bij voorbaat dank
ik nietNiels Takken schreef:Ik wil hem wel uitbouwen en inbouwen voor 450, alleen in en uitbouw
dit zat er voor 500 altijd bij...was niet alleen uit en in bouwen...maar ook de hele motor kaal maken en alles op de nieuwe motor schroeven...Riël schreef:Heb je al een andere motor dan?
Dan is het niet alleen in en uitbouwen, dan is het bak eraf halen ook nog eens.
Nou is dat niet zoveel werk, maar als je t zo voor je hebt liggen kun je het beste nog
nieuwe keerringen
nieuwe koppelingsset
nieuwe distibutieset
zeker als je de motor die je krijgt verder niet kent.
Nieuwe motorolie en bakolie, nieuw filter, nieuwe bougies, frisse koelvloeistof.
haha en wat mag het kosten bij jouw?heb je ook een andere clio 1.8 16v motorblok liggen?wel lopend natuurlijkMartijnberk schreef:ja hoor, kom maar op, ik heb van het weekend wel tijd
heb je een PM gestuurd!!whyler schreef:ik had je ook al een aanbieding gedaan via PM hekijk daar even naar
be my guestMarcoG schreef:450 euro, stelletje gore graaiers. Willen jullie soms ook zoŽn vatsige Cayenne rijden ofzo?
150 euro en 8 uurtjes werk in en uitbouw...meer hoeft het niet te zijn Harold.onderdelen lap je natuurlijk zelf
MarcoG schreef:450 euro, stelletje gore graaiers. Willen jullie soms ook zoŽn vatsige Cayenne rijden ofzo?
150 euro en 8 uurtjes werk in en uitbouw...meer hoeft het niet te zijn Harold.onderdelen lap je natuurlijk zelf
Ik heb mijne laten omleggen voor 150euro ivm mijn defekte versnellingsbak. Extra te vervangen onderdelen kwamen zeer goedkoop erbij. Was in Echt (Limburg).whyler schreef:Marco maak Harold nu niet blij om met een dooie mus,
je zult nergens iemand vinden die er zelf maar naar wil kijken voor dat geld. Als je het in 8 uur al netjes af hebt ben je al een hele snelle jongen.
En daarbij komen dan nog de kosten die je zelf hebt aan het hebben van een brug de gereedschappen en alle kleine dingen als Locktide en allerlei andere kleine dingen.
Tegenwoordig is niks meer goedkoop helaas.. voor niemand niet..
Harold je hebt mijn bericht gehad he, hoor het wel van je.