Hey,
Ik heb net verlagings veren opgehaald, 30mm lager en ze zijn van inter alloy. Alleen onder mijn gtt zitten ook al van die rooie veren, is dat standaart? Want achter is hij nu 40mm verlaagd, maar het lijkt me niet dat hij voor al ook verlaagd is. Hier ff een foto zodat julle kunnen zien of hij al verlaagd is of niet. Hij staat op 15 inch velgen trouwens.
[img]http://img72.imageshack.us/img72/7871/afbeelding10671gw.jpg[/img]
[img]http://img72.imageshack.us/img72/9798/afbeelding10688ol.jpg[/img]
Verlagings veren
Ja is wel verlaagd.
Maar mijn ervaring is dat ie ook nog wat zakt in de komende tijd.
Maar mijn ervaring is dat ie ook nog wat zakt in de komende tijd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Dus aan die 30mm verlagings veren heb ik niks? Dan breng ik ze terug en gaan we voor 60mm denk ik. Heeft iemand misschien een setje (inc schokdempers) te koop? Of kan ik dat ergens anders op het forum vinden want ben hier nieuw 

lijkt me 3 cm verlaagd en dit is voor de praktijk voldoende, verder verlagen geeft problemen met alle drempels in Nederland.
Dus als je je bumper deraf wilt, ga je gang.
Verlagen alleen is niet de Heilige Graal.
Aan de kleur te zien is het een originele Koni verlagings veerpoot, dus dit is OPTIMAAL afgestemd op elkaar.
Een kortere veer eronder geeft onherroepelijk een slecht stuiterig weggedrag omdat de demper hier niet op is afgestemd.
Dus als je je bumper deraf wilt, ga je gang.
Verlagen alleen is niet de Heilige Graal.
Aan de kleur te zien is het een originele Koni verlagings veerpoot, dus dit is OPTIMAAL afgestemd op elkaar.
Een kortere veer eronder geeft onherroepelijk een slecht stuiterig weggedrag omdat de demper hier niet op is afgestemd.
Laatst gewijzigd door pierre op vr 9 sep 2005 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou ook niet lager gaan, voor de performance.
Een setje 13" wielen legt m pas laag

Sterker nog, verder verlagen dan dat de draagarm horizontaal staat, is zelfs nadeliger. Omdat ie dan juist weer meer gaat duiken in de bocht.
Verder is een Apex -6 kit wel leuk, maar je wordt echt zwaar door elkaar geschud. Zelfs ik vond dat irritant na een dagje meestuiteren op de achterbank bij Ray
Verder is een Apex -6 kit wel leuk, maar je wordt echt zwaar door elkaar geschud. Zelfs ik vond dat irritant na een dagje meestuiteren op de achterbank bij Ray

of een lekker plat bandjeRiël schreef:Ik zou ook niet lager gaan, voor de performance.
Bridgestone 165/50-15V, slechts 8,2 cm rubber.
Kan ik leveren in Nederland, is moeilijk te krijgen.
Ja maar 165 bandjes op een gtt ?
ik had eerst 13 inch velgen, maar die pasten er eigenlijk niet eens goed op (vorige eigenaar was een beetje een beunhaas). Ik heb apex een mailtje gestuurd, omdat zij idd 60mm verlagings veren verkopen. Dan moeten er alleen ook andere dempers om, maar dat is niet anders. Maar niemand die een setje te koop heeft?
-
- Contacteer:
Bridgestone 165/50-15V,
slechts 8,2 cm rubber.
Wat is dat dan voor maat zover ik weet bestaat die maat niet

Wat is dat dan voor maat zover ik weet bestaat die maat niet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
195/45x16, nog minder rubber 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.