Friday Nightmeeting Oss I
Ik ben meerdere keren geweest in Essen, maar draait het wel degelijk om tuning. Tenminste, als je het gaat vergelijken met de IAA. 
Op de IAA zijn alle fabrikanten aanwezig, showen hun nieuwe modellen en proto's en eventueel racewagens (F1, WRC, etc). Verder kun je er nergens een booskijker, tupperwarespoilert of uitlaat-opzetstukkie kopen.

Op de IAA zijn alle fabrikanten aanwezig, showen hun nieuwe modellen en proto's en eventueel racewagens (F1, WRC, etc). Verder kun je er nergens een booskijker, tupperwarespoilert of uitlaat-opzetstukkie kopen.

Volgens mij haal je wat door elkaar Merijn 
Op Essen heb je ook proto's, staan ook de F1 wagens bij de meedoende merken en heel veel rallybakken. Overgrote deel wordt ingenomen door de bekende automerken.
Echte tupperware heb je alleen in de verkoophallen hoor.
Maargoed ik ga iig wel gewoon naar Essen dit jaar

Op Essen heb je ook proto's, staan ook de F1 wagens bij de meedoende merken en heel veel rallybakken. Overgrote deel wordt ingenomen door de bekende automerken.
Echte tupperware heb je alleen in de verkoophallen hoor.
Maargoed ik ga iig wel gewoon naar Essen dit jaar

Laatst gewijzigd door Steven op di 13 sep 2005 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee ik ga gewoon lekker naar Essen, bevalt me prima al jaren.
Verder intreseert me alle nieuwe zooi van auto's me toch maar bar weinig. Kep er toch geen geld voor en vind ze 9 van de 10x nix.
Essen is een mooie allroundshow en geen stijve Rai in het kwadraad
Verder intreseert me alle nieuwe zooi van auto's me toch maar bar weinig. Kep er toch geen geld voor en vind ze 9 van de 10x nix.
Essen is een mooie allroundshow en geen stijve Rai in het kwadraad

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Idd vallen nederlandse beurzen altijd zwaar tegen..al willen ze de RAI nu naar maart verplaatsen toch? zodat ze na genève zitten en ook nog wat mooie auto's naar amsterdam kunnen halen.
Maar doe mij idd maar Essen ofzo (IAA enzo nog nooit geweest)
Maar doe mij idd maar Essen ofzo (IAA enzo nog nooit geweest)
Wij gaan ook altijd naar Essen met een redelijke groep, dus de lol begint al zodra we vertrokken zijn 
Zo kunnen duitsers heel raar kijken als ze naar 4 sets asses zitten te kijken in 2 auto's die langs hun (stampvolle) bus rijden hehe.

Zo kunnen duitsers heel raar kijken als ze naar 4 sets asses zitten te kijken in 2 auto's die langs hun (stampvolle) bus rijden hehe.
al drie jaar op rij naar essen geweest, bevalt prima 

Wat is het stil in het FNO topic...
-
- Contacteer:
Laatste dagen TE druk geweest in andere topics......
waaah....mwah.... 

-
- Moderator
- Car: MB
net terug van een dagje IAA. De clio RS wordt mooi jongens! En verder was het echt de moeite waard. In Duitsland mag je tenminste nog van alles doen en aanraken/inzitten als je dat wilt. stukken beter als op de RAI en een aantal leuke nieuwtjes gezien
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
http://www.gielskesridezzz.tk/
http://www.gielskesalbum.tk/
via Tuned-Belgium.com gevonden
een bekende van hier
http://www.gielskesalbum.tk/
via Tuned-Belgium.com gevonden
een bekende van hier

-
- Contacteer:
Wat ben je allemaal aan het neuzen geweest Ferdy?

-
- Contacteer:
Goeie smoes hoor 

en ho maar als ik zeg dat ik belangrijk ben... zucht....
op papier blijkt het gewoon
op papier blijkt het gewoon

Zo... Ik ben wel bekend zeg
... Ennuh... Let op de spelling van Ferdi. Heeft zich hier trouwens ook onder zijn eigen naam ooit aangemeld. En inderdaad, ik zocht naar foto's van die megane die toen in de Street Tuner stond... Die had hele dikke lak!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even alvast voor de aardigheid: een vriend van me (die jongen die een tijdje geleden zijn 5je turbo aan ik dacht marcel DLC verkocht) heeft nu zijn clio williams te koop staan, zie zijn advertentie