Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
waar kan ik inschrijven

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Mm, zal me ook maar eens melden: zandvoort komt nog, gaat nog gebeuren, zodra ik een auto klaar heb met rolkooi, maar als jullie over Assen beginnen..... Dan kom ik ook, zelfs met een auto ZONDER rolkooi. Dat circuit is mooi en leuk!
Overigens durf ik er een kratje bier op in te zetten dat je geen 50 deelnemers gaat halen BINNEN RTC, en ik ben niet pessimistisch, dat is gewoon realiteit.
Wat Patrick al zegt: het kost best geld een dagje gassen op assen.
Er zijn hier genoeg studenten die al blij zijn dat ze hun auto kunnen bljven rijden.
En inderdaad 3 a 400 euro jas je er zo door heen, ALS JE AL EEN AUTO HEBT, EN GEEN SCHADE RIJDT. anders wordt het snel duurder.
inschrijving, vreten, benzine, drinken, oprijwagen huren, overnachting weet ik het..
Wat ik wel weet is dat het fun is.
MOCHT het op Assen doorgaan, dan ken ik nog wel 2 mensen die met wat rookies de verschillende bochten op Assen diverse malen achtereenvolgens (op niet al te hoog tempo) willen oefenen, en begeleiden:
Menno en Patrick kennen al die bochten op hun duimpje (op stapvoets-snelheid)
Overigens durf ik er een kratje bier op in te zetten dat je geen 50 deelnemers gaat halen BINNEN RTC, en ik ben niet pessimistisch, dat is gewoon realiteit.
Wat Patrick al zegt: het kost best geld een dagje gassen op assen.
Er zijn hier genoeg studenten die al blij zijn dat ze hun auto kunnen bljven rijden.
En inderdaad 3 a 400 euro jas je er zo door heen, ALS JE AL EEN AUTO HEBT, EN GEEN SCHADE RIJDT. anders wordt het snel duurder.
inschrijving, vreten, benzine, drinken, oprijwagen huren, overnachting weet ik het..
Wat ik wel weet is dat het fun is.
MOCHT het op Assen doorgaan, dan ken ik nog wel 2 mensen die met wat rookies de verschillende bochten op Assen diverse malen achtereenvolgens (op niet al te hoog tempo) willen oefenen, en begeleiden:
Menno en Patrick kennen al die bochten op hun duimpje (op stapvoets-snelheid)

-
Overigens: de laatste CRS circuitdagen zijn ook niet alleen door CRS leden volgemaakt.
Vorig jaar hadden ze extra mensen buiten de club nodig (wij dus, RTC) en dit jaar hebben ze het samen met een Ford club georganiseerd.
Dus nogmaals: een kratje bier voor degene die 50 betalende RTC-coureurs bijeen krijgt!
Vorig jaar hadden ze extra mensen buiten de club nodig (wij dus, RTC) en dit jaar hebben ze het samen met een Ford club georganiseerd.
Dus nogmaals: een kratje bier voor degene die 50 betalende RTC-coureurs bijeen krijgt!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoeven toch niet alleen rtc ers te zijn
je hebt meer clubs hoor
ik ken er al drie die zo mee willen en er voor willen betalen dus je hebt er al drie

je hebt meer clubs hoor
ik ken er al drie die zo mee willen en er voor willen betalen dus je hebt er al drie

-
Nodig anders de CRS er ook bij uit. 

mmm...heb ooit eens met een CRS dagje op Assen meegereden...
mocht bijna nergens inhalen en allemaal gezever over steenslag enzo...
was mij slecht bevallen
mocht bijna nergens inhalen en allemaal gezever over steenslag enzo...
was mij slecht bevallen
Joehoe ? 

Goed initiatief, go for it. Assen is misschien wat verstandiger dan zandvoort, voor Ik doe in ieder geval mee.
Inderdaad eerst eens een polletje doen, om een idee van het aantal deelnemers te krijgen. Als dat niet genoeg is, iedereen ff actief om zich heen laten vragen bij autoliefhebbers.
Als je dan echt niet aan voldoende deelnemers komt, is het natuurlijk wel een optie om het samen met een andere club te doen. CRS is misschien niet zo'n goed idee, ongelovelijk wat was die dag op Assen een drama.
Inderdaad eerst eens een polletje doen, om een idee van het aantal deelnemers te krijgen. Als dat niet genoeg is, iedereen ff actief om zich heen laten vragen bij autoliefhebbers.
Als je dan echt niet aan voldoende deelnemers komt, is het natuurlijk wel een optie om het samen met een andere club te doen. CRS is misschien niet zo'n goed idee, ongelovelijk wat was die dag op Assen een drama.

rev it like a rental
Ok riël,
als je het topic gelezen hebt weet je wat het verhaal is. Ik heb intussen meer info ingewonnen bij het Circuit dus heb een basis om mee aan de slag te gaan.
Het lijkt mij correct om in ieder geval jullie dit aan te geven en eventueel over te dragen, gezien de vraag om een afspraak met de vertegenwoordiger van Circuit Assen. Lijkt me toch primair iets voor het bestuur van de club. Als jullie dit willen gaan oppakken sein me dan even in, evt per PM zodat ik de informatie <vertrouwelijk?> kan doorzetten naar de juiste mensen.
Mocht er nu of later nog een vraag zijn, hoor ik dat graag. Ook voor het evt regelen van demo's of organisatorisch.
als je het topic gelezen hebt weet je wat het verhaal is. Ik heb intussen meer info ingewonnen bij het Circuit dus heb een basis om mee aan de slag te gaan.
Het lijkt mij correct om in ieder geval jullie dit aan te geven en eventueel over te dragen, gezien de vraag om een afspraak met de vertegenwoordiger van Circuit Assen. Lijkt me toch primair iets voor het bestuur van de club. Als jullie dit willen gaan oppakken sein me dan even in, evt per PM zodat ik de informatie <vertrouwelijk?> kan doorzetten naar de juiste mensen.
Mocht er nu of later nog een vraag zijn, hoor ik dat graag. Ook voor het evt regelen van demo's of organisatorisch.
-
polletje dan maar?
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. )
6. ) foute vrienden van Steven?
7. )
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. )
7. )
wie bedoel je daarmee???canonballman schreef:polletje dan maar?
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. )
7. )

Immer wieder die verdammte Holländer
-
jou!
onder andere.....
onder andere.....
nu kom ik zeker 

polletje dan maar?
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. Ray
6. )
7. ) + nog meer RTC Harries?
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. Ray
6. )
-
O oww, dan zet ik wel een helm op-Ray- schreef:nu kom ik zeker

zou ik wel doen, straks herken ik je 

Over dure circuits, dat in valkenswaard is niet zo duur toch?
Verrek, is dat alleen onverhard 
Nou ja, ook wel bekend terrein met de GT hé

Nou ja, ook wel bekend terrein met de GT hé

nou ik schrijf wel in hoor!robclio16V schreef:Ik denk niet dat veel mensen zin hebben om over een aardig stuk onverhard te hobbelen met hun circuitauto's.![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
8.) Luco +kampervriendjes-Ray- schreef:polletje dan maar?
1. Reinier
2. Patrick
3. Menno
4. Steven
5. Ray
6. )

-
- Über-Spammer
- Contacteer: