En nog efffffffffffffffffffffffe wachten.........chris-mc schreef:ik wacht in spanning af![]()
![]()
Ja ja, ik weet het, maar ik wilde even wachten tot alles erop zat.Stefan T-SPORT schreef:En nog efffffffffffffffffffffffe wachten.........chris-mc schreef:ik wacht in spanning af![]()
![]()
Tot nu toe werkt geen een foto in dit topicbartuitlauwe schreef:Ja ja, ik weet het, maar ik wilde even wachten tot alles erop zat.Stefan T-SPORT schreef:En nog efffffffffffffffffffffffe wachten.........chris-mc schreef:ik wacht in spanning af![]()
![]()
Vandaag de spiegels, handgrepen, booskijkers, mistlampen en sierstrips gemonteerd.
Morgen de side-skirts monteren en dan is hij klaar voor de foto
Morgen goed opletten tijdens de toertocht. hij rijdt zelf ook mee. en dan zijn er ook genoeg fotomomentenBram (vospower) schreef:Tot nu toe werkt geen een foto in dit topic
haha, ik weet het. ik zal proberen morgenvroeg hier wat foto's te zetten, want toen ik vandaag klaar was was het al donkerFrits schreef:Morgen goed opletten tijdens de toertocht. hij rijdt zelf ook mee. en dan zijn er ook genoeg fotomomentenBram (vospower) schreef:Tot nu toe werkt geen een foto in dit topic![]()
![]()
Bumpers zijn strak geworden Bart !!bartuitlauwe schreef:Thanks.
Vandaag alleen de eerste grote tegenslag met mijn Renault.
Heeft mij vandaag voor de eerst keer in 3 en half jaar in de steek gelaten.
In het scharnierpunt waar de dynamo op draait, was op een of andere manier de pin uitgelopen.
Dus de dynamo deed het niet meer een maakte rare geluiden. (heel erg slippen)
Ik stond langs de vluchtstrook en dacht naar de parkeerplaats een halve km verderop te rijden.
200 meter voor de parkeerplaats is de dop van de radiateur gesprongen omdat de waterpomp dus niet meer werd aangedreven.
Nou toen kon ik dus helemaal niet meer rijden. Me laten oppikken door een vriend.
En met een andere vriend met de autoambulance mijn auto weer opgehaald. (paste nét op de autoambulance met de bumpers)
Nou thuis weer effe maken en hopelijk is de koppakking niet kapot.
achterraam is 4% lichtdoorlatendedwin19 schreef:goed bezig![]()
hoeveel % heb je ze nu verdonkerd?