Wie kan mij helpen met een polyester/plamuur probleem???

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Clio16vTR

Zoals jullie al konden lezen in het projecten topic ben ik bezig om mijn achterbumper te redden.

Nu loop ik tegen het volgende probleem aan.
Het gat waar mijn kenteken verlichting in moet is te groot. Nu heb ik het gat al wat kleiner gemaakt, maar de unit moet ik op de een of andere manier klem zetten. Moet wel op zo'n manier gebeuren dat het nog wel demontabel is als mijn lampje kapot gaat.

Bij de originele bumper vielen de lipjes van de houder onder een dun randje zodat je met de andere kant waar zo'n flexibel lipje aanzit de boel kunt klemmen. (snappen jullie het nog??)

Wie o wie heeft tips of is bereid mij hier even mee te helpen. Ik zou diegene heel dankbaar zijn. :worship: :worship: :worship:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

euhm misschien van een orginele bumper het stuk waar het lampje inklikt eruithalen en dat op 1 of andere manier op de polybumper te maken. Wellichte een bumper van een sloopclio :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Clio16vTR

Gabri schreef:euhm misschien van een orginele bumper het stuk waar het lampje inklikt eruithalen en dat op 1 of andere manier op de polybumper te maken. Wellichte een bumper van een sloopclio :)
Zal dat wel lukken denk je... aangezien de originele bumper van kunststof is en de andere van polyester
koorenkip

kun je niet met polyester matjes aan de klus gaan? opzich moet dat niet zo'n groot probleem zijn :) maak anders ff een foto ervan maakt een hoop duidelijk :wink:
Clio16vTR

Ik ga het proberen met een sloopbumper. Komt allemaal wel goed. Bedankt Jacco en Gabri :worship:
edwin19
Contacteer:

anders monteer je toch gewoon andere kentekenverlichting 8)
Clio16vTR

edwin19 schreef:anders monteer je toch gewoon andere kentekenverlichting 8)
Ik ga morgen langs de sloop om te kijken wat ik er op of in ga zetten.
Maar wel goeie tip edwin bedankt :beer:
edwin19
Contacteer:

anders haal je gewoon een aantal ledjes, an verwerk je die in de bumper....
Clio16vTR

edwin19 schreef:anders haal je gewoon een aantal ledjes, an verwerk je die in de bumper....
Daar zat ik ook al aan te denken. :p
edwin19
Contacteer:

niet denken, gewoon doen :p
Plaats reactie