Nadeem's Baccara Project
-
- Moderator
- Car: Megane
netjes 

-
Ziet er weer strak uit
Gr, Frits.

Gr, Frits.
keurig 

zonde! 

vet wagentje man!!!, alleen vind ik ze NET wat mooier zonder die achterspoiler...Nadeem schreef:Dank u![]()
PtrGte schreef:zonde!![]()

Ow zo, ik dacht dat je t sarcastisch bedoelde
Ik vind t persoonlijk net te kaal zonder spoiler, maakt het nét af zo
.
De volgorde was wel wat onlogisch:
-Ik koop deze baccara en haal de spoiler van de klep van de ouwe 5je af en zet m op deze.
-Kom dan tot de conclusie dat ik die ouwe klep beter helemaal over had kunnen zetten incl spoiler.
-Zet dus de complete achterklep over, en haal de spoiler dus weer van die klep af en doe m weer op de klep waar die dus oorspronkelijk op zat (deze dus)

Ik vind t persoonlijk net te kaal zonder spoiler, maakt het nét af zo

De volgorde was wel wat onlogisch:
-Ik koop deze baccara en haal de spoiler van de klep van de ouwe 5je af en zet m op deze.
-Kom dan tot de conclusie dat ik die ouwe klep beter helemaal over had kunnen zetten incl spoiler.
-Zet dus de complete achterklep over, en haal de spoiler dus weer van die klep af en doe m weer op de klep waar die dus oorspronkelijk op zat (deze dus)

nee man niks sarcastisch...
NO offence aan GTT rijders,
gewoon een net model maken, dat is bij renault maar 1 keer gelukt...
en dat heet de Baccara
keep up the good work!

NO offence aan GTT rijders,
gewoon een net model maken, dat is bij renault maar 1 keer gelukt...
en dat heet de Baccara
keep up the good work!

Ziet er goed uit
(ook het dakspiolertje)

Zaterdag gaat t gebeuren:
De APK voorronde (want hij zal er toch wel weer niet in een keer doorheen komen
)
Dus deze week maar eens de nodige aanpassingen getroffen, en ik vind dattie er zo ook best goed bij staat:
[img]http://img423.imageshack.us/img423/3483 ... pk17ap.jpg[/img]
Ik ben benieuwd, hij hoeft pas in december gekeurd te zijn hoor, maar nu heb ik tenminste 2 maanden de tijd om het eea te doen of indien nodig te sparen
De APK voorronde (want hij zal er toch wel weer niet in een keer doorheen komen
Dus deze week maar eens de nodige aanpassingen getroffen, en ik vind dattie er zo ook best goed bij staat:
[img]http://img423.imageshack.us/img423/3483 ... pk17ap.jpg[/img]
Ik ben benieuwd, hij hoeft pas in december gekeurd te zijn hoor, maar nu heb ik tenminste 2 maanden de tijd om het eea te doen of indien nodig te sparen
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nette vijf als de rest is als de buitenkant rolt die zo door de keuring 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zondag heb ik em ff in t echt staan bewonderen....
Mooi karretje man!
Mooi karretje man!

Blijft gaaf zo'n Baccara!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Thanks allen
Oftie overgespoten is geweest weet ik niet, misschien ligt t wel aan de kleur zwart want mijn vorige zwarte 5je glom ook altijd zo... En natuurlijk regelmatig wassen hè

Andere velgjes liggen ff op zolder aangezien ik die er niet op krijg zonder spoorverbreders, liggen ze er ff af voor de apk (spoorverbreders = afkeur toch?)Ron(nie) schreef:Waar zijn de andere velgjes gebleven?? Wagentje ziet er echt mooi uit, lak glimt ook mooi, nooit overgespoten geweest?
Oftie overgespoten is geweest weet ik niet, misschien ligt t wel aan de kleur zwart want mijn vorige zwarte 5je glom ook altijd zo... En natuurlijk regelmatig wassen hè

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Meer als 2% verandering aan de spoorbreedte was toch apk afkeur?? En dan nog is het de vraag of ze het controleren bij velgen met een andere ET, sporverbreders vallen gewoon te makkelijk op. Dus dan maar even origineelNadeem schreef:Juist![]()
Meerdere mensen hebben al eens zoiets geroepen en mijn leraar voertuigtechniek zegt t ook, dus dan zal t wel...

Project: GTT Blue Sport
Tja, mijn Clio is laatst gewoon door de APK gekomen met m'n 8x15 ET0 wielen.
Het is dus maar net of ze er op letten of niet denk ik.
Spoorverbreders zullen wel eerder opvallen ja, dus gewoon de spoorverbreders er even afhalen voor de APK.

Het is dus maar net of ze er op letten of niet denk ik.
Spoorverbreders zullen wel eerder opvallen ja, dus gewoon de spoorverbreders er even afhalen voor de APK.
Mijn auto is gewoon door de keuring heen gekomen met de spoorverbreders d'r nog op... 

