Dat vind ik altijd vet bij rally rijden, ze blijven altijd door rijden, no mather whatMartijnB schreef:gas geven met een touwtje.....
tot 2 x toe een gebroken gaskabel gehad

wiel eraf, voorruit eruit, noem het maar op, gewoon doorgaan

Dat vind ik altijd vet bij rally rijden, ze blijven altijd door rijden, no mather whatMartijnB schreef:gas geven met een touwtje.....
tot 2 x toe een gebroken gaskabel gehad
Vet filmpje CalleCalle schreef:Merijn schreef:Ik krijg net 2 foto's toegestuurd van mijn broer. Gemaakt in Berlijn dit weekend...
film ervan (66 MB)
En die is van mijmikko schreef:In Deventer staat een rode 205GTI met Digilife kenmerken
Ik rij er wel eens langsheen met mn 16v (een blauwe), hij staat op het pleintje achter de Paradigit en de brillenwinkel, leuke autoDigiLife schreef:En die is van mijmikko schreef:In Deventer staat een rode 205GTI met Digilife kenmerken
het verstand komt met de jaren zeggen ze heantoine schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop.![]()
Dat is de derde peugeot rijder die geswitched is van merk.
Is deze auto al te koop, of is het een andere die jullie tekoop aanbieden vanaf september?DigiLife schreef:Nieuw materiaal voor het DigiLife rallyteam
Jack Tichelaar en navigator Stefan van Woerkom reden dit jaar een aantal rally's waarin zij veel technische problemen kenden. De wens om in een nieuwe competatievere auto te kunnen rijden lijkt nu vervuld te gaan worden.
Een Renault Clio RS, een donorauto en een vrachtlading onderdelen zijn het recept voor het nieuwe rallywapen van Jack Tichelaar. De auto wordt, met behulp van derden, vanaf de grond opgebouwd. 'Zo weet je precies hoe de auto in elkaar steekt', aldus Jack Tichelaar. Indien de opbouw conform plan verloopt zullen in Barneveld of Hengelo de eerste wedstrijdkilometers worden verreden.
De doelstellingen van Jack Tichelaar zijn helder. In 2006 een of meerdere wedstrijden winnen en in 2007 proberen het N3 kampioenschap binnen te halen. Dit wel onder het motto: "we rijden voor de volle 100% en winnen liever een wedstrijd, ook al betekent dit dat we een keer uitvallen, dan dat we constant rijden en vervolgens kampioen worden".
De Renault Clio Williams van Jack Tichelaar is inmiddels overgenomen door Frank Cruts die enkele jaren in de Colway 205 Cup heeft gereden. Frank is geen onbekende voor het DigiLife rallyteam aangezien hij als testpiloot reeds vele kilometers in de beide Clio's van het team heeft gereden. Naast de deelname aan een testweekend in Bitburg zal Frank met de Clio aan de start staan van een van de laatste rally's van het seizoen.
De opbouw van de Renault Clio RS is te volgen via de website http://rally.digilife.nl