helaas kan ik vanwege vakantie niet naar brands hatch of de lausitchring
dus ga ik misschien naar estoril in portugal

Nee, maar laat het gerust om de honderden euri's reiskosten.... wedstrijden zijn niet naast de deur...Luco/Alpine-racer schreef:kaartje kost ongeveer 50 euro, daar hoef je het niet voor te laten
Presentator is Ruud TerweijdenREMCO-X schreef:De eerste race is op 25 September op Brands Hatch ,die ga ik zekers kijken.en ook wel relaxt dat RTL7 alle wedstrijden gaat uitzenden
kut rtl 7 doet het niet via de schotelMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Presentator is Ruud TerweijdenREMCO-X schreef:De eerste race is op 25 September op Brands Hatch ,die ga ik zekers kijken.en ook wel relaxt dat RTL7 alle wedstrijden gaat uitzenden
http://www.a1gp.com/racing/season.phpFrits schreef:Heeft er iemand al een schema? en deze toevallig ook al gecombineerd met de F1??
1e 2 races van A1 GP vallen niet samen met F1.Frits schreef:Heeft er iemand al een schema? en deze toevallig ook al gecombineerd met de F1??
6 november??Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:1e 2 races van A1 GP vallen niet samen met F1.Frits schreef:Heeft er iemand al een schema? en deze toevallig ook al gecombineerd met de F1??
25 sept. is 's middags A1 GP neem ik aan (Brands Hatch) en 's avonds GP van Brazilië.
9 oktober A1 GP (Lausatz Ring) 's middags en 's nachts F1 (GP van Japan)
Laatste F1 race is 16 oktober en eerstvolgens A1 GP race na 9 oktober is 6 november. Dus qua timing lijkt me het goed gaan
met een hengel of een schepnetLuco/Alpine-racer schreef:niemand die weet hoe je rtl 7 weer terug kan krijgen op de schotel?
NEEEEEEEE!!!!!!!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Presentator is Ruud TerweijdenREMCO-X schreef:De eerste race is op 25 September op Brands Hatch ,die ga ik zekers kijken.en ook wel relaxt dat RTL7 alle wedstrijden gaat uitzenden
Illegale decoderLuco/Alpine-racer schreef:niemand die weet hoe je rtl 7 weer terug kan krijgen op de schotel?
Ik heb nergens last van.Luco/Alpine-racer schreef:niemand die weet hoe je rtl 7 weer terug kan krijgen op de schotel?
Bij mijn moeder waren we hem ook kwijt.Luco/Alpine-racer schreef:niemand die weet hoe je rtl 7 weer terug kan krijgen op de schotel?
Wacht maar totdat dit een hele populaire raceklasse wordt. Prijzen gaan dan vanzelf omhoog. Geniet nog maar van de lage prijzenLuco/Alpine-racer schreef:kaarten voor estoril zijn besteld
kosten echt geen drol goldkaarten en paddockkaarten 2 stuks inclusief bijkomende kosten 171 euro
daar kan de F1 een puntje aan zuigen