ACT: 5 GT Turbo.
Volgens Scorpion Tuning in Utrecht. Ik was toen derde. 
Dat 5je staat al zooo lang te koop. Is volgens mij ook van de broer van Tyberium geweest, die heeft hem zo gespoten.

Dat 5je staat al zooo lang te koop. Is volgens mij ook van de broer van Tyberium geweest, die heeft hem zo gespoten.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
die heeft toch ook een keer schade gehad LV of was dat een andere met zwarte voorkant en gele achterkant?
Ik vind het meer: ZWAAR VERSLAVENDSander2 schreef:Vandaag voor het eerst in ee 5 GTT gereden, en moet zeggen, dat valt helemaal niet tegen. Super gaaf om in te rijden!![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Jups, der GT rijdt weerdennisvr schreef:doet die het alweer dan?Jacco Twingi schreef:Ah please!!!!!![]()
Ik leen de BS van Karin wel

Ik zal der es een DV aansmeren

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
clio met dumpvalve is ook niet misselijk hooorpaz-maniac schreef:met dump-valve erop word gtt rijden echt pas verslavend

t heeft alleen te kort geduurd voor ze uit elkaar lag..

Leg eens uit?!?~Haas~ schreef:clio met dumpvalve is ook niet misselijk hooorpaz-maniac schreef:met dump-valve erop word gtt rijden echt pas verslavend
t heeft alleen te kort geduurd voor ze uit elkaar lag..*snik*

Ah ok....leuk project overigens

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat kan ik het alleen maar mee eens zijn......Jacco Twingi schreef:Ik vind het meer: ZWAAR VERSLAVENDSander2 schreef:Vandaag voor het eerst in ee 5 GTT gereden, en moet zeggen, dat valt helemaal niet tegen. Super gaaf om in te rijden!![]()
![]()
![]()
Ralf? wanneer gaan we weer de BWM ophalen? dan rij ik wel in de GT

-
- Contacteer:
Onderhoudsgevoeliger dan maar?

Nee zit er wel eens over te denken/dromen, maar goed..wie weet als ik ooit de goeie tegenkom

Nee zit er wel eens over te denken/dromen, maar goed..wie weet als ik ooit de goeie tegenkom

Nou, ik denk van de week weer, z'n banden zijn bijna op dus die nieuwe gaan er onder dus eerst die oude ff rubberen denkPaul1916v schreef:Dat kan ik het alleen maar mee eens zijn......Jacco Twingi schreef:Ik vind het meer: ZWAAR VERSLAVENDSander2 schreef:Vandaag voor het eerst in ee 5 GTT gereden, en moet zeggen, dat valt helemaal niet tegen. Super gaaf om in te rijden!![]()
![]()
![]()
Ralf? wanneer gaan we weer de BWM ophalen? dan rij ik wel in de GT![]()
19 inruilen voor een gtt????
Of toch maar voor de betrouwbaarheid gaan?

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Contacteer:
Bel maar ralf! dan ga ik wel GTTen

FF kijken of we een fatsoenlijke film in mekaar kunnen draaien van dat apparaat

FF kijken of we een fatsoenlijke film in mekaar kunnen draaien van dat apparaat

-
- Contacteer:
Als jij em er goed onder hebt gehangen..........

weet je wat? we gaan ff over msn verder

weet je wat? we gaan ff over msn verder

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet wel zeker dat een GT betrouwbaarder is al een 19 16v, in ieder geval goedkoper in de onderdelenChris schreef:Is een GT zoveel minder betrouwbaar als een 1916V? Denk het niet.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de 19....... (snel afkloppen natuurlijk
)
Al kan je dat met een GTT natuurlijk ook hebben...hmm..jongens, maak mij es niet aan het twijfelen hier

Al kan je dat met een GTT natuurlijk ook hebben...hmm..jongens, maak mij es niet aan het twijfelen hier

mannen en vrouwen, wie o wie kan me helpen met de volgende vraag, na een paar weken heerlijk te hebben gereden in mn nieuwe 5 gtt, wil ik mn radio inbouwen. MAAARRR de enige stekker die ik heb kunnen vinden is de antenne stekker. voor de rest niets, middenconsole eraf gehaald en daar zit ook niks!!! En nu? 

Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Draden trekken 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD

maar waar haal ik die vandaan, + draadje van mn contact slot afhalen maar????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon zoeken, de 2 plussen haal je bij het contactslot weg
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
als je het kapje onder je stuur weg haalt zie een bij je contactslot een aantal dikke draden lopen, daar kan je eenvoudig + constant en + via contact weghalen. een massa punt vinden lijkt me geen probleem

R5GTT. Drive it like you stole it
Zit er niet aan de binnenkant van het dashboard (het gat waar de radio in moet) een rode stekker aan de rechterkant in het kunststof geklikt (t'zit behoorlijk verstopt) komt vaker voor.
heb het midden console eraf gehaald, dan kom je een zwart kastje tegen, heb ik er niet af gehaald! Maar zie nergens een rode stekker
-
kijk ook ff van af je zekering kas want daar komt hij vandaan. onder de bekleding etc. en anders ff aan de vorige eigenaar vragen