naar mijn mening de Uber renault qua looks

daar kan renault dorzo over mee praten. daar heeft een assistent verkoper er eentje in de prak gereden toen hij hem na een proefrit nog ff weg ging zetten. zal toch eens een foto maken daar. (de foto van die v6 hangt aan de muur als hij uit het water gehezen wordt)Maus schreef:
D'r zijn inderdaad 65 V6-en verkocht in NL op origineel NL-kenteken dus, ik meen van de phase 1 slechts zo'n 30. Zo'n 2,5 jaar geleden waren er toen nog slechts 19 over, de rest was al in de prak gereden.![]()
Ik heb dss zo'n hekel aan die mensen die perse zulke auto's die notabene niet van hun zijn ff "uit moeten testen" terwijl ze die dingen niet gewend zijn en toch maar ff het uiterste moeten opzoeken om naderhand te zeggen:5gt8vturbo schreef: daar kan renault dorzo over mee praten. daar heeft een assistent verkoper er eentje in de prak gereden toen hij hem na een proefrit nog ff weg ging zetten. zal toch eens een foto maken daar. (de foto van die v6 hangt aan de muur als hij uit het water gehezen wordt)
wat voor auto is het dan?alex1971 schreef:met 1200 kilo schoon en een wielbasis van 269mm?? en 65% van de massa voorop?![]()
Geloof me, harder ging-'ie echt niet erdoorheen.. Was al 4 wiel driftend de laatste 20 meter
Ongeluk heeft de krant toch ook nog gehaald?5gt8vturbo schreef:daar kan renault dorzo over mee praten. daar heeft een assistent verkoper er eentje in de prak gereden toen hij hem na een proefrit nog ff weg ging zetten. zal toch eens een foto maken daar. (de foto van die v6 hangt aan de muur als hij uit het water gehezen wordt)