Even voorstellen: Mick555

denk je dat

Heerlijk weer een franse auto
Wil je een goedkope en geschikte circuitauto....neem dan een 19 16V. Met de standaard motor, wegligging en wat lef blijf je menig E30, kadett en al die andere zooi wat er doorgaans rijd al voor..maar als je nog wat subtiele dingetjes aan onderstel/motor doet, heb je echt een fijn circuit-gebakje voor weinág 

om hard te gaan op het circuit heb je niet eens super veel vermogen nodig, een een leuke gti. gsi of 16v. die koop je meestal voor weinig net als bart zegt. paar goede schokbrekers eronder, helemaal leeg slopen zodat ie wat lichter is, slicks eronder en gaan. kun je voor weinig geld toch lekker raggen op het circuit
R5GTT. Drive it like you stole it
Een Impreza hoort niet op 't circuit, een Impreza hoort op een bochtig bospad.5gt8vturbo schreef:je hoeft toch niet voluit te gaan op het circuit? als je het er al niet makelijk mee heb dat hij al te koop staat weet ik zeker dat je naderhand enorm veel spijt zal hebben na verkoop. Ik zou die impreze dan lekker houden en maar 80%geven op het circuit! en een impreza kan volgens mij ook aardig wat hebben