Chris@r5: R5 TR GT replica (einde topic)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is zeker vet, zo'n uitgebouwde Twingo, enigste nadeel van een Twingo vind ik, dat de zithouding belabberd is, je zit vrij hoog in zo'n wagen, terwijl je in bv een Cliootje echt een stuk dieper in je stoelen zit, verder super leuke wagentjes 

is idd waar mijn eerste auto was ook een gtt die reed ik ook toen ik nog op school zat, was toen ook prima te betalen. als je veel zelf doet dan vallen de onderhouds kosten ook reuze meeSteven schreef:Er zijn zat GTT rijders die student zijn en het toch weten te managen.
Ik heb toch ook al 2,5 jaar studerend GTT gereden en das prima te betalen. Ook verzekeringen valt reuze mee.
Maja dat had ik al tig x gezegd
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Humm, helaas ik heb paar daagjes geen internet gehad
helaaas, ik zoek verder.

helaaas, ik zoek verder.

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Mooie is dat veel normale dingen gelijk zijn aan de normale 5 en daardoor nog best te betalen zijn.paz-maniac schreef:is idd waar mijn eerste auto was ook een gtt die reed ik ook toen ik nog op school zat, was toen ook prima te betalen. als je veel zelf doet dan vallen de onderhouds kosten ook reuze meeSteven schreef:Er zijn zat GTT rijders die student zijn en het toch weten te managen.
Ik heb toch ook al 2,5 jaar studerend GTT gereden en das prima te betalen. Ook verzekeringen valt reuze mee.
Maja dat had ik al tig x gezegd
Als ik zie wat die onderdelen van een gemmideld japanner kosten, die zijn gewoon rustig 3-4x zo duur.
En dan maar roepen dat Renault kut is

Liever 2x een fuseekogel à 10 per stuk, dan 1x voor 50 euro per stuk. (om maar wat te noemen)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hou nou es op over gtt rijden als student..anders begin ik dalijk serieus te twijfelen wat ik moet/wil doen!!!

Maar denk dat t in chris zn geval niet de vraag is of ie t kan betalen, maar of ie t er voor over heeft

Maar denk dat t in chris zn geval niet de vraag is of ie t kan betalen, maar of ie t er voor over heeft

IddPaul1916v schreef:Hou nou es op over gtt rijden als student..anders begin ik dalijk serieus te twijfelen wat ik moet/wil doen!!!![]()
Na wat nadenken heb ik een idee met welke auto ik een nieuw projectje wil beginnen.
Als ik weer werk heb ga ik eens rustig rond kijken voor een Clio S of RT.
Het liefst een blauwe. Om een idee te geven heb ik een 5minute-photoshop gemaakt. Let niet op de kwaliteit, tis een indicatie.
Voor:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio_S_blauw.jpg[/img]
Na:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio ... w_copy.jpg[/img]
Alleen 16v velgen (mss wit) verlagen en Gordini-stijl strepen. Alleen als ie blauw is komen die strepen.
Als ik weer werk heb ga ik eens rustig rond kijken voor een Clio S of RT.
Het liefst een blauwe. Om een idee te geven heb ik een 5minute-photoshop gemaakt. Let niet op de kwaliteit, tis een indicatie.
Voor:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio_S_blauw.jpg[/img]
Na:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio ... w_copy.jpg[/img]
Alleen 16v velgen (mss wit) verlagen en Gordini-stijl strepen. Alleen als ie blauw is komen die strepen.
Als in: Waarom niet wat snellers? Of smaak?Tom schreef:zou je dat wel doen
Achja, sneller hoeft van mij niet en deze shop is gewoon iets tijdelijks. Is even leuk tot dat er andere ideeën zijn voor bumpers e.d.
En het hoeft allemaal niet dit jaar. Ik wacht even tot volgend jaar ivm komende kosten. Als het dan uit kan koop ik wel iets.
-
- Moderator
- Car: MB
tja, wat zal ik er van zeggen. Ik zou denk ik persoonlijk iets snellers nemen of iets nieuwers. Voor die S zou ik het igg nooit doen, die is in mijn ogen niet veel beter/sneller/bijzonderder dan iedere andere 1.4
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
RSi zou zeker een leuke optie zijn ja! verbruik niet enorm, kosten ook niet maar wel lekker snel 
Heel af en toe mis ik de mijne nog wel....

ik ben niet zozeer uit op een clio S, maar de foto had ik nog op me pc en de kleur vind ik erg mooi.
De RT vind ik wel netjes uitgerust. Vaak electrische ramen, cv met ab enz.
Een 16v is geen optie gezien de investering. Of een fikse (voor mij) aanschafprijs (1.600 - 2.000 euro minimaal) of een zacht prijsje en investeringen in versnellingbakken en carroserie.
Een GTT vergt ook vaak aandacht of een aanschafprijs tussen 1.600 tot 2.000 euro.
Das mij te veel. Is me ook niet het sparen waard en de benzinekosten al helemaal niet.
De RT vind ik wel netjes uitgerust. Vaak electrische ramen, cv met ab enz.
Een 16v is geen optie gezien de investering. Of een fikse (voor mij) aanschafprijs (1.600 - 2.000 euro minimaal) of een zacht prijsje en investeringen in versnellingbakken en carroserie.
Een GTT vergt ook vaak aandacht of een aanschafprijs tussen 1.600 tot 2.000 euro.
Das mij te veel. Is me ook niet het sparen waard en de benzinekosten al helemaal niet.
RSI is ook best lachen idd. Ook een leuke optie, maar als ik zo rond kijk ook niet veel goedkoper dan 1600 euro.Paul1916v schreef:RSi zou zeker een leuke optie zijn ja! verbruik niet enorm, kosten ook niet maar wel lekker snel
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op di 13 sep 2005 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik zou idd ook niet voor een 1.4 (rt/S) gaan. Als je het kan vinden/betalen minstens voor een 1.8 RT (luxe en toch redelijk snel) of een RSI gaan. Als je rustig rond kijkt vind je zeker wel wat leuks.
De bumpers in kleur doen al zo veel in 1x....
De bumpers in kleur doen al zo veel in 1x....
Project: GTT Blue Sport
Is niet te vergelijkenSteven schreef:RSi rijd ook echt heerlijk, doet maar weinig onder voor de 16v

