afgelopen donderdag me clio 16v opgehaald.

het is een rode

heeft 178d gelopen.
heb hem bij veban gekocht.
clio had al rtc stickers op de zijruitjes dus waarschijnlijk een bekende.
heb nog geen fotos. die komen zo snel mogelijk
ja er zijn fotos gemaakt maar niet door mij. pat!!! wakker worden!!Steven schreef:Hmm?Marcel B. schreef:Nice!
Wanneer gaan we weer es een massale clio-watskebeurt doen dan?
Voortaan eerst ff pix maken en dan pas topic aanmaken Roy
Roep die luie Patrick es van z'n stoel
inderdaad. origineel luchtfilterhuis met vervangingsfilter.Patrick (Basic) schreef:We gaan nog wel ff een origineel luchtfilerhuis monteren. Hij krijgt nu alleen maar hete lucht.
De uitlaat wordt vervangen door een groter exemplaar, die ook wat beter tegen de bumper zal worden gemonteerd.
En ik wil de blindering van de zijruiten afhalenRoy weet het nog niet.
velgen zijn 15 inch OZ met 195 / 50 bandjes. hoeveel verlaagd weet ik niet pzies maar een flink stuk in ieder geval.anti schreef:nice![]()
@ Roy..
heb die auto idd bij veban gezien...
hoe groot zijn die velgen en hoeveel is ie verlaagd als je dat weet ?
zit inderdaad iets kleurverschil in de deur aan de bijrijderskant. toen ik hem kocht was hij goed dof en vooral de bovenkanten en voorschermen waren aardig wit. heb hem nog een soort van netjes kunnen krijgen voor van de week bij me ouwe werk effe netjes doen. ik denk dat er ooit een keer een andere deur is ingegaan. vandaar het kleurverschilRon(nie) schreef:nice wagentje![]()
zit er kleurverschil in de deuren tov de achterkant, zal wel lichtinval zijn of niet??
Fase 2 toch?~Haas~ schreef:Rsi interieur?
heb ze allebei, maar dis dus dat rsi interieurRobert-Jan schreef:Is onder andere een RSi interieur is ook in een 16V geleverd zowel in het groen als in het blauw.
Volgens mijn heeft een RSi phase 1 ook dit inetrieur denk dat jij in de war bent met een Clio S Frits
is bijna 't zelfde, zit wel verschil in hoor!Robert-Jan schreef:Is onder andere een RSi interieur is ook in een 16V geleverd zowel in het groen als in het blauw.
Volgens mijn heeft een RSi phase 1 ook dit inetrieur denk dat jij in de war bent met een Clio S Frits
hahah tnx. het kriebelde toch weer! ik was op zoek naar een auto voor woon/werk verkeer en heb echt van alles bekeken. swift gti, pug 106 xsi.. al dat soort autos maar de clio trok me toch weer het meest dus.....Niels Takken schreef:Ey Roy gefeliciteerd nog he, mooie wagen! je kon het dus niet laten om weer naar Renault over te gaan
tnx man! en inderdaad. toch ff kijken hoe die velgen van jou staan op dat bakkie van mij. kennen we mooi ruilenLiquid schreef:Dope kar man!
Jammer dat mijn auto niet ook op de foto's staat, zie je toch wel dat die van jou minder mooi is![]()
Roy wilde zijn velgen met die van mij wisselen, van de week is om wisselen.. kijken hoe het staat. Patrick had er een photoshop van gemaakt, moet hij maar even posten.
Aiit, gefeliciteerd (ook met je zusje)
Niiice