ACT: Benzine
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
in het geval van de pomp in Ane (bij Gramsbergen) was die oude pomp gewoon goed genoeg om in gebruik te blijven, ze hebben gedacht 'waarom vervangen als ie nog goed is' (nieuwe pomp is vast niet goedkoop)Niels Takken schreef:Beetje achterstand daar dan ofzo?
en in dit geval had de jongen achter de kassa wel op z'n schermpje staan hoeveel ik getankt had

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Moderator
- Car: Megane
voor 1 jaar maarhoor, jaar daarna word je extra gestraft let maar op.Patrick (Basic) schreef:Als ze echt geen accijnzen meer gaan rekenen
-
bij mij was de benzine met 8cent de liter gedaald vandaag bij jullie ook? betaald van de week 1.578 met 2cent extra korting(met pinpas) en nu 1.521 zonder die twee cent extra korting.
-
Bij de ANWB pomp in Ede was het net 1,40
En met m'n ANWB pasje 1,39
Gr, Frits.
En met m'n ANWB pasje 1,39
Gr, Frits.
-
Haha, ja ach je hoeft er niks voor te doen hè
.
Gr, Frits.
Gr, Frits.
-
Ja ok, das waar
Gr, Frits.

Gr, Frits.
-
- Contacteer:
en daarom sta ik vrijdag te protesteren op een snelweg of in Den Haag
zie m'n signature en het topic ACTIE BRANDSTOFPRIJS hier ergens op de site

zie m'n signature en het topic ACTIE BRANDSTOFPRIJS hier ergens op de site
idd, eigenlijk fout, in februri was 98 ongelood nog 1,18Merijn schreef:En we zijn alweer gewend aan de torenhoge prijzen... Effe 10 cent omhoog en iedereen is weer blij als ie 1,40 is. Volgende maand zijn de prijzen altijd 1,50 en begint het ritueeltje weer.

Whaha prijzen zijn toch weer omhoog gegaan vandaag.
-
- Contacteer:
begin hier maar eens te lezen
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/109569/37
staan ook een paar foto's tussen (ik was er in tegenstelling tot de rest van klagend Nederland, watjes
)

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/109569/37
staan ook een paar foto's tussen (ik was er in tegenstelling tot de rest van klagend Nederland, watjes

-
- Contacteer:
tis wel zo, zo'n bek maar actie, HO MAAR!
niet persoonlijk bedoeld maar het is toch wel lullig dat de actie in de Telegraaf stond en toch kwam er niemand
er waren iets van 13 motoren, een Golf (uit Heerenveen) en een Focus, oh en ik met de Mégane.
stonden we dus bij de Texaco in Zoetermeer nog te wachten, komt er een motoragent aanrijden die ons afraadde naar het Binnenhof te gaan, en zo zijn we onder politiebegeleiding naar de Scheveningse boulevard gegaan (en overal politie in Den Haag
) en in een leuke tent nog wat gegeten en gedronken.
op weg naar huis bijna een uur van m'n tijd verspild in allemaal kleine file's, terwijl ik over de hele dag verspreid (excl. het uur file) 6 uur in de auto heb gezeten. totaal dus 7 uur, 's avonds nog gewerkt van 19:15 tot middernacht (werd bij Utrecht/Rijnsweerd in de file opgebeld, om 17:00, ik schatte dat ik dan om 7 uur in Dedemsvaart zou zijn
)
helemaal gaar liep ik daar op het werk rond dus
maar was wel weer fit toen ik om middernacht nog een half uur naar huis moest rijden.
niet persoonlijk bedoeld maar het is toch wel lullig dat de actie in de Telegraaf stond en toch kwam er niemand

er waren iets van 13 motoren, een Golf (uit Heerenveen) en een Focus, oh en ik met de Mégane.
stonden we dus bij de Texaco in Zoetermeer nog te wachten, komt er een motoragent aanrijden die ons afraadde naar het Binnenhof te gaan, en zo zijn we onder politiebegeleiding naar de Scheveningse boulevard gegaan (en overal politie in Den Haag

op weg naar huis bijna een uur van m'n tijd verspild in allemaal kleine file's, terwijl ik over de hele dag verspreid (excl. het uur file) 6 uur in de auto heb gezeten. totaal dus 7 uur, 's avonds nog gewerkt van 19:15 tot middernacht (werd bij Utrecht/Rijnsweerd in de file opgebeld, om 17:00, ik schatte dat ik dan om 7 uur in Dedemsvaart zou zijn

helemaal gaar liep ik daar op het werk rond dus

Laatst gewijzigd door Edward op za 17 sep 2005 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Xabre schreef:benzine 5 euro de liter maken, nieuwe ziektekosten 3000 euro per jaar maken, BTW omhoog naar 30%, misschien dat mensen dan eens willen gaan demonstreren
mmmmmmmm ziektekosten scheelt al niet veel meer
btw krijg ik ook terug dus ik reken altijd ex btw

ja en dan maar minder rijden he

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
hmmm hieruit maak ik op dat je het prima kunt betalen, geen goeie zaak dus; leuke BTW voordeeltjes voor bedrijven opheffen, ziektekosten verhogen tot 5000 euro per jaar, oja, de benzine kan ook nog wel wat omhoog, 7,50 euro de liter (het knaakje van Balkenende)Luco/Alpine-racer schreef:Xabre schreef:benzine 5 euro de liter maken, nieuwe ziektekosten 3000 euro per jaar maken, BTW omhoog naar 30%, misschien dat mensen dan eens willen gaan demonstreren
mmmmmmmm ziektekosten scheelt al niet veel meer
btw krijg ik ook terug dus ik reken altijd ex btw![]()
ja en dan maar minder rijden he
en kriebelt het al?
-
- Contacteer:
mmh, heb er weinig vertrouwen inXabre schreef:benzine 5 euro de liter maken, nieuwe ziektekosten 3000 euro per jaar maken, BTW omhoog naar 30%, misschien dat mensen dan eens willen gaan demonstreren
ik schaamde me er gistermiddag bijna voor om Nederlander te zijn.

Unseen @ motor-forum.nl schreef:Elk volk krijgt de regering die het verdient. En wij verdienen duidelijk het huidige stelletje jokers.
Laatst gewijzigd door Edward op za 17 sep 2005 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
tja, maar dan nog een kabinet dat wil luisterenXabre schreef:benzine 5 euro de liter maken, nieuwe ziektekosten 3000 euro per jaar maken, BTW omhoog naar 30%, misschien dat mensen dan eens willen gaan demonstreren