Waarom eigenlijk steeds dat gezeik over pk's???
Als ik een snelle auto wou dan kocht ik toch wel een GTT of 16v?
Maargoed, de lol tegenover de gebruikskosten en aanschafkosten weegt voor mij niet tegen elkaar op.
Ik hecht ook veel waarde aan andere dingen dan auto's, dus hou ik liever geld over voor andere dingen en spaar ik liever door voor belangrijkere dingen.
Je moet niet vergeten dat ik kijk naar auto's tussen de 800 en 1300 euro. Als je voor dat geld een GTT of 16V koopt kom je al snel thuis met een brik waar meer aan gedaan moet worden dan je lief is. Ik wil ook dat een auto er strak uit ziet (lak e.d.) ipv een keuze maken tussen een OF gare carroserie en goede motor OF een gare motor maar gave carroserie.
Je kunt mij meer vertellen, maar zo gaat het wel als je kijkt naar auto's van dat kaliber in die prijsklasse.
Als ik een snelle auto wou dan kocht ik toch wel een GTT of 16v?
Maargoed, de lol tegenover de gebruikskosten en aanschafkosten weegt voor mij niet tegen elkaar op.
Ik hecht ook veel waarde aan andere dingen dan auto's, dus hou ik liever geld over voor andere dingen en spaar ik liever door voor belangrijkere dingen.
Je moet niet vergeten dat ik kijk naar auto's tussen de 800 en 1300 euro. Als je voor dat geld een GTT of 16V koopt kom je al snel thuis met een brik waar meer aan gedaan moet worden dan je lief is. Ik wil ook dat een auto er strak uit ziet (lak e.d.) ipv een keuze maken tussen een OF gare carroserie en goede motor OF een gare motor maar gave carroserie.
Je kunt mij meer vertellen, maar zo gaat het wel als je kijkt naar auto's van dat kaliber in die prijsklasse.
Tja daar zit wat in, en ik vindt de auto die je zo hebt gefoto-sjopt nog niet eens zo gek met die schoepenvelgjes d'r onder 

Vind zelf ook dat de auto er goed uit moet zien, idd een snelle auto die helemaal weg gerot is..tjah.
Maar meegespoten bumpers maakt de auto wel een stuk leuker, ik heb zelf een goede 1.4RT kunnen kopen voor nog geen 1500, met meegespoten bumpers dus.
De photoshop ziet er wel leuk uit

Maar meegespoten bumpers maakt de auto wel een stuk leuker, ik heb zelf een goede 1.4RT kunnen kopen voor nog geen 1500, met meegespoten bumpers dus.
De photoshop ziet er wel leuk uit

Blijftie nog een beetje in de buurt rijden?
Liefhebber? clublid?
Dus je zult em nog wel es een keer weer zien 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
koop dan een camper, dan heb je alles in 1x inclusief een auto
kun je m mooi naast Jannes parkeren
kun je m mooi naast Jannes parkeren

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
RENAULT CAMPERARNO16V schreef:Wel een Renault dan he...
Project: GTT Blue Sport
Nou vandaag ben ik aangenomen bij m'n nieuwe baan en kan ik eens gaan kijken naar een auto waar ik al tijden naar heb lopen kwijlen.
Deze:
[img]http://images.speurders.nl/images/90/9035/9035498_1.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/90/9035/9035498_2.jpg[/img]
Een R5 gtx met alles erop en eraan:
Renault 5 1.7 GTX 5 deurs
-kleur: rood
-bouwjaar: 1990
-Vol jaar APK
-176.000 km (boekjes aanwezig)
-5 deurs
-1700cc
-sportinterieur
-originele kuipstoeltjes
-electrisch schuif/kantel dak
-electrische ramen
-centrale deurvergrendeling op afstandsbediening
-15 inch Speedline velgen (van clio 16v) en de originle GTX lm velgen met dunlop banden 175/60/13 +/- 4mm (zie foto)
-Remus sportdemper
-inclusief radio/cd/mp3
-Deze auto is altijd bij de renault dealer in onderhoud geweest.
Vanavond ga ik heen. Als dit wat wordt gaat dit topic maar dichten beginnen we lekker overnieuw
Deze:
[img]http://images.speurders.nl/images/90/9035/9035498_1.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/90/9035/9035498_2.jpg[/img]
Een R5 gtx met alles erop en eraan:
Renault 5 1.7 GTX 5 deurs
-kleur: rood
-bouwjaar: 1990
-Vol jaar APK
-176.000 km (boekjes aanwezig)
-5 deurs
-1700cc
-sportinterieur
-originele kuipstoeltjes
-electrisch schuif/kantel dak
-electrische ramen
-centrale deurvergrendeling op afstandsbediening
-15 inch Speedline velgen (van clio 16v) en de originle GTX lm velgen met dunlop banden 175/60/13 +/- 4mm (zie foto)
-Remus sportdemper
-inclusief radio/cd/mp3
-Deze auto is altijd bij de renault dealer in onderhoud geweest.
Vanavond ga ik heen. Als dit wat wordt gaat dit topic maar dichten beginnen we lekker overnieuw