Friday Nightmeeting Oss I
was absoluut gezellig. Net nog ff door centrum heengereden, ff een polootje bij t stoplicht mijn achterbumper laten zien
Hij vond t kennelijk niet tof, want hij draaide mooi zijn uber geblindeerde ruitje omhoog, 

zoals beloofd nog wat pics van feeps zijn mr2 
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Moet nog een ander achterbumper op en de achterspoiler netter maken en dan wordtie compleet overgespoten

Moet nog een ander achterbumper op en de achterspoiler netter maken en dan wordtie compleet overgespoten

Dat ziet er wel strak uit zeg, eindelijk es niet van die overdone H/V-style rommel (Veilside imitaties). Gewoon standaard beetje opgeleukt.
Alleen zit er op die voorlip nou een windsplitter?
Naja ben benieuwd hoe die Fa-bak er uitziet na the paintjob
Alleen zit er op die voorlip nou een windsplitter?
Naja ben benieuwd hoe die Fa-bak er uitziet na the paintjob

yeps, windsplitter ja. Ziet er IRL veel subtieler uit dan op de foto. Hele kit is netjes, subtiel en toch best wat opleukender. Nu de achterbumper nog.. Ben al lang blij datie deze spoiler heeft achter en niet een TFATF hekwerk 
Motorkap staat wel verkaaid op de foto zeg, btw...damn, hij is niet nieuw meer, maar zo slecht
nee, dat ook weer niet..

Motorkap staat wel verkaaid op de foto zeg, btw...damn, hij is niet nieuw meer, maar zo slecht

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas, is het een turbootje of niet?
Ik denk het eigenlijk niet, turbo's zijn wel erg zeldzaam in NL.
Ik heb er ooit 1 gereden een MR2 Turbo een gele van een klant van Scorpion, was de auto van zijn vriendin en was iets gemodificeerd.
Die jongen reeds zelf in een Impreza.
Ik denk het eigenlijk niet, turbo's zijn wel erg zeldzaam in NL.
Ik heb er ooit 1 gereden een MR2 Turbo een gele van een klant van Scorpion, was de auto van zijn vriendin en was iets gemodificeerd.
Die jongen reeds zelf in een Impreza.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Sja rood/roze is gewoon een kutkleur (
)
De MR2 dude van hier zit nog steeds te wachten op z'n turbo-inbouw hehe.
Verder komt die altijd met van die smug-kits als Border aanzetten enzo, brr..
Edit: nee is geen toerbo Lexie

De MR2 dude van hier zit nog steeds te wachten op z'n turbo-inbouw hehe.
Verder komt die altijd met van die smug-kits als Border aanzetten enzo, brr..

Edit: nee is geen toerbo Lexie
nee. lex, geen TOOOOEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRBOOO! jammergenoeg.. 
beste vriend van me zwager is wel de voorzitter van MR2 club nederland, heeft een zwarte sw20 turbo. Wil er nog steeds in rijden, maar hij houdt de boot af
rood is een nette kleur voor dat ding, alleen ja...t verkleurt zo
Hij twijfelt btw over t dak. Ik zeg, alles tussen de ruiten zwart spuiten... 

beste vriend van me zwager is wel de voorzitter van MR2 club nederland, heeft een zwarte sw20 turbo. Wil er nog steeds in rijden, maar hij houdt de boot af

rood is een nette kleur voor dat ding, alleen ja...t verkleurt zo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ook, dan beetje flinke motortuning en dwars gaan met die bak.~Haas~ schreef: rood is een nette kleur voor dat ding, alleen ja...t verkleurt zoHij twijfelt btw over t dak. Ik zeg, alles tussen de ruiten zwart spuiten...
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
blokje heeft al 220.000 km gelopen, maar loopt echt nog super goed, mooi droog, genoeg power! Voor zover geen nieuwe motor ingekomen, dus ben benieuwd, wanneer t wat afneemt. Voorlopig heeftie echt geen klagen!
shopje:
![Afbeelding]()
Hey clubbers,
Als ik binnenkort een keer vrij ben op vrijdagavond komen ik en de MR2 wel even langs
Het zat er de laatste weken alleen ff niet in. Ben tot nu toe erg blij met de hulp van Haas, heb d'r vertrouwen in dat het projectje suppeerrrr gaat worden
Groetz
Feeps
Als ik binnenkort een keer vrij ben op vrijdagavond komen ik en de MR2 wel even langs

Groetz
Feeps
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
é Fabian!
doe dat maar es! hoor van Martijn de wildste verhalen over hoe vet de MR2 wel niet gaat worden
Dus ook als ie klaar is langskomen 
En ik zeg: zwart spuiten bij de ramen! staat zeker wel vet!!
Toch stiekem wel hele gave karretjes...die MR2's..
doe dat maar es! hoor van Martijn de wildste verhalen over hoe vet de MR2 wel niet gaat worden

En ik zeg: zwart spuiten bij de ramen! staat zeker wel vet!!

Toch stiekem wel hele gave karretjes...die MR2's..
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op zo 11 sep 2005 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Das zeker wel heel erg gaaf bij een 200SX 

-
- Contacteer:
mogen we meerijden dan? 
Nee nog geen plannen hier..

Nee nog geen plannen hier..
Jullie zijn beiden nooit op Essen geweest dus.
Dat is grotendeels gewoon de merken die hun auto's showen verder heb je er wat meer serieuze tuning en echte bodykitbouwers. En dan nog de verkoophallen waar je cheapass shit kan krijgen.
Iig totaal niet te vergelijken met al die crapmeetings hier in Nederland
Dat is grotendeels gewoon de merken die hun auto's showen verder heb je er wat meer serieuze tuning en echte bodykitbouwers. En dan nog de verkoophallen waar je cheapass shit kan krijgen.
Iig totaal niet te vergelijken met al die crapmeetings hier in Nederland