Gisteren werd mij verteld dat mijn auto nog niet afgemeld kon worden zegmaar , er waren nog een "paar" dingetjes niet in orde:
- Spruitstuk lek (of pakking)
- Stuurhuishoes R los
- Stuurkogel binnen speling lv
- Stuurkogel hoesje l.v.
- Fusseekogel r.v.
- Rem l.a. gangbaar maken
- Ruitesproeier afstellen
- Benzine lekkage !!!!
- CO te hoog (veel te hoog)
- Verkeerde lampen (H4 lampen in een duplo fitting)
- Massasluiting r.a.
- Richtingaanwijzers voor (originele er weer in doen)
- kentekenbewijs onleesbaar
En nog een aantal adviezen en punten waar hij baccie niet op af kon keuren:
- Stuurhuis lek
- Bakrubber l.v. advies
- Achterbanden advies
- Achteruitrijlamp doet t niet
Al met al een flinke tegenvaller
, en heb ik weer wat te doen komende week in me vakantie...
Gelukkig wel een hoop kleine dingetjes alleen sommige dingen gaan wel wat meer tijd en geld kosten
- Spruitstuk lek (of pakking)
- Stuurhuishoes R los
- Stuurkogel binnen speling lv
- Stuurkogel hoesje l.v.
- Fusseekogel r.v.
- Rem l.a. gangbaar maken
- Ruitesproeier afstellen
- Benzine lekkage !!!!
- CO te hoog (veel te hoog)
- Verkeerde lampen (H4 lampen in een duplo fitting)
- Massasluiting r.a.
- Richtingaanwijzers voor (originele er weer in doen)
- kentekenbewijs onleesbaar
En nog een aantal adviezen en punten waar hij baccie niet op af kon keuren:
- Stuurhuis lek
- Bakrubber l.v. advies
- Achterbanden advies
- Achteruitrijlamp doet t niet
Al met al een flinke tegenvaller

Gelukkig wel een hoop kleine dingetjes alleen sommige dingen gaan wel wat meer tijd en geld kosten

Zo, weer ff updaten:
In de herfstvakantie heb ik gelukkig een brug mogen gebruiken bij de Peus-dealert waar ik op zaterdag werk
En inmiddels heb ik alle reparaties uitgevoerd (met veel hulp van een monteur
) en ging vandaag een collega van me kijken of we Baccie van de week voor de APK af kunnen melden...
Bijna alles was voor elkaar
, alleen had ik weer massa-sluiting in me rechterachterlichtunit (terwijl die goed was nadat ik de aansluiting had schoongemaakt :? )
Maar toen:
Stond me auto op de brug stationair te draaien om de uitlaat e.d. te controleren, komt er ineens een dikke douche met koelvloeistof naar beneden zetten
Maar na enig overleg heb ik een radiator besteld die maandag bij me werk afgeleverd word (terwijl ik op school zit), en zet die collega 'm erop en controleert de rest van de boel ff voor me. En om voor dit weekend en om maandag naar school te gaan heb ik van de zaak een 206je meegekregen
Toch best handig om bij een dealert te werken
In de herfstvakantie heb ik gelukkig een brug mogen gebruiken bij de Peus-dealert waar ik op zaterdag werk

En inmiddels heb ik alle reparaties uitgevoerd (met veel hulp van een monteur
Bijna alles was voor elkaar

Maar toen:
Stond me auto op de brug stationair te draaien om de uitlaat e.d. te controleren, komt er ineens een dikke douche met koelvloeistof naar beneden zetten

Maar na enig overleg heb ik een radiator besteld die maandag bij me werk afgeleverd word (terwijl ik op school zit), en zet die collega 'm erop en controleert de rest van de boel ff voor me. En om voor dit weekend en om maandag naar school te gaan heb ik van de zaak een 206je meegekregen

Toch best handig om bij een dealert te werken

Zo, t heeft ff geduurd, maar als t goed is heb ik nu echt alles klaar voor de apk
'ns ff kijken of m'n beun-monteur van de week of volgende week tijd heeft om m na te kijken en af te melden.
Tijd begint nu wel een beetje te dringen want 16 dec moetie gekeurt zijn.
Ook krijg ik GRATIS een nieuwe voorruit, want ik reed zondag op een 80km weg en kreeg opeens iets op m'n voorruit
, t was al donker dus ik kon niet zien wat t was, maar er zat wel een sterretje in
.
Gelukkig meldde de verzekering mij dat ik dit gratis kon laten repareren
en na de reparatie die niet goed lukte zei die man dat ik kostenloos een nieuwe voorruit vergoed krijg
Goed geregeld 

'ns ff kijken of m'n beun-monteur van de week of volgende week tijd heeft om m na te kijken en af te melden.
Tijd begint nu wel een beetje te dringen want 16 dec moetie gekeurt zijn.
Ook krijg ik GRATIS een nieuwe voorruit, want ik reed zondag op een 80km weg en kreeg opeens iets op m'n voorruit

Gelukkig meldde de verzekering mij dat ik dit gratis kon laten repareren
en na de reparatie die niet goed lukte zei die man dat ik kostenloos een nieuwe voorruit vergoed krijg

ik zal je gerust stellen, ik heb nog NOOIT een baccara gezien met een NIET-lekkend stuurhuis 

Ik ook niet...PtrGte schreef:ik zal je gerust stellen, ik heb nog NOOIT een baccara gezien met een NIET-lekkend stuurhuis