordLS,
als Renault Tuning Club hebben wij al jaren acte de presence gegeven op vele door VDB georganiseerde events. De opmerking in uw mail van vandaag betreffende "Bij deze willen we iedereen nogmaals wijzen op het paddockbeleid: standaard wagens, wagens met schade en wagens under construction worden geweigerd tot de paddock" is bij ons dan ook in het verkeerde keelgat geschoten. Als grootste Renault club voelen wij ons dan ook enigszins in ons hemd gezet.
Reeds sinds de eerste AutoMaxx Summer Edition waren wij ten alle tijde aanwezig, met als hoogtepunt voor ons het inmiddels geschrapte Franse Autosport Festival (Vive le France) waar wij altijd als grootste club vertegenwoordigd waren.
De huidige "pimp my ride" tuning rage, is er niet 1 die bij ons merk, noch onze leden past. Uiteraard zijn ook wij voorzien van diverse "show" auto's, maar het merendeel van onze leden past zijn auto subtiel aan. Dit maakt ons geen "mindere" tuners dan de andere clubs. Bij ons staat nog altijd net zoals in de begindagen van de tuning clubs in Nederland de gezelligheid voorop. Wij kennen geen inschrijfbeperkingen op type en dat zal ook in de toekomst niet veranderen. Ik zou het dan ook bijzonder betreuren als wij worden uitgesloten van de evenementen die georganiseerd worden door VDB/Te2 Automotive Š Telegraaf Expomedia.
Wij zijn ons terdege bewust van de showwaardigheid van onze auto's en om die reden slaan wij de echte "show" evenementen als 100% tuning en de European tuning show al over. Als wij ook op de buitenmeetings niet meer welkom zijn betreuren wij dit ten zeerste.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Het spijt mij allereerst ten zeerste dat deze zin in mijn brief refererend naar standaard wagen en wagens under construction bij u in het verkeerde keelgat is geschoten. Ik denk dat u met onderstaande uitleg beter uit de voeten kunt. Bij een aantal evenementen hebben we geconstateerd dat er vaak bezoekers met ongetunede wagens op de paddock staan, dit zijn de 'standaardwagens' waar we over spreken. Uit diverse hoeken krijgen we klachten dat er veel 'niet-showwaardige' auto's op onze paddock staan en vaak ook auto's met schade of die under construction zijn. U spreekt over wagens die subtiel zijn aangepast en dit houdt in dat er wel degelijk aanpassingen aan de auto's zijn gedaan.
Wij waarderen het enorm dat u al jaren acte de presence hebt gegeven op onze evenementen en hopen dat u dat ook blijft doen! Om de tuningliefhebber een geheel beeld te kunnen geven van de tuningscene lijkt het ons daarom gepast dat iedere tak vertegenwoordigd wordt. Hier heeft u natuurlijk ook een aandeel in. Wij willen voor iedereen een zo mooi en gezellig mogelijk evenement neerzetten!
netjes afgehandeld! maar wij gaan lekker toeren 

Immer wieder die verdammte Holländer
wel een positief antwoord, maar ik denk (had al zitte lezen dat voor het terein een keuze wordt gemaakt van de auto's) dat je toch nog wordt geweigerd. Want als je je wagen helemaal opnieuw heb opgebouwd, laten we uitgaan van een 5gtt uit 87 ofzo. Is weer helemaal standaard gemaakt. Supergaaf om te zien voor ons.... Maar voor die mannen die in civics en corsa's rijden met een hoop herrie (en geen snelheid) is de standaard 5gtt een auto voor een "nerd" dat is me al zoveel opgevallen.
Vrijdag avond meeting in Barendrecht. Je komt aangereden in een standaard 5gtt. De reactie die je krijgt is neerkijkend op je "suffe 5gtt"
Dus hoop het niet voor de mensen die erheen gaan, maar het zou best kunnen dat het een teleurstelling gaat worden.
Of zie ik het verkeerd?
Vrijdag avond meeting in Barendrecht. Je komt aangereden in een standaard 5gtt. De reactie die je krijgt is neerkijkend op je "suffe 5gtt"
Dus hoop het niet voor de mensen die erheen gaan, maar het zou best kunnen dat het een teleurstelling gaat worden.
Of zie ik het verkeerd?
Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Valt wel mee, bij automaxx vinden ze 5jes erg gaaf. Ik ken Dimitri van Vliet een van de fotograven van het blad (oude klant van Scorpion) die zet iedere keer als hij foto's maakt in Leiden de GT van Jochem op de foto en tot nu toe is die foto iedere keer geplaatst.Leon schreef:wel een positief antwoord, maar ik denk (had al zitte lezen dat voor het terein een keuze wordt gemaakt van de auto's) dat je toch nog wordt geweigerd. Want als je je wagen helemaal opnieuw heb opgebouwd, laten we uitgaan van een 5gtt uit 87 ofzo. Is weer helemaal standaard gemaakt. Supergaaf om te zien voor ons.... Maar voor die mannen die in civics en corsa's rijden met een hoop herrie (en geen snelheid) is de standaard 5gtt een auto voor een "nerd" dat is me al zoveel opgevallen.
Of zie ik het verkeerd?
nou dan heb ik misschien toch wel een suffe 5 

wat zijn RIMS 

oh.. zo thuis ben ik dus in de "tuning scene"

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Leon, effe voor de duidelijkheid een auto met bling-bling rims
[img]http://www.speedoptions.com/events/pages/1993/pic62.jpg[/img]

Pardon ?Leon schreef:nou dan heb ik misschien toch wel een suffe 5

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dát vind ik nou wel weer gaafLex schreef:Leon, effe voor de duidelijkheid een auto met bling-bling rims

zou dat passen onder mn 5 
Trouwens bedankt voor alle info

Trouwens bedankt voor alle info

-
- Contacteer:
ik ga ook heen ,tis immers een thuis wedstrijd, met dan als het goed is met mijn die zaterdag ervoor opgehaalde 5 gtt. kan ik jullie ok eens ontmoeten
groeten sieger
groeten sieger
B18FT... what else ?
-
Siger, de Renault Tuning Club is niet aanwezig 2 oktober
-
- Contacteer:
Ik las het ja , jammer.
B18FT... what else ?
-
Voor de mensen die wel heen gaan........ Dit zijn de Franse merken clubs die er staan:
317 French Car Creations
316 Peugeot 206 Club Nederland
404 Saxo 16v club/Club C2 sportief
405 Team 19 16v
408 Team 106 X-Treme
http://i10.photobucket.com/albums/a128/ ... wer_ed.jpg
317 French Car Creations
316 Peugeot 206 Club Nederland
404 Saxo 16v club/Club C2 sportief
405 Team 19 16v

408 Team 106 X-Treme
http://i10.photobucket.com/albums/a128/ ... wer_ed.jpg