Hallo,
Ik weet Clio Williams Swiss Champion te koop te staan (kenteken PX-LG-47) en naar mijn weten is deze al eens meer voorbij gekomen op dit forum. Kan dit zo gauw niet meer vinden.
Mijn vraag is, zijn er mensen op dit forum die mij iets meer over deze auto kunnen vertellen? En dan met name over de historie van deze auto en waarom deze destijds verkocht is etc.
De auto komt overigens uit '97. De auto staat bij een Renault dealer in Breda. Wat mag deze Willie maximaal kosten?
Clio Williams PX-LG-47
Ik kan je vertellen dat hij al erg lang te koop staat. Ben hem eens op een occassionbeurs in Utrecht tegen gekomen, hij staat bij Janssen toch? Prijs van toen weet ik ff niet meer.
De boekjes zaten er toen bij, dus je kan toch zien waar hij vandaan komt?
De boekjes zaten er toen bij, dus je kan toch zien waar hij vandaan komt?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Staat inderdaad bij Janssens, maar wordt verkocht voor een particulier weet ik.
Die kan natuurlijk zeggen wat hij wil. Daarom wil ik graag weten of er
toevallig iemand iets meer weet over deze auto
Vraagprijs is 8.950. Veel te veel volgens mij ondanks het een speciaal (?) model is.
Die kan natuurlijk zeggen wat hij wil. Daarom wil ik graag weten of er
toevallig iemand iets meer weet over deze auto
Vraagprijs is 8.950. Veel te veel volgens mij ondanks het een speciaal (?) model is.
nouja..tis veel geld, maar wel een 97er williams 

-
er is al eens over gepost idd, staat hier
en dan ook nog een Swiss, dat had ik nog niet eens gezien~Haas~ schreef:nouja..tis veel geld, maar wel een 97er williams

-
ik kan uit ervaring spreken dat een williams beduidend sneller is ja
brandstofverbruik zal wel iets hoger liggen dan de megane maar 1op11 is haalbaar op de snelweg.

brandstofverbruik zal wel iets hoger liggen dan de megane maar 1op11 is haalbaar op de snelweg.
Voor vragen als deze is het het Williams chattopic er, daar gaan we dan ook verder.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=2925
** Locked **
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=2925
** Locked **
Renault 5 GT turbo Bleu Sport