roy's clio 16v

Post hier al je vragen over de Clio
Thierry

Ik zat er ook al naar te kijken ja :lol:
Frits Clio 16v

Liquid schreef:Roy en mijn velgen omgewisseld in Photoshop, hij wil zo graag ruilen :)
Ik vind die zwarte willie-velgen ook beter staan dan de superturismo's :) .

Gr, Frits.
RoyW

Clio Baccara 16v schreef:
Liquid schreef:Roy en mijn velgen omgewisseld in Photoshop, hij wil zo graag ruilen :)
Ik vind die zwarte willie-velgen ook beter staan dan de superturismo's :) .

Gr, Frits.
wel he, en zeg ook effe dat die superturismo's beter staan onder die van hem. gaat hij het misschien nog geloven ook :)
RoyW

kleine updat trouwens.

gister met Patrick de sloop in Velserbroek afgestruind.
daar hebben we nog wat kleine dingen mee kunnen pakken die bij mij of ontbraken of gewoon niet naar me zin waren 8)
tevens hebben we gisterochtend dat zwarte plakspul van me achterramen afgehaald want dat vond ik echt helemaal niks. kan nu gewoon weer naar buiten kijken.

en op het moment staat de auto bij me oude werk. Carcleaning bedrijf in Alphen a/d Rijn. Daar wordt hij effe goed gepoetst zodat hij weer gaat glimmen. zal vanmiddag nog wat foto's maken van hoe hij is geworden.
Liquid
Contacteer:

Beter had je mijnes ook meegenomen :)

Moet ook shinyblingbling worden :)
Vanmidag is voorzichtig gaan vragen of dat schadeherstel bedrijf wat kan doen voor me schade
Vroem enzo
RoyW

zo kleine update. Heb vandaag met wat hulp van patrick, leon en eric een mooi setje van JBL geinstalleerd. in de deuren zijn 16,5cm GTO speakers gegaan en in de hoedenplank 6x9 ovale speakers ook van de GTO serie.
echt een lekker soundje nu :worship:
RoyW

zo weer is een update.
heb ondertussen fase 2 achterlichten en strip erop zitten
heb van de week een grand prix interieur op de kop getikt. heb vandaag met patrick geprobeerd om het te monteren maar het viel nog aardig tegen. blijkbaar zitten de rails van de stoelen aan de onder kant van de bodem vast. we hebben de krik eronder gezet maar de schroeven zitten aardig vast geroest. zijn de rails van een fase twee anders als die van een fase een? toevallig iemand die dit weet?
NielsT

VOlgens mij zijn die gewoon hetzelfde, en kan je die ene rails die vastgeroest is laten zitten, wel wat meer gekloot dan in 1 keer de hele stoel incl rails los halen. Maar het is mogelijk heb ik ook al eens een keer gedaan met een Clio
PatrickG

De gaten voor de bouten zijn niet hetzelfde.
We hebben het al uitvoerig geprobeerd.
Plaats reactie